menu

Games / Algemeen / Winkels en webshops

zoeken in:
avatar van Hadouken
Even een topic waarin je winkels en webshops kunt bespreken.
Zo heb ik namelijk een vraagje over CD-WOW. Bij veel nieuwe (PS3)games zijn er 3 versies. Nogal verwarrend, want wat is precies het verschil? Zo zijn de prijzen vaan € 44 voor de goedkoopste, € 60 voor de duurdere en € 80+ voor de duurste. Zie alleen het verschil niet echt, behalve PAL en NTSC. Maar waarom die hele dure?

PS. Verder nog iemand tips van goedkope winkels die Paypal en/of iDeal gebruiken? Gezien ik even geen creditcard meer heb.

avatar van superdude
koop wel is cd's bij cdwow nieuwe cds zijn altijd 8 euro ofzo, ik zie altijd meerde versies idd maar kies gewoon de goedkoopste en dan lutk het gewoon, wel de pal versie kiezen! verzendkosten zijn erg lang, wel 1 of 2 weken, wel gratis verzendkosten, meerdere keren gekocht maar nooit problemen mee gehad buiten beetje lange verzendkosten

avatar van TonyTHorror
Handig topic.

Ik heb nu voor de 2e maal iets besteld via een webshop genaamd: Gameshopplayit, hele aardige prijzen voor 2e hands ps2/xbox games e.d, alleen is het nu 2 keer fout gegaan met de bestelling. Eerste keer klopte de prijs niet op de site, nu is er een spel niet meer voorradig, alleen op een andere locatie en dan zonder voorkant. Nu ben ik blij dat de communicatie goed is en de prijzen aantrekkelijk, geld krijg je dan ook teruggestort als je dat wenst, maar slecht is het wel..

Nu maar hopen op een goedmakertje..

avatar van Shinobi
Shopto.net. Kun je gewoon PayPal gebruiken, best wel goedkope games, nieuwe games kosten er rond de 35 à 37 pond.
En wat ik het beste eraan vind is dat het getekend is, dus je moet voor je game tekenen. Als je een game dus niet ontvangt kun je een nieuwe aanvragen of je geld terugvragen.

Tot nu toe geen problemen mee gehad.

avatar van TonyTHorror
Nou dat goedmakertje heb ik gekregen.

Jet set radio future hadden ze niet meer, alleen dan zonder cover, die krijg ik nu gewoon gratis mee met de andere game (Mark of kri). Toch heel netjes opgelost, complimenten voor zo'n site iig.

Ziet er trouwens goed uit Shinobi, hoe zit het met de verzendtijden?

avatar van Shinobi
Ligt tussen de vier à vijf dagen, best te doen.

avatar van Alexjaxx
Vraagje..

CDWOW.nl heeft Just Cause 2 al op hun site staan.. Ik wil deze graag bestellen maar ik dacht dat die game pas eind maart uitkomt...
Ik ken de site verder niet.. Hebben zij hem al eerder ofzo omdat het een internationale winkel is of laten ze mij zo pre-orderen zodat ik nog gebruik kan maken van de kortingen die ze met st-patricks-day aanbieden?

avatar van TonyTHorror
Shinobi schreef:
Ligt tussen de vier à vijf dagen, best te doen.
Best te doen? Gewoon erg goed hoor als dat zo is, zeker als het uit UK moet komen, ik ga d'r maar eens wat bestellen dan

avatar van Nick.
Ik bestel altijd spellen op www.cheapgamesonline.nl
Erg goede site, snelle en goede levering.
Ik had mijn MW2 twee dagen na mijn bestelling, netjes in bubbel envelop en je kan betalen met pay-pal.

Tip: over 2 dagen wordt een nieuwe site gelanceerd en alle mensen die zich aanmelden voor die dag krijgen een top aanbieding. Wat het is, is niet bekend maar zeker de moeite waard om het te proberen. de site is www.cheapgames.nl

avatar van Hadouken
Had me geregistreerd voor CheapGames, maar tot op heden geen aanbieding gehad hoor.

avatar van TonyTHorror
Ik ook niet, is al een tijd geleden dat ik me daar heb ingeschreven.

avatar van TonyTHorror
Kwam net smartgames.nl tegen. Zag er véél leuke prijzen voor de X360 games (vooral voor een NL webshop). Heb er meteen onechanbara meegeplukt voor 15eurie

Ik zie nu trouwens dat ze bij Cheapgames Earth defence force hebben Die ga ik binnenkort ook maar eens binnenslepen, altijd al origineel willen hebben.

avatar van Hadouken
Wat is die SmartGames site dan?

