menu

Games / Algemeen / Game Trailers, of andere game gerelateerde filmpjes.

zoeken in:
Taken
In dit topic kan je de nieuwste game trailers plaatsen, of andere game gerelativeerde filmpjes gewoon gezien moeten worden.

Taken
Na de Quantic Dream tech demo van Heavy Rain is er nu ook een gameplay trailer uitgekomen.

Heavy rain : Gameplay

Taken

Handig Topic:

Lol, dachte even dat er gears of war 3 stond

AvMerode

Wow

GameTrailers begint met een top 100 game-trailers lijst. Kijken die shit. Echt geniaal.

Erg mooi , Sem. Trailers zijn gewoon awesome (als ze goed gemaakt zijn) .

Wat een slechte keuzes tot nu toe. Alleen de eerste van GOW is écht briljant. En oké...die van San Andreas doet me ook wel wat

Er is nog genoeg plaats voor andere goede trailers

Indeed! Verwacht Dead Island wel hoog in de lijst

Zag deze weer langskomen in de gametrailers top 100 trailers lijst:

Ongelofelijk. Na 3 jaar nog steeds één van mijn favo trailers... Briljant De game stelde me (itt tot meeste RE-fans) niet teleur

Haha die topictitel

Taken
Tsjo-Wi schreef:
Haha die topictitel

Dope! stomme fout

@jirachi04

Ik heb nog nooit eerder Black Ops zombie-mode gespeeld, maar door die trailer krijg ik er verdomd zin in ziet er ziek uit.

Ze moeten een film maken over dat onderzoekslab. Het wordt dan een gore splatterhorror comedy. Zie het al voor me .

kennen jullie dit spel.

klik.

Inderdaad geweldige trailer, maar de nieuwe van Hitman Absolution is toch een favoriet van me.

Taken

Squall Lionheart (moderator)
Ook al een paar keer gekeken, geweldige tech demo , Quantic v'naf Omikron al killa!

Moet echt Heavy Rain nog ooit checken...

Taken
Quantic Dream is en blijft heilig, alles wat ze hebben gemaakt is top !

Moet echt Heavy Rain nog ooit checken...

Ik vond Heavy Rain beter dan Fahrenheit en van Omikron zou ik wel een remake (Geen HD versie) willen zien.

Kara heb ik een weekje geleden gezien.. Inderdaad magistraal gedaan

Winkelwagentje (moderator)
Cyberpunk 2077 CGI Teaser Trailer. Nieuwe game in ontwikkeling bij CD Projekt.
Ziet er interessant uit. Al zal de game waarschijnlijk nog wel even op zich laten wachten...

Ik kwam laatst deze trailer tegen:

Of hij Europa gaat halen is nog niet bekend.

Squall Lionheart (moderator)
Winkelwagentje schreef:
Cyberpunk 2077

Oeh, teaser trailer heeft iig al een lekker sfeertje, cyber rpg van de lui achter Witcher, zal nog wel 'n tijdje duren, maar kijk hier erg naar uit!

Fonzzz002 (crew)
Meestal houd ik me meer bezig met gameplay beelden en recencies dan trailers. Toch willen er weleens trailers voorbij komen die een goede indruk maken. Dit waren een paar:

Ik zag vandaag toevallig eentje voorbijkomen in de Outlast reeks waarvan ik dacht: Ok. Nog een keertje dan.

The Outlast Trials

Speelbaar in multi-player. Normaal niet zo'n punt voor mij, maar hier lijkt het me wel leuk. Jammer genoeg GEEN VR ondersteuning.. Een gemist kans.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:12 uur

geplaatst: vandaag om 07:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.