menu

Games / Algemeen / Gamescom

zoeken in:
Dat dacht ik al, iets waar ik geen nee tegen zou zeggen. Absoluut niet!

spelfreak
Ik ben nu toevallig voor hotels aan het kijken om bij gamescom te zijn, en in Keulen te overnachten. Alhoewel ik de hotels wel echt duur vind. Eigenlijk het duurste van heel de reis.

Iemand die nog meerdere dagen gaat? Hoe overnachten jullie dan, en tegen welke prijs?

Lijkt me wel keertje vet om heen te gaan. Zal even wat prijsjes kijken en zo.

Ik ga gewoon 1 dag, dus maakt een overnachting niet noodzakelijk! Je bent zo heen en weer met de auto en ik vind 1 dag zat eigenlijk

Had al even gekeken, maar meeste hotels rondom Koelmesse zijn al redelijk vol, dus heb direct maar eventjes geboekt. Kan toch voor 8 juni nog gratis cancellen. Maar uhm, is da een beetje te doen in een stoeltje eigenlijk? Drie jaar terug bij PAX geweest in Boston, en ondanks de drukte was dat echt uitstekend te doen.

Oh, en wanneer begint de kaartverkoop precies?

threeohthree schreef:
Maar uhm, is da een beetje te doen in een stoeltje eigenlijk?

Stoeltje?!

Winkelwagentje (moderator)
Zo een met wielen.

Is de voorverkoop eigenlijk al begonnen dan?

spelfreak
Voorverkoop nog niet begonnen. Maar was al voor een hotel aan het kijken om die al misschien te boeken aangezien die al snel vol zitten dan en dan ook nog duur worden. Aangezien je toch wel al weet wanneer gamescom zal plaatsnemen.

@ threeohthree

Met Rolstoel is het prima te doen. Zit zelf in 1 en vorig jaar geweest (met Marco) en ging perfect! Toiletten aanwezig. Alles goed toegankelijk. En...... Geen 2 uur wachten om 10 minuten te gamen maar gewoon aan de achterdeur aankloppen en je zit in no time de nieuwste games te spelen

Woah, echt? In dat geval heb ik nog wel 2 rolstoelen staan voor de liefhebbers. Ideaal, had het spelen van games eigenlijk al van mijn lijstje afgestreept, maar helemaal super om wel te doen!

Ga denk ik met de trein gezien mijn autootje 1 op 8 rijdt, zou ik eventueel zelfs nog beter kunnen vliegen.

Maar top thx, goed om te horen dat het zo toegankelijk is!

Yeah tickets zijn binnen (pre-sale voor voorgaande bezoekers) heb er zin in!!!!!

spelfreak
Kaarten voor donderdag en vrijdag zijn binnen. Zaterdag was al uitverkocht! Nu nog een hotel zoeken....

Squall Lionheart (moderator)
Cool, have phun dudes! Kijk uit naar jullie updates .

spelfreak
Nog een nachtje slapen en dan is het zover: de Gamescom 2015 gaat van start!

Ik zal er, zoals hiervoor genoemd, 2 daagjes bij zijn, ik zal vooral indie games gaan checken (Misschien een paar AAA, maar heb geen zin om uren in een rij te staan...) En ook foto's zullen gemaakt worden.

Natuurlijk zou ik een kleine post maken na de Gamescom en die hier plaatsen, met de eventuele leuke foto's van de floor!

Zijn er nog request vanuit de users van de site? Wat willen jullie zien?

Cool, veel plezier!

Dark Souls III wil ik wel wat meer over weten en benieuwd naar sci-Fi action rpg The Surge van Focus...

spelfreak schreef:
Natuurlijk zou ik een kleine post maken na de Gamescom en die hier plaatsen, met de eventuele leuke foto's van de floor!
Have fun! Ik kijk al uit naar je foto's! Geen speciale requests van mij.

