menu

Games / Algemeen / Grootste\langste game die je hebt uitgespeeld

zoeken in:
avatar van DarthSolidKevin
Ja ik heb bij brawl nu zon 120 uur staan ofzo en bij The force unleashed 40 uur en dan moet ik weer even kijken .

joeri592
kaholiic schreef:
(quote)


Das knap!


ik weet!
kan je niet hé
was vanochtend ook bijna te laat op school, had toen ook 20 minuten gefietst in 10 minuten

avatar van Jer0en
Shin Megami Tensei: Lucifers Call
106 uur en ik heb dan ook alles gehaald.

Kingdom Heart 1 & 2
beiden rond de 80 uur.

Warriors Orochi 1 & 2
Schatting: rond de 80 uur.

avatar van Grovonion
Ik denk mijn nummer 1 is Baldur's Gate II, met gemakkelijk 100 uur op de teller. Nummer 2 is dan Morrowind (79uur) gevolgd door Neverwinternights (74uur), allemaal te tijde dat ik nog PC speelde. Recent heeft Mass effect 2 met 49,5 uur het meeste uren op de PS3 afgeklokt. Bij handhelds heeft Super Mario 3D Land met 54 uur het langste spelplezier geleverd. En om aan te geven dat casual games soms meer zijn dan casual: ZY Mahjong heb ik recentelijk op iOs misschien wel 104uur gespeeld, maar van die verslaving ben ik gelukkig afgeraakt.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
79 uur maar voor Morrowind? Volgens mij heb ik daar 300+ uur in zitten. Skyrim staat al op 489 uur, hihi.

Best wel confronterend die Steam spelstatistieken.

avatar van Tsjo-Wi
Holy sh*t 489 uur? Wat ben je allemaal aan t doen dan? Ik zit net over de 100 maar heb t meeste wel gezien.

spelfreak
Mijn langste spel is denk ik Pokémon pearl, Had er 800 uur opstaan geloof ik. (Dit was toen ik 8-9 was, dus toen deed ik er nog al lang over) Ik had alles, behalve pokémon die je alleen maar kon krijgen via events.

En toen: Save file corrupted

kiriyama
Pfff. Bijna 500 uur in Skyrim. Dan heb je toch al lang alles gedaan?

Mijn lijstje:

Pokémon Red / Blue - 400 uur (Plus replays. De remakes ook nog eens +50 uur.)
Counter-Strike: Source - 300 - 500 uur (Ruwe schatting.)
Timesplitters 2 en 3 - 200 - 300 uur Gezamenlijk (Split-screen MP!!!)
Final Fantasy X - 200 uur (130 in een playthrough)
Grand Theft Auto 3 - 150 - 200 uur
Pokémon Ruby - 130 uur (Een playthrough.)
The Elder Scrolls: Skyrim - 102 uur (Een playtrough, maar daar komt nog meer bij. Moet Dragonborn DLC nog spelen en straks komt ook de Legendary patch.)
Tetris - 100+ uur (Verschillende versies.)


Ik denk niet dat ik verder nog aan de 100+ uur kom. Op Skyrim na is het bij alle spellen ook jaren geleden. Nu heb ik daar de tijd niet meer voor.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Tsjo-Wi schreef:
Holy sh*t 489 uur? Wat ben je allemaal aan t doen dan? Ik zit net over de 100 maar heb t meeste wel gezien.

Ik begin vaak met een nieuw personage. Dan ben ik net niet tevreden met hoe ik alles aan het doen ben en dan begin ik weer opnieuw. Met drie personages (een pure warrior, mage en een thief) ben ik dan weer heel ver, al ben ik met geen enkele uitgeleveld. Bovendien hou ik er ook wel van om een beetje te roleplayen (mijn archmage zal nooit bij de companions gaan) en zo min mogelijk te fast travellen.

