menu

Games / Algemeen / Gamekings

zoeken in:
Hadouken schreef:
Bij Gamma moet je je game wel zelf in elkaar zetten

Wat zat Boris de boel weer op te naaien vanavond. Moet ie echt mee kappen want voor ie het weet gelooft niemand m meer. Toch was het wel weer grappig om te zien. Volgens mij heeft ie echt een scheithekel aan de wii.

Het gaat mij meer om de gameinformatie die ik krijg welke games er uit komen of hoe ze der uit zien maar ik luister niet naar dat blij commentaar. Nu zeker met die twee nieuwe eihoofden der bij. Tis altijd altijd 75% negatieve commentaar wat ze geven daarom ben ik geen fan voor de gameboek PU. Als ik iemand positief uit moet halen dan is het Jan wel.

Ik heb liever een programma waarin men een mening geeft over een game, dan een programma die zo overduidelijk werd gesponsord en elke klote game van een bepaald bedrijf voor deed komen als tof en uitgebreid en geweldig. Gammo dus.

Inderdaad. Bovendien is Gamekings toch ook gewoon om te lachen.

Op zich is er verder op de televisie weinig concurrentie voor deze mannen. Wij zijn bezig met de enige Nederlandse Battleground Europe community en kunnen wel publiciteit gebruiken. We vragen ons echter af in hoeverre een programma als GAmekings ruimte biedt voor alternatieven naast de games van de grote Softwarehuizen. Dan doet Duitsland het toch wel beter. Zij hebben gewoon een gamekanaal, GIGAtv, welke naast de kabel ook online uitzendingen verzorgt. Ieder genre is vertegenwoordigd. Daar kunnen we in Nederland nog een puntje aan zuigen. Zo kreeg zelfs een vrij onbekende game als Battleground Europe een half uur! aandacht. Zoiets is bij Gamekings ondenkbaar.

Ik vind ze maar kinderachtig....
Kijk er alleen voor de beelden van de games.

Tja, ze kunnen kinderachtig zijn. Maar ze vertellen tenminste wel de waarheid over een game of die goed is of zwaar zuigt.

Alleen die Jelle mag van mij wel weg.

waarom mag ik weg?

Ik luister eigenlijk maar half. Soms hoor ik ze wat zeggen en dan vind ik het 9 van de 10 keer niet boeiend .

jellecomicgek72 schreef:
waarom mag ik weg?

Ik denk dat hij de jelle van Gamekings bedoelt

Dr. Salvador
Ik vind die Steven van Gamekings de beste smaak hebben.

Ik ben het bijna nooit met een van hun eens. Soms wel of een spel goed of niet goed is, maar dan weer niet met de waarom. Vind hun meningen vaak niet goed beargumenteerd.

Dr. Salvador
Maar leuk is het zeker!

En ze hebben ook nog eens een erg dope site waar bijna elke dag wel nieuwe video items en vers nieuws op zijn te vinden.

Idd gamekings is nog steeds mijn favoriete programma en ze hebben zowat elke dag nieuwe items en het is af en toe ook nog erg droog waardoor het juist grappig is. Check het nog steeds elke dag op www.gamekings.tv

gamelord
Niets voor mij zulke programma's....maak mijn keuze wel in de winkel.
Aan zo'n programma heb ik geen boodschap, beetje onnozel taalgebruik voor bij een game, stoot mij al af. Ik vind het leuk om eens af en toe via Ziggo Zizone tv te kijken...alleen is het dan alleen maar of ik de game heb, of er iets leuks tussenzit en meestal kijk ik dit over de hele dag af en toe..alleen al om te kijken hoe anderen gamen, zonder commentaar.
meestal laten ze daar het productieteam aan het woord...veel leuker dan een paar knullies die denken dat ze kunnen gamen!!

Ik vind Gamekings ook niet leuk. Als ik er langs zap blijf ik wel kijken maar alleen om te kijken naar de beelden van de games die ze laten zien. Hun commentaar vind ik meestal nergens op slaan en hun verdict ben ik het al helemaal nooit mee eens alleen al vanwege de slechte beargumentatie.