Ik ga zondag! Ben benieuwd wat er te doen is. Kijk met name uit naar Tomb Raider, Forza 6 en Alles van Nintendo.

All Seeing Fish
Komt Nintendo niet met nieuws ofzo?

Veel plezier guys!

Have fun en ben ook benieuwd naar jullie impressies.

Zelf heb ik de xbox presentatie van afgelopen dinsdag online gevolgd. Kijk toch wel uit naar Quantum Break en de nieuwe Tombraider. Dark Souls 3, Scalebound, Crackdown 3 en nog wat grote titels zagen er tof uit maar zijn niet echt mijn ding. Er kwamen ook wat kleinere titels voorbij maar van (weer) een nieuwe Worms, Train simulator, Bombshelter simulator werd ik niet echt warm. Jammer dat ze niks nieuws van ReCore lieten zien.
Het ergste stukje was nog wel de halo5 multiplayer demo met live eSports commentaar, echt tenenkrommend was dat.

Gisteren had EA nog een presentatie, die nieuwe Mirror's Edge: Catalyst kijk ik het meest naar uit, nieuwe gameplay trailer:
Mirror's Edge: Catalyst gameplay trailer - Gamescom 2015 - YouTube
Dat wordt een instant buy in Februari 2016.

spelfreak
Vannacht teruggekomen van Keulen. Ik zou proberen voor maandagavond mijn post af te hebben en te plaatsen. Ik kan wel al voor Squall Lionheart zeggen dat ik DS III heb gecheckt (en jammergenoeg niks van The Surge gevonden heb..).

Op de terugweg van een dagje Gamescom met Jimo , was weer geslaagd. Veel gespeeld oa, Destiny the taken king, black ops 3, FIFA 16, SW battlefront, Forza 6 en the division.

Ook bij Nintendo nog even star fox en Mario maker staan checken.

Veel foto's met mooie cosplay girls ook nog

Dit was voor mij de 2x gamescom, maar volgend jaar zeker weer present!

spelfreak
Gamescom is een evenement dat ik al jaren volg. Rustig, thuis op de bank. Na vorige jaar een poging te hebben gedaan om één dag te gaan, wat niet gelukt is wegen geld-omstandigheden, ben ik dit jaar maar liefst twee dagen gegaan.

Ik heb dus twee nachten gekampeerd op GamecomCamp en twee dagen rondgelopen op Gamescom. Woensdag, na een 3 uur durende treinrit, kwamen we aan op kampeergrond. Na onze tent te hebben opgezet, hebben we aan een Mario Kart 64 toernooi meegedaan, en gechilld in de chill-zone. Hierin konden we onder ander wat potjes Fifa spelen, en ook een Oculus gebruiken. Over het algemeen was het kamp een aangename ervaring, maar het belangrijke begon de volgende dag.

De volgende dag stonden we om half 10 in de rij. Het stond al hartstikke vol.

http://i.imgur.com/bS2vZob.jpg

Na een dik uur gewacht te hebben kwam de rij pas goed op gang, en om 11 uur waren we binnen. En het was... overweldigend. Zo overweldigend dat we tot 3 uur alleen maar hebben rondgelopen. Ik staarde mijn ogen uit. En zelfs rondlopen was al een ervaring. Tijdens dit rondlopen heb ik slechts één game gespeeld.

http://i.imgur.com/QMGzH3I.jpg

***Cuphead***

Cuphead greep vanaf zijn eerste trailer al mijn interesse. De hele look en vibe van de game sprak me direct aan. Het voelt dan ook of ik al jaren op deze game aan het wachten ben. Nu ik hem eindelijk heb kunnen spelen, ben ik meer opgewonden dan ooit. De gameplay is net zo moeilijk als ik had verwacht, de controls zijn spot on en ook op de Xbox ziet het er helemaal heerlijk uit. In de 15 minuten dat ik heb mogen spelen heb ik, door de moeilijkheidsgraad, geen één baas kunnen verslaan.