En als je toch gaat bestellen op CheapGames, vraag even waar m'n aanbieding blijft

avatar van Starmaster501
Op www.12game.nl zijn wat leuke aanbiedingen, games van 10 euro (Riddick ), 20 en 30 euro...

avatar van TonyTHorror
Net ontvangen, snel zeg.. op zaterdag avond bestellen en al op maandag ontvangen! Aanrader die Smartgamer.nl

Wat is die SmartGames site dan?

Verkeerd geschreven Smartgamer.nl was t

avatar van Starmaster501
Waarom zijn Games op de pc eigenlij goedkoper dan op de console? Bijv. 30 euro op de pc en 40-50 euro op de console.
De pc is toch duidelijk mooier en daar kan je veel meer mee met mods en allerlij downloads. Dus waarom is de console versie niet goedkoper?

avatar van jellecomicgek72
Dat vraag ik me ook wel eens af ja.

avatar van Shinobi
Omdat het misschien makkelijker te downloaden is voor de pc? Door de prijs laag te houden proberen ze dat tegen te gaan denk ik.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Omdat developers moeten betalen om voor de Xbox of PS te produceren. Dat verhalen ze weer op de klant. Voor de pc hoeft zoiets niet.

Daarom dat het nergens op sloeg dat MW2 ineens 10 euro duurder werd voor de pc.

avatar van rpger
Als je er meer over wilt weten hoe de geldstromen precies lopen in games, zie de video van Pach deze week.

Pach-Attack! Video Game, Episode 111 | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

In Games > Algemeen > Ervaring met BPGames:

Iemand al eens besteld bij deze bovenstaande site? Ze hebben erg aantrekkelijke prijzen en ben van plan daar een paar titels te gaan aanschaffen... Toch wil ik eerst wat eventuele bijkomende informatie winnen via jullie. Althans, dat hoop ik toch!

Dank bij voorbaat.

avatar van Grovonion
Iemand die een goede games-winkel kent in de regio Vlaams-Brabant/Limburg (Belgie)?

Ik ken voornamelijk mediamarkt, game mania, bart smit en de fnac maar vind hier vaak het aanbod zeer eenzijdig wat betreft oudere spellen en vooral de prijs veel te hoog. Een voorbeeld: Mass Effect 2 is met 55 euro alleen in de Mediamarkt Hasselt voor een acceptabele prijs te vinden. Bart smit wil er 60 euro voor en de fnac zelfs 65.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Bummer, PlanetAxel is falliet. Mijn favoriete site voor import games. Hadden prima prijzen en een geweldige klantenservice. Er blijven zo weinig alternatieven over...

avatar van Vincentvalentine
Heeft iemand ervaringen met Your game zone en Foregames? Ik zie namelijk op beide site intressante games staan maar ik heb er nog nooit bestelt.

avatar van CarealotCarrot
Ik bestel regelmatig wat op yourgamezone, prima prijzen.
Enige nadelen zijn de lange tijd dat je product onderweg is en special editions (die ik kartonnen dozen/doosjes komen) worden niet echt netjes verstuurd.
Voor normale games dus een prima shop, mits je geduldig bent.


avatar van Starmaster501
Wat op de webshop van de Free Record Shop besteld. Gelijk betaald. Product zou de volgende dag in huis zijn. Na de 2e dag nog steeds niks. Ben ook allemaal negativiteit over die webshop tegengekomen dat ze slecht tot niet leveren. Niet meer doen dus...

avatar van Manny Calavera
Ze zijn dan ook sinds gister failliet he....

avatar van Starmaster501
De site geeft dan ook de volgende melding

''N.a.v. de berichtgeving in de media over Free Record Shop Nederland:
De bestellingen op de webshop worden uitgeleverd. Helaas kan er geen gebruik gemaakt worden van de FRS cadeaucard.''

Dus nog geen reden om niet te leveren. Heb ondertussen mijn bestelling geannuleerd via een vage omweg en hopen dat ik zo snel mogelijk mijn geld terug krijg. Ondertussen me game voor nog goedkoper bij 12game.com besteld. Die kan ik wel vertrouwen.

avatar van CarealotCarrot
Manny Calavera schreef:
Ze zijn dan ook sinds gister failliet he....


Vanaf maandag

Gast
geplaatst: vandaag om 16:34 uur

geplaatst: vandaag om 16:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.