Zizone TV kijk ik ook nooit maar het lijkt me inderdaad een stuk leuker om het productieteam aan het woord te zien. Daaraan voel je meestal gelijk aan hoeveel werk en liefde er in het spel gestoken is.

gamelord
Vandaar dat mijn stemmen meevallen (via hun kun je je ook in het team verplaatsen en kom je er al vlug achter dat het nog steeds is: als alle smaken hetzelfde waren..wat een saaie kleurloze wereld hadden we dan ) Bij de games waar het mij om gaat..laten ze de beste beelden zien, als er een productieteam is..vertellen ze over het ontstaan van een bepaald thema, waar voor hun de uitdaging lag en héél belangrijk: het maakt Zizone Tv niet uit welke game het is....dus niks hypes of andere knullige game-bedoelingen

Ik merk wel vaak op dat ze altijd negatief over de wii zijn. Ze gaan altijd op de graphics af en daarvoor moet je niet bij de wii zijn. Dat neem ik ze wel heel erg kwalijk.

Dat is dus al één voorbeeld van die slechte beargumentatie die ik bedoel

Ik vind sommige items op gamekings echt heel dope. Zo hadden ze eind van 2009 een zombieitem en heb me echt de pleuris gelachen daarom.

BoordAppel (moderator)
Ze hebben het bij de Wii vaker over de gebrekkige controls en het feit dat er maar weinig boeiende games voor uitkomen.

Ja, ze doelen dan ook met name op de echte 'hype' games maar er komen voor de wii gewoon bitter weinig boeiende games uit.

gamekings. ik kijk het elke dag. ik vind dat ze het goed doen.
en dat zombie item was echt geweldig. ik a ook naar gamekings live

Ik kijk ook iedere dag op gamekings.tv. En idd dat zombie item was echt te dope. Top programma!

RetroNaudts
Zowel de PU als Gamekings hadden vroeger mijn voorkeur, maar de laatste jaren worden hun meningen ongegronder en spreken ze zichzelf telkens tegen, vooral JJ maakt zich daaraan schuldig En als Boris een game niet aanstaat dan is er niets meer mee aan te vangen.

Daarom luister ik de laatste tijd naar podcasts, 4guys1up, RetroNauts, the Hotspot, deze hebben een andere mentaliteit van games bespreken die mij meer aanspreekt, rustig opgebouwd en voldoende argumenten, bovendien zie je nooit beelden van een game waardoor de verrassing blijft wanneer je het spel uiteindelijk koopt.

Dr. Salvador
Gamekings is weer op TV he!

Sinds Dinsdag is het weer begonnen, blijft zeker leuk, en ik kan hun humor zeker waarderen!

Ik heb gehoord van een maat van mij op Xbox live dat de eerste aflevering zeer matig was. Heb hem zelf namelijk gemist .

AvMerode
Gamekings is een dom programma, het E3 gebeuren is leuk vanwege game-play footage, maar de rest, niet echt.
In de PU geven ze veel te hoge cijfers op games die het uiteindelijk niet verdienen en in gamekings hebben ze het in feite nergens over. Verhaal is cool, schieten is vet, sfeer is fucking bruut (zonder uitleg), ja en dan vraag ik me af, waarom is het cool, vet en fucking bruut?.
Het mislukte game review/gamekings rip-off programma via youtube dat ik met mijn kameraden heb gedaan was ook niet veel bijzonder, maar een beter uitleg gaven we wel.
Ik heb veel geleerd en dat is zorgen voor een niet saai geheel en om daar voor te zorgen moet er een kort, soepel en duidelijk uitleg komen.
Ik ga wanneer black ops uitkomt (ga er eerst een week mee bezig uiteraard) weer beginnen met dat soort video's maar dan in mijn eentje (echt in ign/gamepot achtige stijl), ook zal het minder saai en minder lang worden.
Mijn eerste game die ik dan ga reviewen is Call Of Duty: Black Ops, weet al gelijk een leuke intro .

Gast
geplaatst: vandaag om 21:46 uur

geplaatst: vandaag om 21:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.