menu

Games / Algemeen / Hoe heet die game ook alweer?

zoeken in:
avatar van Manny Calavera
Nu heb ik jullie hulp eens nodig.

Een paar jaar geleden, 2 of 3 jaar denk ik, was er plots zo'n game in de stijl van Breath of the wild (maar dan een niet-Nintendo product) waar een trailer van verscheen die ongelofelijk sfeervol en mooi was qua stijl. De game is zover ik weet nooit uitgebracht daarna nog, maar ik weet de titel dus niet meer. Meer info heb ik ook niet meer. Ik meen dat er veel groen in zat en ik dacht ook een grote berg in de trailer.

Zou graag eens willen kijken hoe het met de productie staat of dat het is gecanceld.

avatar van Confusie
Niet Windbound toevallig.

avatar van -marco-
Ik heb er ook een. Heb vroeger een game gehad op de Nes. Had deze zo snel uitgespeeld dat ik hem heb geruild.

Was een 2D side scroller met een ninja.

Kon over daken lopen, beetje 2 niveau achtig, straat huisje. Leek een beetje op het ninja mannetje Goeman. Was ook wel die stijl.

avatar van Manny Calavera
Confusie schreef:
Niet Windbound toevallig.


Komt wel erg in de buurt ja. Maar ik meen dat ik destijds ook iets in het topic had gezet maar ik zie daar nu niks staan dus ik ben niet zeker of dit die game is.

Wel bedankt voor het meedenken

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Ajax&Litmanen1

Oceanhorn 2 of Immortals Fenyx Rising of Genshin Impact?


avatar van Manny Calavera


Ja, dit is 'm!

Zie daar ook berichten van me staan.

Benieuwd hoe het met deze game is.

avatar van legian
Manny Calavera schreef:
Benieuwd hoe het met deze game is.


Het laatste dat ik heb begrepen is dat die in developing hel zit, dat ze terug zijn gegaan naar de tekentafel en ten tijde van presentatie nog helemaal geen idee hadden wat voor game het zou worden. Allemaal met een korrel zout nemen, maar gezien de stilte sindsdien...

avatar van Manny Calavera
legian schreef:
(quote)


Het laatste dat ik heb begrepen is dat die in developing hel zit, dat ze terug zijn gegaan naar de tekentafel en ten tijde van presentatie nog helemaal geen idee hadden wat voor game het zou worden. Allemaal met een korrel zout nemen, maar gezien de stilte sindsdien...


Ik heb eens gegoogeld, maar afgelopen jaren is er gewoon zo goed als geen nieuws over de game verschenen.

Bizar verhaal zeg. En het zag er zo leuk uit.

avatar van Confusie
Tja Rare hebben geen goede game meer uitgebracht sinds ze bij Nintendo weg zijn, dit zal ook wel weer de plank misslaan.

Bij Games > Spelletjes > Raad de game!:

Hallo iedereen. Ik zoek een pc race game van vroeger. Het was best slecht gemaakt je zat in een auto en kon op verschillde wegen rijden ook vlak bij mount rushmore . Er staken zombies over en koeien. Het is niet Carmageddon of outrun ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Blood Drive?
Of Clutch?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Quarantine (1994)
Have a N.I.C.E. day! (1997)
1NSANE (2000)

Anders wat details nog? ...First of third person, 2d of 3d, meer racen of rammen, cops of wapens?

In Games > Spelletjes > Ik ben op zoek naar een titel:

Hallo mensen, ik ben op zoek naar een auto videogame. Het lijkt op outrun en carmageddon Je hebt verschilldende circuits waar ook zombies oversteken en koeien. Graag wat laten weten !

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
@Jantje Slurfie:

Zombies en Koeien toch echt exclusief Carmageddon's thing volgens mij...

A2 Racer (1997)
Breakneck (1998)
A2 Racer: Goes USA! (2001)

Squall Lionheart schreef:
@Jantje Slurfie:

Zombies en Koeien toch echt exclusief Carmageddon's thing volgens mij...

A2 Racer (1997)
Breakneck (1998)
A2 Racer: Goes USA! (2001)


Nee helaas niet maar toch bedankt ! ik heb het volgens mij gespeeld op windows 95 of 98

yes na 14 dagen zoeken heb ik het Road Hog maar het staat niet op gamesmeter

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Hier is 'ie!

Gast
geplaatst: vandaag om 12:41 uur

geplaatst: vandaag om 12:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.