menu

Games / Algemeen / Gamescom

zoeken in:
Orginele trailer

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=Q45_z6VlDWw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Alstublieft, wiiplayer!

https://www.youtube.com/watch?v=Xk_3Ju4f7dE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Deel 3 ziet er gewoon erg cool uit! Ik dacht dat het slecht zou worden, maar ik krijg weer nieuwe hoop na het zien van deze gameplay

https://www.youtube.com/watch?v=1elzbEXiED8

Ik kijk niet echt uit naar de game zelf, maar de trailer doet me denken aan... Dr Salvador

Squall Lionheart (moderator)
Ben afgelopen zondag trouwens naar de laatste dag van de Gamescom geweest. Erg cool om een keer te zien en te zijn, maar toch ook een lichte bummer:..

Kom je daar aan bij de Squaresoft stand, om de FFXIV demo te bewonderen, wordt je begroet met "Wilkommen in die welt der fantasie..." Alles in het duits! Ook de speelbare demos, met meestal niet de mogelijkheid om de taal te veranderen. Toch vreemd een zogenaamd europese show organiseren en dan alles vertalen. Zo ook bij de presentaties, nadat de devs hun zegje hadden gedaan, kwam de vertaler die er 2x zo lang over deed. Daardoor duurden de presentaties ook een uur en stond je minimaal een uur in de rij. Alle echt grote titels hadden sowieso een closed area met min 2 uur wachtrij .

Maar wel leuk om daar rond te nerden en al het nieuws te aanschouwen en af en toe gamen. Wel bijna niks gezien waar ik nog niet van wist dat het eraan zou komen.
En relatief weinig cosplayers gezien, vooral veel te dikke wookies en stormtroopers .

Wel nog een Fallout New vegas shirt gescoord en een diklap poster van The Witcher 2 .

Wow, was ik er maar

Leuk Squall. Krijg je nou een goodiebag mee of is dat zeker alleen voor journalisten?
Wel jammer dat de games dan in het Duits zijn, daar kunnen ze zeker rekening mee houden.

Je werd er doodgegooid met folders en flyers en meeste stands hadden wel wat goodies of posters. Maar waar je voor in de rij ging staan, kreeg je sowieso een bag of t-shirt voor t wachten (bij Dragon Age 'n opblaasbare bloedige speer).

En bij sommige stands, zoals Mafia II, moest je klappen en schreeuwen en dom doen om een t-shirt toegeworpen te krijgen, ook nog op slechte duitse housemuziek, echt goed in de sfeer van de game ja !

haha, die duitsers toch Een opblaasbare speer? Moet hebbe'!

Ook nog wel grappig was een Sims-diadeem, zo'n groen kristalletje boven je hoofd en een blije King's Bounty kroon.

Wat trouwens ook erg cool was, was een retro-gedeelte, waar je atari 2600 stijl kon gamen en oud classic spul kon bewonderen en een sectie pc en kunst, waar lui de weirdste en mooiste pc's hadden gebouwd, van papier en hout kasten tot complete aquaria en sculpturen.

Volledige line-up

Ik ben er weer bij. NBA 2k12, The Darkness, BioShock Infinite, Supremacy MMA, X-Men Destiny, Elder Scrolls V, Resident Evil, Fifa 12, Star Wars TOR, UFC Undisputed, Uncharted 3, Deus Ex: HR, Batman: AC. Pfoe, te veel om op te noemen. Hoogtepunt blijft toch wel Mass Effect 3 en Saints Row. En Saints Row booth betekent ook gelijk een onderonsje met Nikki Benz! . THQ ftw.

Was het maar zaterdag.

Dishonored mij ook wel een interessante titel.

KOTOR? Je bedoeld zeker alleen TOR Zo'n beurs lijkt me wel eens vet om te zijn..

Dat zeg ik toch .

Bij Dishonored ook maar even kijken ja.

Heb zin in Escape plan. Ziet er leuk uit.

Ik was van plan om morgen naar Keulen te gaan voor de Capcom spellen en om Yoshinori Ono en Seth Killian eens te ontmoeten. Helaas vertrekken die op dit moment naar Fight Club UK in Londen.
Tja, dan ga ik er ook niet naartoe. Misschien volgend jaar.

Enkele minuten geleden op Ono's Twitter
I'll be depature to Heathrow from Cologne! Thank you GamesCon!! ;D

Zit ondertussen al in het vliegtuig.

Ongelooflijk hoe druk die man het heeft. Vliegt werkelijk van het ene evenement naar het andere, en dat het hele jaar door.

