menu

Games / Algemeen / Gamekings

zoeken in:
Zeker doorgeven als hij klaar is hé

Ligt het aan mij of is die Jelle nog al een pispaal bij Gamekings? Vooral Steven doet volgens mij nogal gemeen

Jelle ownt man.

Vind hun reviews wel relaxt.

Je hoeft een game toch niet hele game uit te diepen vaak zie je zelf al wat er aan schort. De manier waarop zij het vertellen is wel op een manier waarop ik een game speel.

Wat mij betreft vind ik Boris wel relaxt en grappig commentaar heeft. Enige wat ik jammer vind is ze heel weinige RPG items er in hebben zitten.

Kijk er nooit naar. Praten die 30+ers nog steeds als een stel Marokkaanse pubers?

"Fokking vette game de dope shit gek"

AvMerode
DarthSolidKevin schreef:
Zeker doorgeven als hij klaar is hé

Zal ik doen man, de intro zat ik zoiets als onderstaande video te denken maar dan iets anders , erg komische video die hieronder staat.

COD stijl

rpger schreef:
Kijk er nooit naar. Praten die 30+ers nog steeds als een stel Marokkaanse pubers?

Haha ja Niet allemaal die Boris en die andere kale gozer met die tatoeages vind ik het niet storend eigenlijk.

rpger schreef:

Ja, dat wel maar dat komt ook omdat gamekings voor het jonge publiek is en als je in de 30 bent kan ik me voorstellen dat je geen gamekings meer kijkt. En al die breezer-taal in de afleveringen vind ik wel relaxed. Ik vind gamekings een veel leuker programma dan die serieuze shit als gametrailers etc, gewoon omdat daar amper humor in zit.

AvMerode
Noem mij dan ook maar gelijk een oude lul want Gametrailers kijk ik graag naar, goede presentatie, professioneel, relaxt/rustig en altijd duidelijk in uitleg.

Dr. Salvador
Ja, vind ik ook veel beter, en zijn vaak ook sneller met de nieuwste trailers.

Zenden ze bij TMF nog steeds herhalingen van 5 jaar oud uit?, of zijn de echt nieuwe afleveringen al weer aan de gang, net als de PU met zijn saaie schoonmoedergrappen vind ik gamekings ook steeds saaier worden .

En Mortal Kombat kraken die gasten ook altijd af, nou dan hebben ze in mijn ogen ook geen verstand van fightinggames, je hoort ze altijd wat negatiefs over de serie zeggen als het erover gaat, of ernaar verwezen wordt....

Ik had een week gelden ofzo een stukje gezien. Het ging over de nieuwe GH: Warriors of Rock. Ze zieden dat de gitaa de lelijkste ooit was . Echt waar die gasten hebben echt poep in hun ogen. Iedereen die ik spreek vind die gitaar super vet. Nee zij niet want het is lelijk. Echt niet serieus te nemen die gasten

BoordAppel (moderator)
Omdat ze een andere mening hebben dan jij? Volgens mij is dit dan geen goede site voor je.

284
Ik kon me ook niet vinden in die mening over die gitaar, maar ja meningen verschillen

Gamekings op tv vind ik niet veel meer, de webitems daarintegen zijn super!

Tja lekker belangerijk hoe dit gitaar eruit ziet toch. Vind ze allemaal spuug lelijk eigenlijk.

Volgens mij is de nieuwste gitaar wel het lelijkst ja

BoordAppel schreef:
Omdat ze een andere mening hebben dan jij? Volgens mij is dit dan geen goede site voor je.

Waar slaat dat nou weer op. Ik ben hier al een jaar of langer en nou moet ik dus gewoon vertrekken daar komt het zeker op neer. Mag je mij niet ofzo? Zij vinden de wii ook een slecht console alleen maar omdat de graphics minder zijn. Ja dat is een goede mening.

De Wii is ook inferieur aan de rest. Mooi bedacht maar een heleboel games die uitkomen op deze console kan echt niet. Kijk alleen al naar F1.

solidKevin schreef:
(quote)

Waar slaat dat nou weer op. Ik ben hier al een jaar of langer en nou moet ik dus gewoon vertrekken daar komt het zeker op neer. Mag je mij niet ofzo?

