centurion81 schreef:
(quote)
Ik kijk eigenlijk nooit meer Gamekings. Zolang ze een spel bespreken vind ik het vaak wel okay, maar zodra ze ook maar enig ander onderwerp aansnijden valt toch wel op (naar mijn persoonlijke mening) dat het vooral kerels van middelbare leeftijd zijn die sinds hun early twenties maar weinig ontwikkeling hebben doorgemaakt en (muv JJ) nou ook niet bepaald het buskruit hebben uitgevonden. Da's natuurlijk helemaal prima, maar hou het dan lekker bij je expertisegebied
Ik vind de huidige PU crew dan een stuk prettiger om naar te kijken en te luisteren.
Ik luister bij Gamekings bv vaak naar hun Nerd Culture podcast. Best geinig. Ook een brievenmaandag of einde van de week is vaak leuk. Maar ik heb wel mijn favorieten. Daar lopen een paar nieuwelingen die ik weinig aan vind, maar bv een JJ met Boris is altjd wel tof. Ook als ik het niet eens ben met dingen. Boris is bv geregeld een wappie.
De huidige PU crew, ja. Ik voel daar steeds minder mee. En dat zeg ik als iemand die nog altijd abonnee is. Een paar zijn er leuk, maar er zitten nog nauwelijks characters bij.