Iets wat ik wel opmerkte is de overworld. Je kunt zelf je level kiezen in een over the top view. Denk vroege Final Fantasy games. Meestal hou ik niet van zo een 'hubs'. Maar ik heb hier maar heel weinig tijd in doorgebracht tussen levels. Wat alleen maar positief is. Want voor mij moet de overgang tussen levels strak en snel zijn.

***Cuphead***

Voor de rest hebben we tot 3 uur rondgelopen. En toen schrok ik wel even. Bijna alle spellen waren uren wachten. Ik wist dat Gamescom bekend stond om zijn rijen, maar zelfs voor kleine games (we happy few, cuphead,...) stonden vrij lange rijen. Eerst was dit vrij deprimerend en had ik al geen zin meer, maar toen ik aanvaard had dat ik uren in de rij zou staan (gelukkig had ik mijn 3DS bij) en de volgende dag met die kennis binnenliep, was het een stuk fijner.

Zo heb ik de eerste dag besloten om toen al direct in de langste rij te gaan staan, onder andere voor Squall, maar vooral voor mezelf.

***Dark Souls III***

Na 2 uur in een rij te hebben gestaan kon ik slechts een kwartiertje DS III spelen. Iets wat ik moet zeggen i.v.m. de info die jullie nu voorgeschoteld krijgen: Ik heb slechts Bloodborne helemaal doorgespeeld (±100 uur). Dark Souls I en Dark Souls II heb ik beide een half uur gespeeld bij een vriend. Als ik vergelijk, zal het dus vooral met Bloodborne zijn.

Allereerst de Combat. Het valt direct op dat Bloodborne een grote invloed heeft gehad. De combat is veel sneller dan Dark Souls I. Het dodgen werk hetzelfde als in Bloodborne en ook de snelheid komt overeen. Het verschil hier ligt in 2 dingen: De L2-knop en de vijanden.

In DS III introduceert From Software een nieuwe move voor L2. i.p.v. parryen, zoals je in voorgaande delen deed, krijg je nu een extra 'stand'. Als je hierin attack moves doet, krijg je daar alternatieven van. Dit zorgt voor wéér een extra dimensie in de combat. Het belangrijke gevolg: vijanden zijn hierop aangepast. In Bloodborne was het eigenlijk altijd: dodgen, parryen en attack. In DS III vond ik de vijanden veel agressiever en sneller. Dus voor dodgen en dan aanvallen had je niet altijd tijd. En aangezien je niet kan parryen, moet het op een andere manier. Ik vind dit een verbetering in de combat. Je bent veel actiever bezig, en moet echt opletten wat je aan het doen bent.

Het eerste wat je direct opvalt aan games is hoe het eruitziet. DS III draait op de Bloodborne engine. Dat zag je direct. Het ziet er schitterend uit. Alhoewel ik wel het gevoel heb dat Bloodborne veel donkerder was. Maar eerlijk is eerlijk, dit was wel een buiten area. Ik weet niet of het zich voor 90% binnen afspeelt.

Het mooiste aan de Souls serie vind ik de vijand- en wereld design. Omdat dit vrijwel het begin van het spel was heb je de 'grote' vijanden nog niet gezien. Maar zelf de simpelste vijanden zijn heel mooi. Ze zijn intimiderend, gedetailleerd en bewonderwaadig.

De wereld design kan ik nog niet beoordelen. Maar ik heb er alle vertrouwen in. Na mijn eerste keer dood te gaan, ontdekte ik direct al een andere weg die ik kon nemen. En vond uiteindelijk dat ze met elkaar verbonden waren. Dat was een heel simpel voorbeeld hoe From een grote wereld kan maken, waar er overal connecties zitten.

