menu

Mijn Updates +
Games / Algemeen / Hoe heet die game ook alweer?

zoeken in:
Hallo,

Ik ben op zoek naar een oude game. In deze game kon je met een rood en groen (als je emt z'n 2en speelde) vliegtuigje spelen waar je in de ruimte een soort Arkanoid had (met een balletje steentjes kapot maken). Tijdens het 'Arkanoid-level' transformeerde je vliegtuigje naar een balkje, zo'n klassiek Arkanoid ding. Als je het 'Arkanoid-level' klaar had, dus alle steentjes kapot, dan transformeerde je weer terug naar een vliegtuigje en vloog je naar het volgend level.

Tijdens het vliegen naar een ander level kwamen er asteroides op je af die je kapot kon schieten. Hier kreeg je geld voor en dit geld kon je gebruiken om betere wapens enz. te kopen.

Nu weet ik het niet zeker meer, maar ik vermoed dat ik dit spel ooit op een cd bij de PC Zone zat. De PC Zone had vroeger soms een game cd met demo's van spellen.

Wie weet hoe dit spel ook alweer heet? Ben echt hard op zoek hier naar!

Thanks!

Winkelwagentje (moderator)
stonekirby Is dit 't misschien?
klik

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=05SytUejjN4

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Squall Lionheart (moderator)
Kwam ik ook al bij uit...

Anders kan je hem misschien hier tussen vinden.

Winkelwagentje en Squall Lionheart Hm, het is wel die richting op jongens...

Alleen het spel wat ik bedoel speelt zich af in de ruimte (space), niet in een "gesloten" box zoals dat spel.
Heb verder nagedacht, volgens mij waren de muntjes die je kreeg ook een soort gouden ringen (zoals de ringen van Sonic, maar dan kleiner) en niet zulke grote munten als in dat spel.

Had die site ook gevonden Squall, maar zag em zo snel niet ertussen. Dadelijk verder kijken.

Jongens; heb em gevonden!!

Voor de next one die op zoek is naar wat ik bedoel:

PowBall (uit 1997)
Powball (PC DOS) Longplay - Part 9 - YouTube

Excuse me terwijl ik even huilend van nostalgie dit spel ga klaren

Bij Games > Algemeen > Ik zoek een game in de trant van...:

Hey, even kijken of iemand mij uit de brand kan helpen. Echt een tijd terug: denk op zijn minst een goede 8 a 10 jaar, heb ik eens een keer een platformer gespeeld, met volgens mij een soort elk als hoofdpersoon. De stijl was een beetje cartoonisch. Ik weet dat er in ieder geval een boslevel was, kon toen echter niet verder spelen aangezien het ging om een demo. Het was op PC.

Elk:
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRDPg8G5-D-_Z0W1C2Q10KVfsQ78EV3jvmg7M15sq_VkXk35a9hsfckjA

Deze game is waarschijnlijk veel te recent om kans te maken, maar ik geef het maar even door (wie weet lijkt het hierop?): The Deer God misschien?

Nope niet het spel wat ik bedoel.

Misschien als je op Moose zoekt...

Moose on the Loose, of iets van Rocky and Bullwinkle?

Moose on the loose. Dat is het spel waar ik naar zocht.
Erg bedankt Squall Lionheart

mister-fool: Gelijk even toegevoegd: Moose on the Loose (2001)
Ook uitgekomen onder de titel Melker: The Elk Hunt .

Ik zag een tijd geleden een trailer op gametrailers, ben nu de naam kwijt en heb de game niet kunnen traceren.
Het was een 2D cartoonische platformer. Het gaat over een "loser" die een parkour gaat rennen (in een race, geloof ik) maar hij kan niet voor zichzelf denken en hij rent blind vooruit. Het is aan de speler om ervoor te zorgen dat hij het parkour veilig doorloopt door te interacteren met de objecten die op zijn pad liggen. Ik geloof dat de titel van de game tevens de naam van het personage is, "the amazing henk-blabla" maar ik weet niet zeker.

De naam was niet Henk maar de titel was iets in die richting, als ik me niet vergis. Je had bij de game geen controle over het hoofdpersonage.

Ja! Dat is degene die ik zoek. Bedankt

Ik ben op zoek naar een pc spel dat ik vroeger speelde. Je kwam in een hotel terecht door eerst een koffer in te pakken. Vervolgens kon je in het hotel en in de omgeving (in een bos en op het strand) een aantal opdrachten voltooien. De eigenaresse van het hotel was een vampier, er was een butler en ik kan me ook iets met vleermuizen in een grot en een octopus in een meer herinneren.

Weet iemand misschien over welk spel ik het heb?

Esmee schreef:
Ik ben op zoek naar een pc spel dat ik vroeger speelde. Je kwam in een hotel terecht door eerst een koffer in te pakken. Vervolgens kon je in het hotel en in de omgeving (in een bos en op het strand) een aantal opdrachten voltooien. De eigenaresse van het hotel was een vampier, er was een butler en ik kan me ook iets met vleermuizen in een grot en een octopus in een meer herinneren.

Weet iemand misschien over welk spel ik het heb?

Ik weet precies over welk spel je het hebt, en daar ben ik ook op zoek naar! Het was best een raar spel, weet nog dat het een paarse voorkant had en je 2 vriendjes had die je gingen begeleiden. Je had ook een soort hondenfabriek in de keuken en een operazangeres waarvan je dat lied in de goede volgorde moest zetten. Je had ook iets van zeemeerminnen. En natuurlijk een villain waar ik ook de naam niet meer van weet.
Maar echt geen idee hoe dat spel nou heette... heb jij hem al gevonden?

@Esmee en iris.09: Zou zeggen zo wel genoeg info met twee accounts, maar kan 'm niet vinden.
De enige die een beetje lijken zijn Syberia en A Vampyre Story.

Was het wel een adventure? Point en click stijl? 2d of 3d graphics? ...We'll find that slippery bastard yet!

Ik ben op zoek naar een game voor IPad en tablet waarin je met een robot worm uit de ruimte de wereld moest vernietigen je kan allemaal wapens enz. aan die worm plakken om de wereld te vernietigen kunnen jullie mij helpen???

Volgens mij eindigde het op tron

Klinkt leuk galactic wurm destruction .

Misschien Super Mega Worm, of Death Worm?

Nee sorry is het niet hij was gratis volgens mij

Maar als jij nog iets zoekt zeg het dan even ik help je graag

Ik denk Wormatron of zo iets

Het is niet wormatron

Colossatron.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:18 uur

geplaatst: vandaag om 05:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.