menu

Games / Algemeen / Hoe heet die game ook alweer?

zoeken in:
avatar van rpger
Jet Set Radio, heb hem, was op de dreamcast, cool spel was dat, hopelijk word ie een keer geport naar de Wii console

Game_Kaza
neo schreef:
Die eerste is ClayFighter 63 1/3.


Bedankt!
MMhhh kennerlijk is deze game nog niet toegevoegd.

avatar van Princess Piranha
Game_Kaza schreef:
De andere is met meer normale personagesdie gewoon er 3D uitzien. Als je iemand met een beetpakaanval op de grond kreeg won je, of als je z'n health naar 0 wist te krijgen.


Klinkt als een worstel game?

Game_Kaza
Nee dat klinkt inderdaad zo, maar het was het zeker niet. er was slechts één worstelaar speelbaar in die game.

avatar van Iron Rose
Ik ben op zoek naar een worstel game voor op de n64. Toendertijd helemaal grijs gespeeld met vrienden maar ik kan me echt niet meer herinneren hoe die heet. Het is volgens mij geen WWF game. Je kon stoelen en andere zooi uit het publiek halen en er vol mee je tegenstanders slaan. Ik weet wel dat ik de game heel vrij vond spelen, tegenwoordig vind ik de WWF/E games namelijk maar wat stroef. Het zou ook nog kunnen dat de cartridge zwart was ofzo (zoals Killer instinct) maar dit weet ik ook niet meer zeker.

avatar van rpger
Iron Rose schreef:
Ik ben op zoek naar een worstel game voor op de n64. Toendertijd helemaal grijs gespeeld met vrienden maar ik kan me echt niet meer herinneren hoe die heet. Het is volgens mij geen WWF game. Je kon stoelen en andere zooi uit het publiek halen en er vol mee je tegenstanders slaan. Ik weet wel dat ik de game heel vrij vond spelen, tegenwoordig vind ik de WWF/E games namelijk maar wat stroef. Het zou ook nog kunnen dat de cartridge zwart was ofzo (zoals Killer instinct) maar dit weet ik ook niet meer zeker.


Weet je zeker op de N64?
http://www.gamesmeter.nl/game/3418

Deze Game had ik ook op de amiga was helemaal te gek, ik heb hem enorm grijs gespeeld, precies wat jij beschrijft met die stoeltjes enzo.

avatar van Iron Rose
rpger schreef:
(quote)


Weet je zeker op de N64?
http://www.gamesmeter.nl/game/3418

Deze Game had ik ook op de amiga was helemaal te gek, ik heb hem enorm grijs gespeeld, precies wat jij beschrijft met die stoeltjes enzo.


Nee hij was zeker voor de n64.

Game_Kaza
- http://www.gamesmeter.nl/game/738
- http://www.gamesmeter.nl/game/2150
De enige 2 die ik kon vinden @ Iron Rose.

neo (crew)
Ik zoek een een futuristische shooter, waarbij je een piloot van een ruimtejager bent. Het spel is van vogelperspectief gezien en je wordt continu opgeroepen om 1 of meerdere vliegtuigen neer te halen, waarbij je ook gebruik kan maken van een radar en ieder level een soort van groot doolhof is van wegen. De games zal naar schatting uit 1991 zijn geweest.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Mischien vind je hem hier tussen...

Ik zoek de titel van een ps2 game, alleen in japan uitgekomen dacht ik en een van de ps2 launch titels. Het was een half film half game, met echte beelden, waarbij je het verhaal lichtelijk kon sturen. je moest als soort van guardian angel optreden voor een japans schoolmeisje. Haar beschermen voor foute jongens, waarschuwen voor jaloerse vriendinnen, kortom zorgen dat ze geluk in het leven en de liefde kreeg. Had ook lichte sexual content meen ik. Het leek een beetje op die megaCD (en CDI) film-beelden games a la night trap. Titel was iets met een o... of een p...


avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Nope, was ik ook al langsgekomen met zoeken...

Grrr, ik ga straks even in m'n kelder checken, kijken of ik die ancient preview magazine nog kan opgraven.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Ik heb 'm gevonden, het was Ø Story...

avatar van jaspertje3
Haha toch nog gevonden En maar meteen toegevoegd, goed bezig

avatar van pascal83
Iron Rose schreef:
Ik ben op zoek naar een worstel game voor op de n64. Toendertijd helemaal grijs gespeeld met vrienden maar ik kan me echt niet meer herinneren hoe die heet. Het is volgens mij geen WWF game. Je kon stoelen en andere zooi uit het publiek halen en er vol mee je tegenstanders slaan. Ik weet wel dat ik de game heel vrij vond spelen, tegenwoordig vind ik de WWF/E games namelijk maar wat stroef. Het zou ook nog kunnen dat de cartridge zwart was ofzo (zoals Killer instinct) maar dit weet ik ook niet meer zeker.

Ik vermoed 'WCW vs. NWO: World Tour' (had ik zelf en was erg leuk en totaal niet stroef) of zijn opvolger 'WCW/NWO Revenge'.