***Dark Souls III***

Overigens zag ik ook wat gasten van de PU toen ik in de rij stond voor DS III.

http://i.imgur.com/TSIhxo8.jpg

De enige foto die ik van mezelf heb laten nemen trouwens. Maar het is altijd leuk als je bekende tegenkomt. Ook dit zijn die leuke momenten van Gamescom. Ondertussen ging het naar het einde van de dag toe. Zullen we nog een gamepie doen? Jazeker, laten we eens bij Nintendo kijken.

Nintendo had, by far, de kleinste booth van de grote 3. Sterker nog, Nintendo was kleiner dan velen van 3rd party developers. Maar, het moet gezegd worden, Nintendo was, by far, ook de gezelligste. Hoe kan het ook anders. ALLES van Nintendo geeft een heerlijke vibe af. Ze hadden toernooien (Smash, Mario Kart) op een groot scherm.

http://i.imgur.com/qIMVhTr.jpg

Ook zag ik bij Nintendo vrijwel de enigste kinderen die ik op Gamescom heb gezien (en goed gedaan van Gamescom om het een beetje apart te houden van 18+, en daar ook heel streng in te zijn). Ik denk dat Nintendo de enige area is waar ik geen cynische gezichten zie, maar gewoon puur fun.

Ik heb trouwens ook 300+ streetpass hits, damn.

Bij Nintendo ging ik dan ook Super Mario Maker spelen. 100 minuten wachten. Great, dan zou Gamescom bijna sluiten als we klaar waren. Maargoed. Met het grote scherm met trailers en presentaties, heb ik me prima vermaakt.

***Super Mario Maker***

Eigenlijk wist ik alles al van Super Mario Maker. Maar toch wou ik het spelen. Het was precies wat ik verwacht had. Het was geweldig.

Super Mario Maker is Nintendo die Rom Hacks omarmt. Het creëren van je eigen levels is kei simpel, met een druk op de knop ben je tussen Super Mario Bros, Super Mario Bros 3, enz. veranderd. De HUD is geweldig en zelfs ik kon levels creëren. Om dat even in perspectief te brengen: Zowel in LittleBigPlanet als Halo: Reach als welke andere creatie game ooit, kan ik nooit goed levels creëren.

Ik ben dan wel creatief in mijn hoofd, maar heb heel veel problemen om dat in een game (of op papier) te zetten. Super Mario Maker maakt dit misschien wel mogenlijk.

Maar waar ik nog meer naar uit kijk zijn de user created levels. Ik kan niet wachten om te zien wat de wereld met deze tools gaat doen. Er gaan miljoenen 'Kaizo's' gemaakt worden. Het gaat geweldig zijn.

***Super Mario Maker***

Bij Nintendo heb ik ook nog even Chibi Robo gespeeld. Een vrij schattige platformer voor 3DS. Na één level kende ik het wel. Maar dit is echt voor kinderen. Een leuk spelletje voor 20 euro uit de bugetbak.

Half acht. De dag is afgelopen. Ik liep naar de uitgang en zag iedereen de Fallout 4 presentatie inlopen, waar geen rij was, en waar normaal een rij van 2 uur staat. Ik wou naar binnen lopen maar besefte dat het 18 plus was. 'Come on, I turn 18 tomorrow' riep ik naar de Bethesda medewerkers die buiten stonden. 'Show me your ID'. 'He's not lying, alright go in.' met dat ik naar binnen 'rende' zei een medewerker nog 'Du hast glück'. Fallout 4 was aan.

***Fallout 4***

Om even duidelijk te maken: Fallout 4 was niet speelbaar, maar we kregen wel een gameplay presentatie.

Na een korte introductie van een van de Duitse mederwerkers van Bethesda (waar ik maar de helft van begreep) was het tijd voor een 10 minuten gameplay presentatie van Fallout 4. De graphics waren niet geweldig, maar dat was ook niet te verwachten van een Bethesda game. Het irriteerde me ook helemaal niet. Gameplay en wereld, dat is belangrijk in Bethesda games. De wereld zag er kleurrijk en mooi uit. Het enigste wat me tegenviel is dat ik wat Framedrops zag.

