menu

Games / Algemeen / The Angry Video Game Nerd (AVGN)

zoeken in:
avatar van Thomas83
Inderdaad. Jammer ook van al die imitators, stuk voor stuk met van die flauwe humor. Hou sowieso niet zo van al die Youtubekanalen met vaak "grappige" stemmetjes opzettende en druk schreeuwende figuren. Doe mij maar gewoon simpele let's plays waar mensen normaal praten, en zonder allerlei pogingen grappig te zijn.

SouthParkFan
Nou ik kab niet wachten op de film! Al zijn reviews zijn geniaal.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Mijn favoriet is na 110 afleveringen, zoals hij beweert te hebben gemaakt, de Atari 5200 console deck review. Hij laat het middels leuke film referenties, onder meer Back to the Future waar hij ook een enorme filmfreak van is, zien waarom de Atari 5200 zo hard geflopt is Dat merkwaardige retro geluidje dat je hoorde bij het belachelijk maken van dat trackball controller bakbeest is afkomstig van Jungle Hunt..van de Atari 5200, juist ja, zeer toevallig.

bijzonder. Een grapje dat ik vrij laat snapte was de Zelda rap in de Nintendo Power video. Todat ik ooit DIT zag.. hey, that sounds familiar! Schijnt een van de slechtste video games commercials te zijn samen met do the math en LUTHER DESTROYS THE GOND!!

SouthParkFan
AVGN heeft ook zijn eigen game op Steam!

bro
Heb hem al besteld Hij blijkt erg pittig te zijn, zodanig dat er ruimte is voor het verbeteren van je high score. Laat maar komen

Erg toffe filmpjes maakt hij trouwens, heb er al massaal veel van gezien. Al heb ik de indruk dat zijn buddy Mike de laatste tijd niet alleen het editen, maar ook het maken van de filmpjes op zich neemt. Zoals playthroughs van dan toch niet zo slechte NES games, of zoals zijn uitstekende tekenkunsten of hij heeft er bvb ook eentje over zijn Donald Duck comic verzameling. Hetgeen zeker ook de moeite is.
Ach, James staat ook nog op punt zijn eigen professionele langspeelfilm uit te brengen dus hij zal waarschijnlijk wel dingen genoeg te doen hebben veronderstel ik.
Of misschien loopt hij wel door zijn voorraad games heen

SouthParkFan
bro schreef:
Heb hem al besteld Hij blijkt erg pittig te zijn, zodanig dat er ruimte is voor het verbeteren van je high score. Laat maar komen

Erg toffe filmpjes maakt hij trouwens, heb er al massaal veel van gezien. Al heb ik de indruk dat zijn buddy Mike de laatste tijd niet alleen het editen, maar ook het maken van de filmpjes op zich neemt. Zoals playthroughs van dan toch niet zo slechte NES games, of zoals zijn uitstekende tekenkunsten of hij heeft er bvb ook eentje over zijn Donald Duck comic verzameling. Hetgeen zeker ook de moeite is.
Ach, James staat ook nog op punt zijn eigen professionele langspeelfilm uit te brengen dus hij zal waarschijnlijk wel dingen genoeg te doen hebben veronderstel ik.
Of misschien loopt hij wel door zijn voorraad games heen


Ik ga ook de game bestellen! =D Ik vind die Mike wel oké. Hij is hilarisch samen met James, maar alleen de video's maken is toch niet mijn favoriet. Toch zijn ze dan erg leuk!

SouthParkFan
Vreemde vraag, maar weet iedereen wat al de heisa was rondom Mike Matei's ''MineCraft'' video?

avatar van Confusie
Ik ben vooral fan van de gefrustreerde video game fan.

SouthParkFan
Confusie schreef:
Ik ben vooral fan van de gefrustreerde video game fan.



Vast een grapje, bijna nog zieliger dan die Irate Gamer.

SouthParkFan
De film is briljant!

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Movie ondertussen ook gezien. Paar erg leuke grappen, maar toch 'n beetje tegenvaller...

Vond de droge kleine nerd-grapjes ook een stuk leuker als het grotere sfx gedoe. En script is een beetje een zooitje. Had het imo beter wat kleinschaliger kunnen houden. Nu vooral te lang, een 3'tje...

SouthParkFan
Ik vond hem ook tegenvallen. Ben echt een gigantische fan van AVGN en alles wat met Cinemassacre te maken heeft. Ik blijf bij mijn standpunt ''hij is briljant'' maar met een simpeler script en wat leukere bijfiguren had dit een fantastische b-film kunnen worden.

avatar van Confusie
Hong Kong 97 - Angry Video Game Nerd - Episode 134 - YouTube

Vind het altijd wel leuk om te kijken maar zo komisch als deze heb ik 'm nog niet gezien. Vooral dat gedeelte met 'Chin is a killer machine. Wipe out all 1.2 billion of the red communists!' had me wel even.

Wederom een zeer opmerkelijke creatie, deze game.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:32 uur

geplaatst: vandaag om 07:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.