menu

Games / Algemeen / Ik zoek een game in de trant van...

zoeken in:
avatar van Brains
Blueyed schreef:
Ik vroeg me af of iemand ook nog een soort gelijke game als TES IV: Oblivion weet.
In de trend van Firstperson RPG.

Alvast bedankt


TES III: Morrowind misschien? Naar mijn mening veel leuker en beter
En tja, je zou Fallout 3 kunnen proberen als je niet per definitie op zoek bent naar een fantasy. Ook veel beter dan Oblivion, naar mijn mening dan heh

avatar van rpger
Blueyed schreef:
Ik vroeg me af of iemand ook nog een soort gelijke game als TES IV: Oblivion weet.
In de trend van Firstperson RPG.

Alvast bedankt


Er is ook nog de Gothic serie, dit is echter wel wat hoogdrempelig vergeleken bij Oblivion. Zoals Brains al aangaf is Oblivion's voorganger Morrowind een veel grotere en beter aangeschreven game.

gamelord
Dank je wel Princess, weet ik voldoende

In Platforms > PlayStation > Bestaat er zo´n game??:

Een martial arts game,waar je nieuwe technieken enz moet leren,naar toernooien moet gaan e.t.c een avonturengame dus.ik had vroeger Jade empire op de xbox en dat was dus zo´n spel.maar op de ps3 heb je die niet:( dus iemand die nog zo´n spel kent voor de ps3?

avatar van Starmaster501
Albanian-Assasin schreef:
In Platforms > PlayStation > Bestaat er zo´n game??:

Een martial arts game,waar je nieuwe technieken enz moet leren,naar toernooien moet gaan e.t.c een avonturengame dus.ik had vroeger Jade empire op de xbox en dat was dus zo´n spel.maar op de ps3 heb je die niet:( dus iemand die nog zo´n spel kent voor de ps3?

Rise to honour is ook een soort kung-fu game met Jet-Li. Met vette besturing. Misschien niet precies wat je zoekt maar je kan het is proberen (het is ps2 btw)

avatar van Starmaster501
Ik zoek een goede singeplayer advanture spel voor de Xbox-360. Bioshock (1) is niet leverbaar dus wat is nog meer een goede singleplayer game?

Dr. Salvador
Batman Arkham Asylum

gamelord
Als je iets zoekt in de trant van Bioshock...S.T.A.L.K.E.R. series, of als het geen free-roam hoeft te zijn zou ik zeggen...Frontlines Feul of War.
De rest van de games op XBOX die je kunt doen, zijn wel zeer bekend lijkt me.

avatar van Starmaster501
Feul of war is toch een sort battlefield?
Ik zit zo te denken, of RE5 Of SH5? Lijkt me ook wel een leuk avontuur. Batman is natuurlijk wel goed hoor ik maar het interesseerd me niet zo

Dr. Salvador
Starmaster501 schreef:
Feul of war is toch een sort battlefield?
Ik zit zo te denken, of RE5 Of SH5? Lijkt me ook wel een leuk avontuur. Batman is natuurlijk wel goed hoor ik maar het interesseerd me niet zo




Dan zou ik voor RE5 gaan, en wil je een iets minder goed avontuur, maar wel veel enger dan moet je voor SH5 gaan, wie ook uitstekend is.

RE5 vind ik iets beter, en heeft veel meer replay. SH 5 is goedkoper

avatar van Starmaster501
Nja ze zijn beide 30 euro op 12game.nl.
Maar aangezien RE5 me wel leuk lijkt maar hij niet leverbaar is ga ik heel misschien SH5. Achja RE5 is misschien meer actie en SH5 meer avontuur?
Maarja buiten die spellen zijn toch wel andere advanture games?

Dr. Salvador
RE5 is veel meer actie, maar SH5 is geen adventure game, maar een echt horrorgame, die soms bloedstollend spannend is, maar enkele vervelende puzzels heeft, en die zorgen voor soms wat saaie momenten

Beide erg goeie games.

