Games / Algemeen / Je eerste game-ervaringen
zoeken in:
0
geplaatst: 5 september 2010, 12:59 uur
Ik zou het wel willen doen, maar ik moet PRECIES een afbeelding van 200 pixels breed hebben. En ik weet niet hoe ik dat in godsnaam zou moeten vinden 

0
geplaatst: 5 september 2010, 13:09 uur
Je moet de afbeelding verkleinen in paint en hem dan opnieuw opslaan.
0
geplaatst: 5 september 2010, 13:30 uur
Ik heb geen paint, en zelfs als ik het zou hebben heb ik geen idee hoe ik het moest gebruiken.

0
Ford KAduuk
geplaatst: 5 september 2010, 15:36 uur
Ik heb geen paint, en zelfs als ik het zou hebben heb ik geen idee hoe ik het moest gebruiken.
Om een afbeelding te verkleinen kun je ook Irfan view gebruiken. Start dit programma op.
Ga dan naar File, druk dan op open om je afbeelding te kiezen. Ga dan naar Image en daar selecteer je Resize/Resample. Dan krijg je een menu waarin je de hoogte en de breedte van het plaatje kunt aanpassen. Sla vervolgens de gewijzigde afbeelding op, zodat je vervolgens het plaatje wel voor Gamesmeter kunt gebruiken.
0
geplaatst: 5 september 2010, 17:22 uur
Dankje, maar ik heb dat dus net gedaan, maar de site zegt nog steeds dat de afbeelding niet goed is :S
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 15:02 uur
haha, freddi fish en putt putt wil ik weer downloads van, maar ik was begonnen (op mijn 4e!) met: Indiana Jones and the Fate of Atlantis.
zow
zow
0
geplaatst: 8 januari 2011, 22:46 uur
crash team racing
was ook een van de tofste games die er zijn
was ook een van de tofste games die er zijn
0
geplaatst: 14 februari 2011, 15:40 uur
mijn eerste game was super mario all stars op de snes. Man wat was dat geweldig in die tijd zeg, toffe jeugdsentiment. Daarmee ben ik goed van start gegaan met gamen. Daarna kwam nog de psone gamecube en nintendo wii + nintendo ds dus ja gamen heeft me helemaal weggeblazen 

0
geplaatst: 24 februari 2011, 19:06 uur
Ik had in mijn eerste jaren een fake-gamboy. Zo'n ding waar alleen tetris , pong etc. op stond 
Gekocht in Valkenburg.

Gekocht in Valkenburg.
0
geplaatst: 24 februari 2011, 22:11 uur
Waarschijnlijk een rip-off van een handheld. die komen vaak voor, meestal illegaal 

0
geplaatst: 25 februari 2011, 00:05 uur
Ja zo'n rip-off. Weet je waar je een afbeelding van zo'n ding kan vinden?
Trouwens het duurde lang voordat ik mijn vader heb overtuigd dat de GBA niet zo'n handheld was als de ripoff.

0
geplaatst: 27 maart 2011, 16:40 uur
Mijn eerste game ervaring was waarschijnlijk Street Fighter II in een arcadehal op de kermis.
Daarna Sonic the Hedgehog en Street Fighter II op de Sega Mega Drive.
Daarna Sonic the Hedgehog en Street Fighter II op de Sega Mega Drive.
0
geplaatst: 1 april 2011, 20:15 uur
0
geplaatst: 3 april 2011, 10:55 uur
Rayman ben ik grotendeels mee opgegroeid. Toen ik Raving Rabbids zag werd ik helemaal wild en moest ik die hebben. TOen moest ik dus allemaal spelletjes doen. En ik bleef mezelf geloven dat wannner je ontsnapt uit het raam het een avontuurspel word zoals de vorige delen.
Maar nee
Uiteindelijk nog wel lol mee gehad. Maar echt net zo leuk als de vorige was hij niet.
Maar nee

Uiteindelijk nog wel lol mee gehad. Maar echt net zo leuk als de vorige was hij niet.
0
geplaatst: 3 april 2011, 13:45 uur
Ze maken ook een nieuwe Rayman met een klein team onder toezicht van geestelijke vader Michel Ancel
Dus vertrouwen heb ik wel in een goed, nieuw deel.

0
geplaatst: 3 april 2011, 14:05 uur
Ja, het kan wel geinig worden. De magie is er toch wel vanaf, zeg maar 

0
geplaatst: 11 november 2013, 10:41 uur
Bij Max Payne 3 (2012):
Weet iemand van jullie eigenlijk nog wat een ZX Spectrum 48k was? Of ben ik echt al oud aan het worden?
Weet iemand van jullie eigenlijk nog wat een ZX Spectrum 48k was? Of ben ik echt al oud aan het worden?

0
geplaatst: 11 november 2013, 14:39 uur
Die ken ik ook nog wel ja. Ik heb er dan wel nooit een gehad, maar het is wel iets uit mijn jeugd ja!
Ik ben begonnen met de Commodore 64, daarna de C128 en de Amiga 500 . Daarna kwam voor mij de PC, iets met DT en XT geloof ik... 
mrdig is zo te zien ook een Amiga gamer geweest!
Ik kan me ook de 'oorlog' tussen Amiga en Atari nog wel herinneren. Amiga was meer voor de graphics (de oude bekende Veronica reclame met de speedboot werd destijds op een Amiga gemaakt) en Atari was weer beter met geluid.

mrdig is zo te zien ook een Amiga gamer geweest!

Ik kan me ook de 'oorlog' tussen Amiga en Atari nog wel herinneren. Amiga was meer voor de graphics (de oude bekende Veronica reclame met de speedboot werd destijds op een Amiga gemaakt) en Atari was weer beter met geluid.
0
geplaatst: 12 november 2013, 10:51 uur
Haha oudjes onder elkaar lees ik
ZX Spectrum ken ik zeker maar hebben we zelf nooit gehad. Begonnen met de Commodore 16, daarna de Atari ST totdat we erachter kwamen dat Amiga beter was, dus toen kwam er uiteindelijk een Amiga 1200 en in de loop der jaren is de collectie met name door mijn broer uitgebreid met meerdere 1200's, een 500 en een 600. 1 Amiga 1200 met HD en alles erop en eraan draait nog steeds prima en moet ik nodig een mooi plekje geven in mijn nieuwe huis 

* denotes required fields.