menu

Games / Algemeen / Ik zoek een game in de trant van...

zoeken in:
avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Er is ook nog de Silent Hill HD Collection voor de ps3, een (niet zo'n goede) HD remake van SH 2 & 3, de best beoordeelde delen. Zag ik nog niet bij je stemmen staan .

Beyond: Two Souls, van de makers van Heavy Rain komt begin volgend jaar, hier de trailer.

avatar van psolitsa
Squall Lionheart schreef:
Er is ook nog de Silent Hill HD Collection voor de ps3, een (niet zo'n goede) HD remake van SH 2 & 3, de best beoordeelde delen. Zag ik nog niet bij je stemmen staan .

Beyond: Two Souls, van de makers van Heavy Rain komt begin volgend jaar, hier de trailer.



De SH HD collection heb ik al. Vind het wel meevallen hoe "slecht" hij zou zijn. Ik heb deel 2 dan ook weer met plezier uitgespeeld; deel 3 heb ik me nog niet aan gewaagd.
Ah, dan heb ik inderdaad nog niet gestemd
Dankjewel voor die trailer, ziet er aardig uit

Pastichio Rocker
Een PS3 kan toch ook PS2 games spelen?

avatar van Hadouken
Over het algemeen wel, maar er zijn uitzonderingen. Hier een lijst, staan ook meteen eventuele bugs bij vermeld. Al gaat het dan niet om de nieuwere 320GB PS3's bijvoorbeeld.

avatar van Ricxz92
Alleen de eerste generatie(s) van de PS3 kunnen PS2 games spelen.

avatar van Hadouken
Ricxz92 schreef:
Alleen de eerste generatie(s) van de PS3 kunnen PS2 games spelen.
Ah, vandaar

avatar van Starmaster501
Wie weet een goede (survival) horrogame die je online co-op kan doen?

spelfreak
dead space 3

avatar van Hadouken
Left 4 Dead 2.

avatar van Vincentvalentine
Ik ben opzoek naar (J)RPGs voor de PS1 die europa gehaald hebben.

Verslaafd en games kopen ect.

avatar van CarealotCarrot
Misschien is het even handig om te zeggen welke je al hebt gespeeld ?

Een paar die me nu te binnen schieten:
De Final Fantasy's
Suikoden I&II
Breath of Fire IV

Wat is dat toch met JRPGs en romeinse cijfers?


avatar van CarealotCarrot
Lekker uitgebreid

spelfreak
Net een 10 euro gift-bon gekregen van GameMania... Nou voor 10 euro kun je niet veel games kopen. (Klinkt een beetje aso tegenover te gever van de kaart, maar zo bedoel ik het niet;) ) Dus ik wou tot 20 euro extra uitgeven. Nu zoek ik een X360 Game die lang meegaat en natuurlijk ook leuk is. Dacht eerste aan Bioshock Infinite, maar 2 redenen waarom ik twijfel: 1) het is vrij kort. 2) Iemand heeft het einde al voor me gespoild. (Ofja 1 bepaald feit van de game, wat heel rot is I.I.G

Toen dacht ik AC III, maar ik twijfel, misschien zijn er nog andere leuke games die jullie me aanraden?

(Overigens waren de prijzen waarna ik aan het kijken was wel op Used Games.)

avatar van CarealotCarrot
Misschien als je platform en genre afbakent dat het wat makkelijker wordt om een spel aan te raden?
Beetje moeilijk dus, maar ik zal het proberen:
DmC HD collectie, of deel 4, of de nieuwe. Aangezien ik uit je top 10 op maak dat jij van actie spellen houdt.
Of natuurlijk Journey collector's edition. Die zou ik namelijk iedereen aan raden Nieuw is hij trouwens maar 20 euro.

Ik vind het maar moeilijk hoor. Als je van de gameplay van Bioshock hebt genoten, zou het toch niet moeten uitmaken of je het einde al kent?
Hetzelfde geld voor AC III, typisch zo'n spel dat vertrouwd aanvoelt en kleine veranderingen doorvoert.
Succes met uitzoeken in ieder geval!

spelfreak
spelfreak schreef:
Nu zoek ik een X360 Game die lang meegaat en natuurlijk ook leuk is.