Turok ( 2008 ) is ook een favoriet van me.

gamelord
Starmaster501 schreef:
Feul of war is toch een sort battlefield?
Ik zit zo te denken, of RE5 Of SH5? Lijkt me ook wel een leuk avontuur. Batman is natuurlijk wel goed hoor ik maar het interesseerd me niet zo


Het is hoe je de game bekijkt, battlen totdat je erbij neervalt, maar aan de andere kant heeft het ook een boeiend verhaal. Van het verhaal heb ik echt genoten.
Maar als je hem uitgespeeld hebt kun je hem als een battlefield game verder spelen. De missies doen in je eigen volgorde of oorlog voeren online.

avatar van Starmaster501
Nja online wil ik niet, want dan is de singleplayer niet altijd zo. En ik heb een xbox dus je weet wel
Turok zag er ook vet uit. Alleen het ziet er wel een klijn beetje eentonog uit dus geen idee of het gaat vervelen. Dus Turok en SH5
Ik wou Gears of war 2 ook nog kopen maar die is nog een dikke 42 euro...
EDIT:
Dead Space. SH5 is horror. Turok is knallen.
Dead Space is Horror knallen! ik ga die kopen voor 25 euro

gamelord
De singleplayer is super & de game is er alleen voor XBOX & PC

avatar van Starmaster501
Ik ga hem nu bestellen... heb hem vrijdag in huis

Dr. Salvador
Turok is ook een topper!. En het verveeld echt niet snel. Ik heb hem 3x uitgespeeld, en als je door de jungle door een bloeddorstige T-rex achtervolgt wordt is toch wel lichtelijk episch moet ik zeggen!

Veel actie, en spectacel!

Dr. Salvador
Hier een vette video!

YouTube - Turok-Bodies

avatar van Starmaster501
Dino's die uit elkaar spatten
Nja hij is maar 20 euro dus maby komt die nog. Eerst dead space!

gamelord
Dead Space krijg je geen spijt van Starmaster...vrijdag is morgen al, dus geniet ervan zou ik zeggen.

avatar van jellecomicgek72
Dead Space is een echte topper! Reken maar alvast op veel horror!

Relax
In Platforms > PC > RPG met een bepaald vechtsysteem:

Hallo hallo, ik ben opzoek naar RPG's met dit vechtsysteem, je klikt de vijand aan, je character slaat uitzichzelf als en ondertussen kan met met 1 t/m 0 (op je toetsenboord) bepaalde acties uitvoeren... denk hierbij aan: World of Warcraft en Dragon Age.
Ik vind dit persoonlijk een heel fijne manier van een RPG spelen, ik vind Fable ook erg tegenvallen omdat jezelf moet vechten en zo niet je crits kan berekenen etc.

Dus bij deze.. iemand?

avatar van jellecomicgek72
Probeer Star Wars: KOTOR. Die heeft een soortgelijk vechtsysteem.

Relax
jellecomicgek72 schreef:
Probeer Star Wars: KOTOR. Die heeft een soortgelijk vechtsysteem.


Deed ik, maar het star wars vibe vind ik niet erg fijn om in een game te beleven helaas... ik heb hem hier nog origineel liggen, 2 uurtjes meegespeeld en toen verwijderd.

RetroNaudts
Guild Wars

Relax


Ohw sorry, offline only, was het vergeten te melden, toch bedankt.

In Platforms > PC > Ik zoek een game waarin je zelf weapons enzo moet maken!!!:

Titel zegt genoeg,

Zeg aub geen runescape -_-''
Uhm verders zoek ik RPG/MMORPG/Hack & Slash game ofzo

Ik hoor et wel:)

Mvg

gamelord
Dit zijn offline games

Dungeon siege serie
Neverwinternights serie
Sacred serie
Baldur's gate serie
Divine Divinity

Online games

Guild wars
Rohan online
Silkroad online
Deicide online

Zo zijn er nog vele online en offline RPG's te vinden..kijk eens in mijn RPG lijst als je wil...staan er meer dan zat in.

avatar van DonOswaldo
Hey ik zoek shooters o.d. waarbij de story mode ook in multiplayer mode gespeeld kan worden zoals bijv. Halo, Army of Two, Perfect Dark Zero. Alvast bedankt

avatar van Starmaster501
Rainbow six: Vegas.
Gears of war.
Er zijn dr te veel

Gast
geplaatst: vandaag om 06:53 uur

geplaatst: vandaag om 06:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.