Wat opviel was dat er bijna alleen maar gunplay werd getoond. De collectie wapens in Fallout 4 is uitgebreider dan ooit tevoren. De gameplay was veel soepeler dan Fallout 3 en veel sneller ook. V.A.T.S. is terug en beter dan ooit. De tijd gaat nog in slowmotion vooruit als je het gebruikt, en ook de percentages worden hieraan aangepast.

Ook kun je nu door je scope kijken, waardoor Fallout 4 nog meer lijkt op je doorgaanse FPS. Ik heb het gevoel dat er veel backlash gaat zijn op de gunplay. Maar in mijn ogen word het hierdoor alleen maar beter. Dit maakt Fallout veel toegankelijker voor nieuwe spelers.

Het werd door gameplay ook duidelijk dat je meer moet zoeken dan ooit. Elke hoek ligt vol met loot en dit moet je allemaal hebben om je wapens te upgraden, of voor je eigen fortress. De wereld is dus gedetailleerd voor een rede. Nog maar 3 maandjes wachten...

***Fallout 4***

De 2de dag was veel drukker. Qua games althans. Ik was vroeg binnen en was er klaar voor om in rijen te staan. Het mooie aan dag 2? Ik werd achtien op die dag! Dus na mijn blauwe 16+ bandje voor een mooi rood 18+ bandje te vervangen ging ik direct naar een paar 18+ spellen.

Het eerste ging ik naar ID/Xbox. Waar een kleine rij stond. Hier heb ik 2 spellen gespeeld: We Happy Few en Homefront: The Revolution.

http://i.imgur.com/dBuWM7P.jpg

***We Happy Few***

Voor We Happy Few stonden 2 concoles opgesteld in een klein hoekje. Tussen die twee consoles stond de Lead Developer van de studio. Dit krijgt al pluspunten in mijn boek. Een developer waar je vragen aan kan stellen, die je de game uitlegt en die achter zijn project staat. Hij legde het hele idee achter de game uit en ik begon te spelen.

Ik had de eerste trailer gezien van We Happy Few en ik was direct verkocht. Ook Contrast, het enige andere spel van de developer, vond ik een zeer leuk klein spelletje. Het hele idee achter We Happy Few is dat we in een dystopische toekomst leven waar iedereen een drug neemt waardoor ze blij euforisch blij horen te worden. Jij besluit om die drug niet meer te nemen, en andere personages vinden dit niet goed. Dus jij bent de enigste die zich verzet, waardoor je in gevaar raakt. De bedoeling op het begin van het spel is dus ook om zoveel mogenlijk te ontdekken. Naar wapens en medicijnen en eten zoeken. Zodat je voorbereid bent de grote stad in te gaan.

Het hele kleurenpallet geeft een 'Bioshock' vibe, alsook een Contrast vibe, obviously. Je hebt het gevoel dat je helemaal staat (en dat ben je ook). Dit zorgt voor een zeer creepy gevoel en zorgt dus ook ervoor dat dit wel eens een heel goede horror game kan worden.

De game plaatst je in deze wereld zonder al te veel te vertellen. Je moet alles zelf uit zoeken. Je leert door te spelen. Iets wat Contrast ook mooi deed.

Mede door Contrast als de mooie wereld als het verhaal kijk ik superveel uit naar deze game.

***We Happy Few***

***Homefront: The Revolution***

In dezelfde area als We Happy Few stond Homefront: The Revolution. Ik ging er met niet al te veel verwachtingen in. Ik verwachtte een FPS zoals elke andere. Niets te spectaculair. Strakke gunplay, een cliché verhaal,...

Wat ik kreeg was 15 keer erger.

