menu

Games / Algemeen / Ik zoek een game in de trant van...

zoeken in:
avatar van Starmaster501
Ik speelde laatst zelda op de WII en nou vraag ik jullie:
is er een spel dat een beetje op zelda lijkt voor de xbox360?

anders
Een spel waarin je een zwaard vasthoud, puzzels moet oplossen, eindbazen verslaan enz.? (voor de xbox360 )

ik speelde dat soort spellen vroeger en ik mis ze wel


avatar van Rujar
Fable II dat is de enige die ik kan bedenken.

avatar van Starmaster501
fable is rpg niet egt wat ik zoek. en aangezien de score weet ik niet of kameo het kopen waard is. is er nog iets??

Imperial Figure
voor de psx is Alundra de perfecte zelda vervanger maar voor de 360 zou ik het niet weten, misschien overlord ?

En een zwaard vasthouden en lekker raggen raad ik je conan aan.
vooral de achievements van conan zijn geweldig, hak honderd hoofden eraf etc etc.

avatar van Bahamut Zero
Devil May Cry 4 zou ook kunnen.

avatar van Starmaster501
liever niet overlord. vond de demo niets... tot nu toe denk ik aan fable 2. alleen die kost weer 62 euro op bol.com

avatar van Starmaster501
In Platforms > Xbox > RPG spel:

Hee. ik zoek een rpg die hetzelfde combat systeem heeft al FF XII. dus real time, niet dat je zo'n apart schermpje krijgt. zijn deze er?(voor de xbox 360)

avatar van ps3me
Starmaster501 schreef:
liever niet overlord. vond de demo niets... tot nu toe denk ik aan fable 2. alleen die kost weer 62 euro op bol.com


En 50 (dacht ik) bij de bart smit.

avatar van Naomi Watts
Bij play.com 23,49 .

avatar van rpger
Prachtig hoe iemand vraagt om een spel ala zelda en binnen no time een aantal mensen het over Conan en Devil May cry hebben!

avatar van Princess Piranha
Voor de 360 zou ik het niet weten... Maar wat serieus een beetje op Zelda lijkt is Okami. Voor zowel de Wii als de PS2.

Imperial Figure
rpger schreef:
Prachtig hoe iemand vraagt om een spel ala zelda en binnen no time een aantal mensen het over Conan en Devil May cry hebben!


hij schreef ook:
anders
Een spel waarin je een zwaard vasthoud, puzzels moet oplossen, eindbazen verslaan enz.? (voor de xbox360

dus een hack en slasher past ook prima in dat rijtje, toch?

avatar van Rujar
hack & slash... Tja dan krijg je meer Helga ipv Zelda

avatar van oliver
Onimusha misschien?

avatar van ps3me
In De Site > Gebruikers > Ik zoek een game in de trent van...:

Ik zoek een game in de trent van Port Royale, patrician etc.
Een game waar je dus je eigen imperium op moet bouwen d.m.v handel te drijven en te beginnen als kleine zakenman.

ik hoop dat jullie wat weten..

avatar van Starmaster501
waar zijn alle berichten gebleven. er stond hier een hele discussie...
En kijk eens voor civilisation

avatar van Starmaster501
ik zoek casual games voor de xbox 360!! zijn die er wel. ik zie alijd 16+ 18+ 12+ in de winkel staan

avatar van Bahamut Zero
Wat versta je onder casual?

avatar van Starmaster501
zelda, kameo, mario viva pinata. dat soort spellen. geen gears of war of killzone. waar je zeg maar dingen moet doen (viva pinata of neem my sims) en niet waarin je alleen alles overhoop moet knallen. dat zoek ik eigenlijk

avatar van rpger
Starmaster501 schreef:
zelda, kameo, mario viva pinata. dat soort spellen. geen gears of war of killzone. waar je zeg maar dingen moet doen (viva pinata of neem my sims) en niet waarin je alleen alles overhoop moet knallen. dat zoek ik eigenlijk


Heb je Zack & Wiki al gespeeld?

avatar van Starmaster501
Xbox 360 graag

Imperial Figure
Beetje een vreemde beschrijving over wat voor games je zoekt, maar in ieder geval, heb hieronder wat games voor je opgeschreven dus misschien zit er een goede voor je bij.

