menu

Games / Algemeen / Moeilijkste vijanden

zoeken in:
Game_Kaza
Je hebt vaak moeilijke boss battles in een game, maar er zijn ook zat gewone vijanden die dood vervelend kunnen zijn. Wat zijn die van jou?

De mijne,

Castlevania - Medusa hoofden
Ninja Gaiden (NES) - alles
Ninja Gaiden Sigma - zwarte ninjas die op je rug springen
Uncharted 2 online - wurgers. Die zijn vooral vervelend als je nog maar in je ééntje bent.
Resident Evil 5 - kettingzaag gastjes. Die zijn doodeng en gaan gewoon niet dood.

Dr. Salvador
RE5, die gasten kunnen wel dood, maar moeilijk ja.

Idd, maar die gasten zoals die op jouw plaatje, en of met die hamer. Daar hebben we met zn 2e veel moeite mee gehad... (demo)

Maar zombies zijn sowieso moeilijk te killen

Dr. Salvador
Haha, voor zombies moet je altijd opppasen. Blijven niet voor niets nog steeds mijn favoriete vijanden in games, en horrorfiguren in het algemeen!, en met Dr. salvador valt helemaal niet te lachen!

Verder vind ik de Satyrs is GOW3 mega vet, maar zorgen voor een fikse uitdagingen, ik hou er van!.

En uit Mortal Kombat Deception, zijn Noob-Smoke geduchte tegenstanders!

En verder uit Resident Evil Outbreak vind ik de Bloedzuiger mensen erg vet, en ze zijn serieus onverslaanbaar! , ze kunnen overal tegen, en je kan ze alleen in de oven verbranden.

Dat was mijn lijst van favoriete monsters in mijn favoriete games, en natuurlijk zijn ze allemaal zeer sterk!

blackhawk500
de online spelers op mw2

Dat moet toch wel deze vijand zijn in Dead Space. Ik krijg hem maar niet verslagen.

(afbeelding)

Dr. Salvador
Wat is het?. Lijkt een soort plant.

Game_Kaza
Waar ik me ook dood aan erger zijn die grote insecten in Resident Evil 5 die zo'n doodvervelende 1 hit kill beetpak aanval hebben. Ze nemen heel veel schoten om dood te maken en in het laatste level krijg je er 2 op je af.

Er is ook zo'n vijand in Super Ghost n Ghouls die al je aanvallen ontwijkt door omhoog of omlaag je vliegen en die 3 hits neemt. Het enige wapen dat help is de pijl en boog op lvl 3. De kans dat je dat lang genoeg hebt is 2 procent ofzo.

FDB92 schreef:
Dat moet toch wel deze vijand zijn in Dead Space. Ik krijg hem maar niet verslagen.

(afbeelding)

Je moet op hem bljven knallen en dan gaat ie vazelf dood. Ja, die gast duurt langg vordat ie neer gaaat maar hij gaat vazelf dood!

jellecomicgek72 schreef:
(quote)

Je moet op hem bljven knallen en dan gaat ie vazelf dood. Ja, die gast duurt langg vordat ie neer gaaat maar hij gaat vazelf dood!

Ja, maar op een gegeven moment raken mijn kogels op en dan is het onmogelijk om hem nog te verslaan.

Als het goed is zweeft er allemaal ammo in die ruimte dat kan je pakken en zorg ervoor dat je vantevoren genoeg ammo hebt gekocht.

Dr. Salvador
Game_Kaza schreef:
Waar ik me ook dood aan erger zijn die grote insecten in Resident Evil 5 die zo'n doodvervelende 1 hit kill beetpak aanval hebben. Ze nemen heel veel schoten om dood te maken en in het laatste level krijg je er 2 op je af.

Er is ook zo'n vijand in Super Ghost n Ghouls die al je aanvallen ontwijkt door omhoog of omlaag je vliegen en die 3 hits neemt. Het enige wapen dat help is de pijl en boog op lvl 3. De kans dat je dat lang genoeg hebt is 2 procent ofzo.

Je moet op die witte bulten schieten, en vooral ontwijken anders steken ze je neer. Ik zou een snel wapen kiezen, zoals de H&K

Creepers uit Minecraft . Mischien niet echt moeilijk te verslaan ofzo maar ze hebben me toch een boel ellende bezorgt.

Deze kan ik soms niet meteen uitspelen.

Welk spel is dat?

Mushihimesama Futari

Wel mooi al die roze streepjes.

Hadouken schreef:
Mushihimesama Futari

Staat nog niet op de site. Voeg 'm maar toe!

Ik heb nog nooit een Dark Souls, Bloodborne, Sekiro gespeeld. Blijkbaar zijn dat toch de games met de moeilijkste vijanden. Ben van plan om met Sekiro te beginnen.

Nu is mijn vraag, hoe staat zo een Valkyrie Queen of Berserker King uit God of War hier tegenover op het gebied van moeilijkheid?

Fonzzz002 (crew)
Nomak schreef:
Nu is mijn vraag, hoe staat zo een Valkyrie Queen of Berserker King uit God of War hier tegenover op het gebied van moeilijkheid?

Hangt van de moeilijkheidsgraad af waarin je de game speelt. Ik zou zeggen dat de pittige bosses overeenkomen met de Valkyrie Queen op Give Me A Challenge (hard mode). Eindbaas van Sekiro zit eerder op Bring Me God Of War mode (very hard). Ik zat daar 2 weken vast

Fonzzz002 schreef:
Eindbaas van Sekiro zit eerder op Bring Me God Of War mode (very hard). Ik zat daar 2 weken vast
Ben eraan begonnen, net de Chained Ogre verslaan. Wat een brute game is dit.

Groot verschil met een God of War is dat ook de gewone simpele vijanden die je overal tegenkomt al gevaarlijk zijn. Bij een God of War kan je nog een groep vijanden zonder nadenken met brute kracht aanvallen en er als winnaar uitkomen. Dat lukt bij Sekiro zeker niet. Ik probeer het hier dan ook zoveel mogelijk met een stealth aanpak te benaderen.

Enorm goed, maar wel erg intensief, ik kan dit dan ook niet te lang spelen zonder rustpauzes in te lassen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:30 uur

geplaatst: vandaag om 06:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.