Too bad, vooral als grote SF fan. Anyway, voor mij dus ook een fold. Ik kon niet vrij krijgen van mijn werk en had best zin om morgen te gaan maar geen business area is toch een groot gemis. De nieuwtjes over mijn grote favorieten zijn binnen, business area dus weg, alleen voor de Entertainment Area kan ik het niet doen. Volgend jaar kan ik weer wel, business area uiteraard.

Ik heb al een hele hoop mooie trailers gedownload op de ps3 van Gamescom.
Er is een nieuwe Uncharted 3 trailer en een nieuwe Golden Abyss trailer. En ook van Tomb Raider (ziet er goed uit trouwens, mijn interesse is gewekt) en nog een aantal.

Was trwns de Zaterdag nog in keulen geweest, maar de wachrij en overcrowding was zo extreem dat we niet eens in de rij zijn gaan staan, achteraf maar goed ook: Gamescom 2011.

https://www.youtube.com/watch?v=icw-tSGCkfo

Gem. wachttijd voor Battlefield 3 en CoD was 9 uur!

9 uur... damn

In Games > Algemeen > Half-Life 3 bevestigt?:

Half Life 3 confirmed at Gamescom? | T3

Ik kreeg net een link van iemand, misschien kunnen ze toch tot 3 tellen!

Zou mooi zijn, maar het blijft Valve. Ik geloof het pas als ik het spel tot het einde heb uitgespeeld.

kiriyama
Hoe veel van dit soort dingen bleek al vals te zijn?

Half-Life 3 is de God onder de videogames. Miljoenen aanhangers kijken uit naar de wederopstanding, maar eigenlijk bestaat hij helemaal niet.

Als je op de site het bestand met de lijst opent staat Half-Life 3 er helamaal niet tussen, maar hee, Lego Lord of the Rings?
Ghost Recon online?
Lord of the rings: Guardians of middle earth?

spelfreak
Vrienden van me zijn dit jaar 1 dag geweest, we zijn nu aan het plannen om volgend jaar met 6 man voor 3 dagen te gaan, dus zien wel. Wat ik ervan hoor is het "heftig" om daar te zijn: Wachtrijen van 6 uur (bij BO 2 ) en heeft aantal youtube celebertys gezien (Athenwins, Swifty, SyndicateProject...) Dus ben benieuwd naar volgend jaar

Winkelwagentje (moderator)
Presscon tijden:

EA - dinsdag 20 augustus, 16:00
Sony - dinsdag 20 augustus, 19:00
Microsoft - dinsdag 20 augustus, ?
Blizzard - woensdag 21 augustus, 11:30
Nintendo - ?

spelfreak
Die tijden zijn tenminste kijkbaar t.o.v van E3!

Overigens ga ik toch niet dit jaar, ik ga niet meer echt om met die vrienden waarmee ik zou gaan. Ooit wil ik er wel nog eens heen!

Ik verwacht van zowel Sony als MS een exacte release datum. Prijsdaling PS Vita. Meer games om mee te knallen voor zowel Sony, MS en Nintendo. Nintendo moet de Wii U iets meer in de spotlight zetten. Verwacht nog geen prijsdaling, die komt volgend jaar pas.

Zal een van de leukste gamescoms tot nu toe worden! De nieuwe generatie is van start gegaan, en ieder bedrijf moet knallen!

Ik zou graag willen gaan maar vrees voor een vreselijke rij aan de ingang en zowat elk interessant gedeelte in de beurs...

spelfreak
Trouwens, waar kijken jullie de livestreams? Ik weet nooit waar ik moet kijken, bij E3 maakt dat niet veel uit, omat het toch in het midden van de nacht is, maar bij gamescom zou ik graag een goede livestream bekijken!

Winkelwagentje (moderator)
EA is live te volgen via op http://www.ea.com/gamescom. Sony op http://gamescom.eu.playstation.com/ of het PS EU blog.

Kan EA zelf helaas niet live zien. Sony ga ik wel proberen te kijken.

spelfreak
Tnx

Wou al vragen of MS geen livestream hield, maar google werkt ook nog! Jammer hoor, daar zouden we dan alleen maar wat artikels over moeten lezen.

Van Nintendo verwacht ik wel weer een middelgrote Nintendo Direct. Meer beelden van SSB, Zelda en Mario zou fijn zijn. Een prijsdaling van de Wii U daarbij zal ook fijn zijn voor diegene die nog geen Wii U hebben, en goed voor de sales voor Nintendo natuurlijk, maar zoals eerder gezegd, ik verwacht geen prijsdaling.

Anyway, 4 dagen!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:33 uur

geplaatst: vandaag om 13:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.