Ik drukte op 'play'. De laadtijd was 5 minuten. Het was zo erg dat iedereen die achter de consoles was zijn telefoon paktte en FB of Twitter checkte. Goed. Bloodborne had ook lang laadtijden. Kan gebeuren. Het moet een grote wereld laden.

Het zag er niet uit. Ik moest even controleren of dit niet de X360 was. Wat een spuuglelijke game. Wat nog erger is. De framerate was een steady 20 FPS. Daarbij was de gameplay, zoals verwacht, minder dan gemiddeld. Na 7 minuten werd ik gestopt omdat mensen te wachten stonden.

Ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze erge presentatie.

***Homefront: The Revolution***

Toen ging ik nog wat rondlopen. Even door de hal waar ze van alles verkoopte. Veel anime en e-sports. Zelf niks gekocht. Maar er was genoeg keuze aan posters en shirts. Had sowieso al te veel uitgegeven aan eten en drinken. €3,10 voor water en €7,5 voor een klein bakje noodles. Tja, had ook niet anders verwacht op een convention. Na wat gegeten te hebben ging ik op zoek naar wat kleine games of korte rijen. Het eerste wat ik tegenkwam is Mighty No.9. Wat kijk ik verdomdes veel uit naar dit spel.

***Mighty No. 9***

Als een groot fan van Mega Man was dit een kickstarter project die ik eigenlijk had willen backen (als ik een credit card had ). Het zag er zo goed uit. De style, de strakke gameplay.

Ik kan van harte zeggen dat wat ik heb gespeeld beter is dan Mega Man.

De controls zijn net zo strak als Mega Man. De graphics zijn schattig en de kleuren spatten van het scherm. Er is één belangrijk verschil met Mega Man

Met de R1 knop kun je boosten. Hierdoor versla je vijanden, en dit is essentieel om bosses te verslaan. Maar door dit boosten veranderd heel het tempo van het spel, je kunt hierdoor je jumps verlengen of je nog van een eindeloze pit redden.

Een kleine toevoeging wat op Mega Man X lijkt is dat je je kunt optrekken aan muren en kan walljumpen. De bosses zijn slim gedesigned en je reflexen zullen getest worden.

Als je van Mega Man hield, zou je hier ook van houden. Het enigste nadeel is dat het na het spelen te horen krijg dat het spel uitgesteld was top 2016...

***Might No. 9***

For Honor leek me hartstikke vet. De E3 presentatie zag er kei leuk uit. Maar de rij liep door tot 3 booths verder. 4 uur lang was de wachttijd. Tja, misschien dan toch maar niet doen.

http://i.imgur.com/fr60ANW.jpg

Er was wel een presentatie van Horizon: Zero Dawn. Een wachttijd van een half uur had ik hiervoor wel over. En het was lekker zitten op het kunstgras.

http://i.imgur.com/EOowDa7.jpg

***Horizon: Zero Dawn***

"Hey, We're from Guerilla Games."

Thank God, de presentatie is in het Engels. "We're not gonna show the same thing as at E3, that would be lame." Wat kregen we te zien? Vrijwel hetzelfde als op E3, alleen dan in een andere locatie. Maar het was wel duidelijk dat dit een live gespeeld presentatie was. Heck, ik kon de gast op zijn vingers kijken. Het spel ziet er wonderbaarlijk mooi uit, maar de framerate dropt regelmatig dan ook onder 30. Ze 'aimen' dan ook voor 30.

Het verhaal: dit is een post-post apocalyptische wereld. Natuur heeft overgenomen en alles is groen. Jij bent lid van een van de weingie settlements van overgebleven jagers. Mensen die op resources jagen om te kunnen leven. Die resources krijgen ze van de robot die de wereld vrijwel beheersen.

Het verhaal doet me eigenlijk niet veel. De gameplay ziet er wel erg strak uit. Combat is snel en vloeit makkelijk voort, mede door je weapon wheel en de verscheidenheid aan combat mogenlijkheden.