Het slaat op je bewering dat zij iets niet hetzelfde vinden als jij en dus geen goede mening hebben. Wat natuurlijk een beetje gek is. Niks persoonlijk tegen jou

Princess Piranha schreef:
(quote)

Het slaat op je bewering dat zij iets niet hetzelfde vinden als jij en dus geen goede mening hebben. Wat natuurlijk een beetje gek is. Niks persoonlijk tegen jou

Nee ik neem het niet persoonlijk Princess , maar ik zeg zoiets nu één keer en verderop in andere topics wordt het honderd keer gezegd en dan krijg ik hier comentaar. Ik had misschien gewoon een bad mood toen ik het schreef. Ik snap niet dat mensen er zo'n probleem van maken. Ik heb trouwens nooit bedoeld dat ze geen goede mening hebben maar dat kan wel zo zijn overgekomen.

Rujar schreef:
De Wii is ook inferieur aan de rest. Mooi bedacht maar een heleboel games die uitkomen op deze console kan echt niet. Kijk alleen al naar F1.

Dat is vaak het enige waar naar gekeken wordt. Het klopt wel wat je zegt maar als er een keer een goede tussenzit wordt die afgezeikt op grafisch gebied.

De wii is leuk voor Nintendo games en die wii sport onzin. Alle andere shizzle (en met name racegames en shooters) speel je gewoon op de ps3/360 of pc.

jellecomicgek72 schreef:
De wii is leuk voor Nintendo games en die wii sport onzin. Alle andere shizzle (en met name racegames en shooters) speel je gewoon op de ps3/360 of pc.

Precies daarom heb ik ook een 360 aangeschaft.

jellecomicgek72 schreef:

Daarom heb ik dan ook geen PS3/360. Hou niet zo van shooters (En racegames alleen Mario Kart of F-Zero)

Bij Deus Ex: Mankind Divided:

MikeMannuh schreef:
On a side note.... Game Kings zijn een stelletje apen. Ze maken soms leuke items op conventions, maar veel verstand van gamen lijken ze niet te hebben. Tijdens het maken van de top 10 van 2000 - 2010 had een van die kneuzen nog nooit van de originele Deus Ex gehoord. De resident race game expert kan nog geen apex raken al kreeg ie er 100.000 euro voor, de fighting game expert kan nog geen combo uitvoeren al had ie 25 fightsticks.... en die kale zat 5 jaar geleden No Man's Sky al te hypen (deze game wordt episch jonguh!!) terwijl er wer-ke-lijk nog helemaal NIETS bekend was dan een soort van idee van wat de game zou moeten worden. Neem het dus voor wat het is. Een stelletje hobbyisten die soms leuke items maken, maar haal asjeblieft je nieuws niet daar vandaan.

Tikkeltje minder snobistisch naar die jongens lijkt me niet verkeerd.

Ik zou er wel goed tussenpassen.

Gewoon geinige shit, niet al te serieus en ingewikkeld doen.

En hebben ze met Shelly ook nog eens een spelletjes spelend superskatje binnengehaald, uiteraard.

Zag haar allemaal ingewikkelde vaktermen als 'first person shooter' er tegenaan gooien en begon toch wel een beetje te smelten.

Ik zou haar wel gek kunnen maken.

Oh Confusie toch.

Dat zijn de hard stijlende lives van mij, Connie Fust.

MikeMannuh
Confusie schreef:
Tikkeltje minder snobistisch naar die jongens lijkt me niet verkeerd.

Ik zou er wel goed tussenpassen.

Gewoon geinige shit, niet al te serieus en ingewikkeld doen.

Volgens mij was dit precies wat ik zei? Maar als je dan niet te serieus en ingewikkeld wil zijn, moet je je ook niet proberen de 'expert' uit te hangen. Dat zijn ze namelijk bij lange na niet. Dat heeft niets met snobisme te maken. Dat heeft te maken met een behoefte aan rationaliteit en een afkeer van random schreeuwen en stupiditeit.

All Seeing Fish
Ik vind dat Boris toch wel goed verstand heeft van de games en de markt!

MikeMannuh
Tja... wat moet ik daarvan zeggen. Ik vind van niet.

Tuurlijk heeft hij verstand van zaken. Het is z'n vak, hele dagen is ie er mee bezig.

Zeggen dat iemand z'n vak niet goed verstaat vind ik toch vrij cru.

En getuigt van een elitaire houding die me hier niet echt op z'n plek lijkt.

Het is geen hogere wetenschap.

Ik ben ook gaming expert.

En bovendien bijkomende scherpe expertise op het gebied van allerhande randzaken.

Je wil het niet eens weten.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:47 uur

geplaatst: vandaag om 17:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.