- LEGO Batman
- N+
- Overlord

En je kunt ook in mijn xbox360 game lijst kijken, misschien heb ik er wel wat goeds tussen zitten wat jouw wel ligt.
Weet het anders ook niet, een soort van zelda voor de 360 is er niet echt, of je kunt de sega megadrive collection voor de 360 kopen, want daar zit namelijk een game in genaamd: The story of thor en die lijkt erg veel op zelda.
Het is natuurlijk geen next gen game en het is officieel op de sega genesis en niet 360 maar op deze manier kun je wel je soort van zelda spelen op de 360 .

In Platforms > PC > RPG?:

Ik ben opzoek naar een RPG voor de PC, in de stijl van Final Fantasy VII en VIII.
Turn-based, liefst aardig strategisch, avontuurlijk, maar het belangrijkste is een vergelijkbare magische sfeer met een goed, boeiend verhaal..

Ben nu met The Last Remnant bezig, maar ik ben niet echt overtuigd tot nu toe.. Voorwaarde is wel dat de game 3d moet zijn, geen 2d games.

Iemand aanraders?

Imperial Figure
Je zoekt dus eigenlijk een JRPG voor de pc dus? maar de pc bestaat grotendeels uit westerse rpg's.
Rpger en ik hadden het er al over dat de pc een rpg machine is voor westerse rpg's en consoles puur voor JRPG.
Valkyria Chronicles is jammer genoeg alleen voor ps3 want die voldoet precies aan jouw eisen, strategisch, avontuurlijk en een boeiend verhaal.

Je zou grandia 2 kunnen proberen voor de pc.


(afbeelding)

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
JRPG's op de PC... Ben ook met Last Remnant bezig, maar valt mij ook een beetje tegen, mede omdat, ondanks de redelijke conversion, je toch het gevoel hebt een console game te gamen, wat toch minder lekker voelt op PC. Wat mij de indruk geeft dat PC en JRPG toch idd een beetje mutually exclusive zijn.

Kan eigenlijk maar een paar geslaagde (3d) voorbeelden noemen:
Anachronox en in mindere mate Neverend...

Ik mis een beetje het adventure gevoel bij The Last Remnant..
Je klikt gewoon een plek op de map aan en je bent er al..
En de steden zijn ook ingedeeld in verschillende stukjes, waarvoor je telkens moet laden.. Dat terwijl er veel indrukwekkendere games (grafisch etc) vrijer zijn met minder laadpunten dan deze game. En heb daarnaast ook nog een vrij goede pc, dus eigenlijk is dat allemaal nergens voor nodig.. Het pad dat je neemt is beperkt en zo vastgelegd.
In dat opzicht voelt het allemaal inderdaad te console-achtig.

Ben nu eerst met Final Fantasy 10 bezig via emulator. Ziet er aardig stukje beter uit op de PC. Aangezien ik deze game toch nog nooit uitgebreid gespeelt had, blijf ik even met deze bezig.
Maakt nog niet zo'n indruk als deeltje 7 en 8, maar toch wel aardig verder.

Bedankt voor de suggesties in iedersgeval.

avatar van wiiplayer
Ik heb niet veel informatie

Het is een PSX spel (sowieso kan ook nog met andere Consoles) ehm... ik herriner me een stuk waar je een soort mafiabaas ofzo achter een desk tegen je ziet praten. Er komt een helikopter en de kamer gaat kapot volgens mij. Dan kom je in een straat (afgesloten) waar je iemand moet verslaan. Daar ligt een bijl!
Er zit geweld bij.

Help

In Games > Toplijsten en favorieten > Beste Racegame PS3:

Hoi,

Ik ben opzoek naar de beste racegame voor de ps3 aangezien ik lees dat Need for speed niet echt mee valt weet ik geen ander race spel.

Wat is volgens jullie nu echt de moeite om te spelen?


Groetjes,

avatar van Brains
Volgens mij hoort dit thuis bij Toplijsten en Favorieten en niet bij spelletjes.

Ik ben helaas niet zo'n racer, en heb ik ook geen ps3 dus je vraag kan ik helaas niet beantwoorden.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:28 uur

geplaatst: vandaag om 10:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.