Horizon wordt voor mij een miss or hit spel. Ik weet het nog zo niet

***Horizon: Zero Dawn***

Het einde van de dag naderde. Gamescom was bijna afgelopen. Ik besloot nog een paar indies te cheken. Ik ontdekte op het laatste uur nog de indie area. Oeps. Die had ik niet eerder gezien. Hier kon je onder andere spellen zoals 'Speedrunners' spelen. Alsook een indie VR. Waarmee ik Portal 2 door een VR bril kon spelen. De framerate was vreselijk. Maar het was vrij cool (en raar) om een VR bril op te hebben. Ik was nog aan het twijfelen, maar na een Oculus en deze Indie Bril gebruikt te hebben denk ik zeker dat dit de toekomst kan zijn. Als de technologie zover is (dit wil zeggen beide schermen voor je 2 ogen 1080P) en de prijs betaalbaar is (dit wil zeggen 400 euro voor een systeem zonder nog eens 1000 euro voor een gaming pc).

Één Indie game die ik heb gespeeld is 'Distance'. Een vrij leuke racing game met een paar unieke twists. Zo kun je de hele tijd boost inhouden, en als je het goed doet, word die steeds vernieuwd. Maar als je iets fout doet word deze boost verwijderd. Je moet over obstakels springen en door de lucht vliegen. Hierdoor is het een zeer actief spel. Zeker een leuk spel om in een steam sale te kopen.

En dat was het dan. Gamescom '15. Weer een ervaring rijker. Duur eten, lange rijen, slecht slapen. Het is het allemaal waard. Al is het maar voor de sfeer.

http://i.imgur.com/6xHcXm8.jpg

Tot volgend jaar.

http://i.imgur.com/QEdrNDl.jpg

Hebben jullie nog vragen over een specifieke game? Vraag het maar! Ik heb bij lange na niet alle info hierin gezet.

Als jullie alle foto's willen zien die ik heb gemaakt tijdens deze reis kunnen jullie mijn Imgur Album checken: Gamescom - Album on Imgur

Potverdorie mooie post! Morgen ff goed doorlezen

Mooie post spelfreak, zal hem tzt ook even doornemen

Super post, spelfreak! Zet misschien wel de standaard over hoe een goede post op gamesmeter er mag uit zien. Hier krijg je een persoonlijke ervaring van iemand die je zo niet op andere sites kunt terugvinden, super!

Leuk om te lezen inderdaad!

Te gek! Thnx voor de lekker uitgebreide coverage spelfreak !

Beetje laat, lees het nu pas maar hele mooie post spelfreak. Leuk dat iemand van GM aanwezig was daar.

Zou er zelf niet heen willen als ik die wachtrijtijden zo zie 1 van de grootste irritaties bij mij, wachten op iets. In pretparken ook altijd al rot, maar dan sta je meestal nog buiten in de zon haha.

spelfreak
Dank voor alle lof mensen .

Besef nu pas dat ik niks over BattleBorn (van Gearbox) heb gezegd. Wat ook wel een heel leuk spel was! Ook één waar ik zeker naar uitkijk. Maar daar zal ik misschien een andere keer mijn hele mening/preview over geven.

Ajax&Litmanen1
Zou er zelf niet heen willen als ik die wachtrijtijden zo zie 1 van de grootste irritaties bij mij, wachten op iets. In pretparken ook altijd al rot, maar dan sta je meestal nog buiten in de zon haha.

Als ik het van te voren weet en je hebt die 'mindset' lukt het me wel. Ken ook genoeg mensen die één dag gaan, en alleen maar rondlopen, of alleen maar dingen doen waarvoor je niet in de rij moet staan.

En gelukkig niet in de zon eigenlijk . Heb zelf koude graag. Was wel verdomdes goed ge-aircooled daar in die hallen moet ik zeggen. By far koeler binnen dan buiten.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:12 uur

geplaatst: vandaag om 01:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.