menu

Games / Algemeen / Hoe heet die game ook alweer?

zoeken in:
Nee, het is volgens met net even iets nieuwer dan carmageddon (wel oude game) en was volgens mij niet gericht op racen maar echt mensen doodrijden.

Nee, 't is een oude game!

Nee
Het was 3rd person en volgens mij kwam je de auto niet uit. Blijk nog een lastige te zijn dit...

Nee, het was wel op pc en voor zover ik me kan herinneren zonder schieten.

Hoe heet dat spel met die slakken en dat poppetje met die paarse helm ook al weer?

Pastichio Rocker
Slakken?

Pastichio Rocker
Ah ja, alweer even geleden dat ik CK heb gespeeld.

Ik kan me heel vaag een spel herinneren op de pc met een soort gemuteerde rat, kon op twee poten staan en had menselijke trekken. Je kon hiermee tegen iemand anders vechten.. Geen idee hoe het heet

Hallo,
Ik ben opzoek naar een ps3 game. Het is een soort van dynasty warriors (of dat is het ook? maar volgens mij niet) waarin je met legers tegen legers vecht. Het speelt zich af in de middeleeuwen. Je bestuurt zelf 1 poppetje. Tussendoor kon je volgens mij in de kroeg dan missies aanvaarden of iets? Hoe heet die game ook alweer?

Squall Lionheart (moderator)
Bladestorm (2007)

Demo van gedaan en von'k ook best grappig...

In Games > Algemeen > Help! Ik zoek een spel!:

Ik denk niet dat er al een topic was om te achterhalen welk spel je ergens gespeeld hebt / vroeger gespeeld hebt en waarvan je de titel bent vergeten.

Ik zoek een PC-spel uit de jaren '90 met konijnen in de hoofdrol. Het was een 2D spel à la Rayman (opgelet, ben niet zo'n heel fanatieke gamer, maar kwam mij gelijkaardig over). De konijnen bestonden in verschillende kleuren. Je kon ook multiplayer spelen aan 1 keyboard. Je kon lasergeweren oprapen en elk geweer had een ander effect.

Iemand die weet welk spel ik bedoel?

Jazz jackrabbit? Maar dan de multiplayer variant?

Vivec schreef:
Ik denk niet dat er al een topic was om te achterhalen welk spel je ergens gespeeld hebt / vroeger gespeeld hebt en waarvan je de titel bent vergeten.

Toch wel, vrees ik, zie: Hoe heet die game ook alweer?

CarealotCarrot schreef:
Jazz jackrabbit? Maar dan de multiplayer variant?

Ja die is het interdaad! Bedankt!

En excuses voor dit topic in dat geval...

Squall Lionheart (moderator)
No prob, even verplaatst.

Vette naam en avatar trwns!

In Platforms > PC > Opzoek naar een game:

Hallo allen ik ben opzoek naar een bepaalde game maar, is wat moeilijk uit te leggen aangezien het al een paar jaar geleden is dat ik het speelde.

De game was een soort sandbox game, als je wou kon je, je map helemaal zelf creëren! Ik weet nog wel dat het iets met de Franse oorlog achtig iets te maken heeft en dat je, als je water had, ruiters, soldaten op een boot kon stampen en deze dan verschepen naar de over kant waar je bijvoorbeeld een kamp kon overvallen.

Ik hoop dat iemand weet welke ik bedoel! Hij was voor de pc.

spelfreak
Hoe heet die game ook alweer?

Klinkt als elke Strategy game. Age Of Empires misschien?

Zou inderdaad Age of Empires kunnen, maar weet je toevallig of het real time was of turn based?

Kung-Fu Master (1984)

Rujar schreef:
Was toen meer gecharmeerd van een ander vechtspel. Daar was je en Ninja en moest je ook helikopter neerhalen met ninjasterren. Geen idee hoe dit spel heet?

AvMerode schreef:
Last Ninja 2: Back with a Vengeance of Shinobi?

Nee was een side scrolling game

Volgens mij was het deze: Shinobi (1988)

Dit is hem in ieder geval Shinobi 1 Arcade Gameplay Playthrough longplay - YouTube

spelfreak schreef:
Hoe heet die game ook alweer?

Klinkt als elke Strategy game. Age Of Empires misschien?

Nee, het was een soort van. Volgens mij ook met conquest er in (wat ik niet meer zeker weet).

JustMike schreef:
Zou inderdaad Age of Empires kunnen, maar weet je toevallig of het real time was of turn based?

Nouja het was een soort slachtveld waarop je speelde, met volgens mij van die Engelse soldaten in dat rooie pakkie http://huisvanhilde.nl/wp-content/uploads/2014/12/Engelse_soldaat1-140x255.jpg

Wlkownz schreef:

(quote)

Nouja het was een soort slachtveld waarop je speelde, met volgens mij van die Engelse soldaten in dat rooie pakkie.

Bij zulke Engelse soldaten denk ik meteen al aan Empire: Total War.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:06 uur

geplaatst: vandaag om 10:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.