Game_Kaza
http://www.gamesmeter.nl/game/4745 heb de 2e game waar ik het over had. Fighters Destiny, kwam het andere niet bekend voor?

avatar van tovenaar
Ik zoek een game die ik vroeger vaak speelde op de C64. In de game ben je een blonde worstelaar, een soort Hulk Hogan type die door de straten van een stad banjert en iedereen met een stoere worstelmove uitschakelt. De titel van de game is volgens mij ook de naam van de hoofdpersoon. Ik had in mijn hoofd zitten dat 'ie Rodney heette, maar volgens mij ben ik gewoon in de war met die kerel van Ski or Die .

Squall zal het vast weten!

avatar van Naomi Watts
Bop'n Rumble?

avatar van tovenaar
JA!

Haha, nu kom ik er dus achter dat ik vroeger dacht dat de worstelaar in kwestie "Bob" heette. Gave game was dat, vooral tegen die gorilla's. 1000 maal dank Naomi!

avatar van Jer0en
Ik zoek een game die ik ooit op de Game Boy heb gespeeld. De hoofdpersoon van de game kan ik me niet meer herinneren maar als wapen had je een soort balletje dat je telkens moest hooghouden zodat die groter werd. Je kon hem vervolgens laten ontploffen en dan afhangend van de grote kwam er een andere aanval uit. De bazen in de game waren onder andere ....................................... een tros druiven..... -_-' en eh een ananas.

Vandaag op gamekings te zien. Deel 3 in een serie van racespellen. Uitgekomen op ps3, 360 en pc. Heren vonden het de beste racegame in jaren.

Iemand?

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Ik zag net dat ze Racedriver Grid reviewden, dus die zal je wel bedoelen.

neo (crew)
Ik zoek een spel waarbij je een figuurtje in het huishouden moest begeleiden met als doel volgens mij je meer bewuster maken van energie gebruik. Je moest lichtknopjes aan en uit doen, onder de douche stappen etc. Dat ging dan zo wat dagen/een week door en dan kwam een resultaat uit volgens mij. Zoals zoveel mensen heb ik dit gespeeld op de basisschool.

avatar van kArIzMa_TuRk
neo schreef:
Ik zoek een spel waarbij je een figuurtje in het huishouden moest begeleiden met als doel volgens mij je meer bewuster maken van energie gebruik. Je moest lichtknopjes aan en uit doen, onder de douche stappen etc. Dat ging dan zo wat dagen/een week door en dan kwam een resultaat uit volgens mij. Zoals zoveel mensen heb ik dit gespeeld op de basisschool.
Tamagotchi?

klik

avatar van Status Seeker
neo schreef:
Ik zoek een spel waarbij je een figuurtje in het huishouden moest begeleiden met als doel volgens mij je meer bewuster maken van energie gebruik. Je moest lichtknopjes aan en uit doen, onder de douche stappen etc. Dat ging dan zo wat dagen/een week door en dan kwam een resultaat uit volgens mij. Zoals zoveel mensen heb ik dit gespeeld op de basisschool.


Ik heb hem ook gespeeld, maar vraag me even niet om de titel. Heerlijk spel

avatar van Tsjo-Wi
Volgens mij heet dat iets van 'Thuis in het milieu', of gewoon 'Milieu'. Was wel lachen inderdaad.

avatar van Barcel
Ik ken geen titel van de spel die over raceauto's gaan, dat ze elkaar mogen botsen, dat ze gereedschappen kunnen halen ergens op de locatie waar ze rijden. Meer weet ik niet. Het spel kun je spelen op de PS2, ik speelde hem toen ik bij iemand logeerde en ik vond het spel heel erg leuk!! Maar de enige wat ik niet weet van de spel is de titel...

avatar van basik
Barcel schreef:
Ik ken geen titel van de spel die over raceauto's gaan, dat ze elkaar mogen botsen, dat ze gereedschappen kunnen halen ergens op de locatie waar ze rijden. Meer weet ik niet. Het spel kun je spelen op de PS2, ik speelde hem toen ik bij iemand logeerde en ik vond het spel heel erg leuk!! Maar de enige wat ik niet weet van de spel is de titel...

Misschien een nieuwere versie van dit spel?:
http://www.gamesmeter.nl/game/4762

Tof spel overigens.

avatar van basik
Ik ben ook op zoek naar een spel dat ik kende van de basisschool. Het had volgens mij te maken met een soort van mini games waarbij je een score van 0 tm 10 kon halen en door je score kwam je steeds voorbij in een voertuig met datzelfde aantal wielen..
Waarschijnlijk iets "educatiefs".

neo (crew)
En nog eentje typisch Nederlands spel. Vaak gespeeld op een hele oude pc.

Je had een Nederlands polderlandschap, met sluizen en je moest de boel zo irrigeren dat je gewassen goed gingen groeien. Je moest dus continu de waterstand goed beheren om alle seizoenen door te komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:18 uur

geplaatst: vandaag om 12:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.