Games / Algemeen / Gamescom
zoeken in:
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 12 augustus 2009, 20:03 uur
Van 19 tot 23 augustus wordt de GamesCom weer georganiseerd, dit maal in Keulen.
Kijk zelf erg uit naar de persconferentie van Sony. Hopelijk is deze ook ergens live te volgen, zoals dit met E3 het geval is.
Er komen blijkbaar een aantal grote aankondigingen aan.
Zo zal er zeker gesproken worden over de lang verwachte prijsverlagingen van de Playstation 3 en de Europese Vid Store. En, als ik alle geruchten mag geloven, zal daar tevens de PS3 Slim worden onthuld.
Verder hebben enkele developers al aangekondigd met nieuwe informatie rondom diverse games te komen. Kortom, weer heel wat lekkers om naar uit te kijken.
Kijk zelf erg uit naar de persconferentie van Sony. Hopelijk is deze ook ergens live te volgen, zoals dit met E3 het geval is.
Er komen blijkbaar een aantal grote aankondigingen aan.
Zo zal er zeker gesproken worden over de lang verwachte prijsverlagingen van de Playstation 3 en de Europese Vid Store. En, als ik alle geruchten mag geloven, zal daar tevens de PS3 Slim worden onthuld.
Verder hebben enkele developers al aangekondigd met nieuwe informatie rondom diverse games te komen. Kortom, weer heel wat lekkers om naar uit te kijken.

0
284
geplaatst: 13 augustus 2009, 20:15 uur
Misschien introduceerd Sony ze eindelijk eens een keer de PSN Cards voor europa, en komen ze met de datum v.a. waneer deze in de winkels komen te liggen.
0
geplaatst: 15 augustus 2009, 16:52 uur
Die Psn Cards zou ik maar niet op rekenen, dat geeft blijkbaar nog steeds teveel gedoe. Die Vidstore mag er van mij heeeeel snel komen. Wat moet dat toch een genot zijn, flimpje streamen in hd kwaliteit voor 3 of 4 euro 
Ps3 Slim zie ik niet echt zitten, trekt me gewoon niet. Eerst prijsverlaging (strategisch, net voor sinterklaas en kerst) en dan over een jaar of misschien 2 jaar de slim introduceren.
Ze gaan natuurlijk wel knallen met de nieuwe Ps exclusives Ratchet & Clack: A Crack in Time en Uncharted 2: Among Thieves die er al snel aan komen.

Ps3 Slim zie ik niet echt zitten, trekt me gewoon niet. Eerst prijsverlaging (strategisch, net voor sinterklaas en kerst) en dan over een jaar of misschien 2 jaar de slim introduceren.
Ze gaan natuurlijk wel knallen met de nieuwe Ps exclusives Ratchet & Clack: A Crack in Time en Uncharted 2: Among Thieves die er al snel aan komen.
0
geplaatst: 28 augustus 2009, 19:07 uur
Het was toch GamesCon? 
Ik ben er ook geweest, zowel verassingen als tegenvallers.
maar wel leuk in iedergeval.

Ik ben er ook geweest, zowel verassingen als tegenvallers.
maar wel leuk in iedergeval.
0
geplaatst: 29 augustus 2009, 20:45 uur
Het was toch echt Gamescom. Con betekent namelijk: oplichting.

Any way, Sony heeft toch een grote slag met Microsoft nu geslagen door de prijs van de PS3 te verlagen en eindelijk met PSN cards te komen. Alhoewel ik de dikkere PS3 toch mooier vind en daar staat nog mooi in het zilver: Playstation 3 op geschreven.

2010 wordt echt het jaar van de PS3. Sommigen zeiden dat 2009 dat zou worden, maar dat was misschien iets te voorbarig.
0
BoordAppel (moderator)
geplaatst: 29 augustus 2009, 21:05 uur
Con betekent namelijk: oplichting
Of convention.
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:27 uur
Kijk er echt naar uit, er zijn al een paar extreem vette trailers uitgekomen.
Ratchet and Clank: All Four...
en... Dead Space 2 Gameplay
Ratchet and Clank: All Four...
en... Dead Space 2 Gameplay
0
geplaatst: 17 augustus 2010, 22:54 uur
Grootste verrassing is denk ik toch Mass Effect 2 naar de PS3. Gelijk weer alle Micro$oft fanboys aan het huilen. 

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 16:59 uur
Nog een nieuwe Ratchet and Clank game? Ik heb echt veel in te halen! De laatste die ik speelde was Gladiator.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 17:03 uur
Iedereen die het bekijkt: kunnen jullie a.u.b. straks posten wat er allemaal aangekondigd is. Vooral voor de PS3 enzo, ben namelijk erg benieuwd geworden na de aankondiging van de nieuwe Ratchet!!
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:06 uur
Die screens zien er idd meesterlijk uit. Mortal Kombat is back.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:09 uur
Voor een of andere duistere reden wilt gametrailers.com niet werken. Ik hoop later wel, anders mis ik heel wat toffe shit van de GamesCom
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:17 uur
Trailer van Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2. Het eerste deel was een bovengemiddelde fighting game met fantastische graphics. Lijkt me een redelijke game, tot nu toe.
0
geplaatst: 18 augustus 2010, 18:58 uur
Ik kijk het meeste uit naar Vanquish! Deze trailer versterkt dat gevoel alleen maar

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 19:10 uur
Ik ga niet meer filmpjes posten. Er is echt te veel vette shit. Check anders www.gametrailers.com[/url] of www.ign.com[/url] voor meer info 

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 19:48 uur
Sorry dan, maar ik dacht dat het wat orderlijker overkwam als ik het zo deed 

0
geplaatst: 18 augustus 2010, 21:54 uur
Wil iemand die nieuwe Ratchet & Clank anders even toevoegen?
0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 18 augustus 2010, 22:39 uur
Hij staat erop.
Insomniac heeft naast een nieuwe Ratchet & Clank tevens Resistance 3 aangekondigd.
Insomniac heeft naast een nieuwe Ratchet & Clank tevens Resistance 3 aangekondigd.
* denotes required fields.