Dacht eerste aan Bioshock Infinite, maar 2 redenen waarom ik twijfel: 1) het is vrij kort. 2) Iemand heeft het einde al voor me gespoild. (Ofja 1 bepaald feit van de game, wat heel rot is I.I.G



Je hebt gelijk, Bioshock lijkt een geweldig spel, ook al weet ik het einde. Maar ik wil specifiek een lange game, Bioshock Infinite is niet de langste game. Journey -/> X360 PS3 is kapotgegaan!


DmC lijkt me opzich wel vrij leuk dus zal even ernaar kijken. Dacht zelf ook nog aan Skyrim/Fallout 3/ New Vegas -> 400 uur voor 30 euries extra, dat is dan toch wel extreem goede waarde. Probleem is, laatste tijd hangen shooters me een beetje de keel uit (alhoewel borderlands 2 me nu wel bevalt, vooral door de humor, verhaal en personages.) en ik weet niet of Fallout EXTREEM veel gericht is op schieten, lijkt mij ook meer verkennen, rpg game. Maar ik weet er niet veel over, ik wil me ook eens laten verassen.

Skyrim heb ik 20 uur op PS3 gespeeld, ben er nooit echt ingekomen en vond het heel traag. Maar ik wil het best nog wel een andere kans geven, zeker nu ik meer over de game weet vanwege plaatsen zoals Reddit. Ook ben ik het afgelopen jaar een veel geduldiger persoon geworden

Dat is een nadeel van het internet: Er zit geen verassing meer in films/games. Alles word zomaar gespoiled zonder enige waarschuwing, je moet echt wel uitkijken wat je leest en kijkt!

avatar van Grovonion
Dat van die spoilers zuigt inderdaad, is me ook al eens gebeurd (bij Heavy Rain nota bene). Sindsdien vermijd ik de topics tot ik het zelf heb gespeeld.

Bij Mass Effect 2 (2010):

Ik ben zo ontzettend verslaafd geweest aan deze triologie. Ik ben geen gamer bij uitstek, ik speel van alles wat. Ik baal er zo ontzettend van dat ik geen game kan vinden waarvan ik hoop dat die net zo goed is als deze. Wie weet wat voor me?

avatar van Grovonion
Wachten op ME4?

The Witcher.

avatar van Grovonion
Da's niet echt SF setting... als je vergelijkbaar goede RPG's wilt kun je vermoedelijk ook Skyrim en een resem andere Fantasy-RPG's noemen, maar goede SF RPG's (action-RPG's) zijn toch redelijk schaars.

Hij vroeg niet specifiek naar SF-games en aangezien The Witcher een sterk verhalende game is waarbij keuzes belangrijk zijn net als in ME lijkt me dat een goede aanrader. Ik vind zelfs de keuzes in The Witcher dieper, minder zwart wit en beter in elkaar zitten dan in ME. The Witcher vind ik meer gemeen hebben met ME dan Skyrim bv. Alleen de setting is geheel anders.

avatar van Brains
Misschien andere BioWare RPG's zoals Star Wars: Knights of the Old Republic (Misschien wat ouder, maar minstens net zo goed) of Dragon Age?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Of nog langer wachten op Cyberpunk 2077 .

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
@Renevanvliet1988
Lastig om iets vergelijkbaars aan te raden. Maar als je op zoek bent naar een goede SF RPG is Deus Ex: Human Revolution wellicht een aanrader.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Wilde ik ook nog zeggen... Fallout 3 (2008) misschien ook nog. Een beetje een mix van je 2 stemmen.

MikeMannuh
Een Fallout 3 GOTY (incl alle DLC) edition kun je voor zo'n 15 euro ergens krijgen. Meer waarde wat betreft tijd en kwaliteit voor je geld ga je niet gauw vinden.

Fallout: New Vegas Ultimate edition idem, al waren een aantal van de DLC packs daar best wel kut.

Ik ben opzoek naar een aantal goed rpg games, het liefst voor de 3ds maar mag ook gewone ds games.
Ik ben helemaal geen rpg gamer, en heb het ook bijna nooit gespeeld , dus ik vroeg me af wat kunnen jullie mij aanraden voor games? Monster hunter 3 leek me wel wat, maar nadat ik op internet las dat die nogal erg moeilijk is en ik een beginner ben met rpg games leek me dat niet verstandig.


Bedankt.
Ga binnenkort ff een 3ds met fire emblem kopen.
Had net even een demo gespeeld, en beviel me zeer goed.

En is het handig voor Bravely Defeult om eerst the 4 heroes te spelen, of maakt dat niet uit?

Gast
geplaatst: vandaag om 10:19 uur

geplaatst: vandaag om 10:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.