Met 100 uur heb je waarschijnlijk alles al wel gedaan inderdaad. Maar juist de verschillende manieren maken het voor me interessant.

avatar van Grovonion
BoordAppel schreef:
79 uur maar voor Morrowind? Volgens mij heb ik daar 300+ uur in zitten. Skyrim staat al op 489 uur, hihi.
Ik hield de gespeelde uren zelf nouwgezet bij, ik heb weliswaar niet alle side-quests (bv. niet ver geraakt in een guild, dacht ik) gespeeld maar het spel zeker van voor tot achter uitgespeeld.

avatar van Onderhond
Even alle multiplayer en replay-value buiten beschouwing gelaten (A -> Z single play dus)

3/ Okami: 80 uur
2/ Final Fantasy Tactics: 120 uur
1/ Xenoblades: 212 uur

Echt het allermeest gespeeld zal wel één of andere King of Fighters editie zijn.

avatar van Nomak
Super Street Fighter IV: Arcade Edition: +/- 2200 uur

avatar van Grovonion
Bij gemiddeld 8uur slaap per nacht zijn dat goed 136 dagen. Doe je niks anders dan SSFIV spelen? Pro?

avatar van Nomak
Ik heb genoeg aan gemiddeld 6 uur slaap per nacht.
Speel wel weinig anders dan SSF4, af en toe weleens een RPG of een ander vechtspel. Pro ben ik uiteraard niet, daarvoor is mijn niveau veel te laag.

De uren vallen nog mee hoor. Zonder mijn studies zou ik veel meer spelen.

Morrowind, Oblivion en Skyrim zitten behoorlijk wat uurtjes in.
Final Fantasy VIII

Natuurlijk zijn er zat online games waarin ik meer uren heb zitten zoals Left 4 Dead (2), Modern Warfare 2, Ravenshield en voornamelijk Quake 3 Arena.

avatar van CarealotCarrot
Ik heb zo'n 160 dagen (3840 uur) in Gielinor (Runescape) rondgewandeld. Maar MMORPG's doen niet echt mee in deze topic, toch ?

Games zoals Super Mario Kart, Goof Troop en Generals: Zero Hour heb ik ook heel wat uren gespeeld. Maar helaas heb ik hier geen exacte tijden van.

Winnaar is Dragon Quest VIII, het heeft mij uiteindelijk 81 uur gekost om dit spel uit te spelen. Final Fantasy VII volgt met zo'n 60 uur. Valt dus wel mee in vergelijking met andere mensen in dit topic . Overigens moet ik Xenoblades nog spelen en daar zal ik waarschijnlijk meer dan 100 uur in stoppen.

Pastichio Rocker
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Geen idee hoeveel uur ik erin heb zitten, maar het zullen er onderhand meer dan 1000 zijn.

avatar van Eliandjiee
Multiplayer;

- Runescape; echt helemaal grijs gespeeld vroeger gedurende jaren. Ik weet en durf niet te zeggen hoeveel uur ik hier wel niet in gestoken heb.
- Call of Duty 4: Modern Warfare; zieke multiplayer had deze game die ik ook jaren na dat ie uitkwam nog veel speelde
- Command & Conquer 3: Tiberium Wars; ook deze multiplayer helemaal grijs gespeeld. 2 tegen 2, hoge ranking des tijds.
- Lord of The Rings Battle For Middle-Earth II; zelfde verhaal als hierboven. Een RTS waarvan ik de multiplayer onwijs veel gespeeld heb.

Singleplayer;

- Skyrim; zo'n twee honderd uur in één playthrough.
- Dragon Age: Origins; zo'n twee honderd uur ook, verdeeld over drie playthroughs.

bro
Rollercoaster Tycoon 2 en Age of Mythology. Speel beide al rond de 10 jaar nu. Wel niet continu elke week natuurlijk, maar om de zoveel maand smijt ik ze nog eens in en dan ben ik meestal voor een paar dagen/weekjes vertrokken. Hoeveel uren ik er nou precies in gestoken heb? Nou dat kan ik niet zomaar op de paar 100 uur nauwkeurig zeggen eerlijk gezegd. Het zijn geen steam games En zelf dan, ik ga wel eens gaan eten of poepen met m'n spel op pauze om dan een paar uur later te zien dat m'n spel nog openstaat, dus echt betrouwbaar is dat ook niet altijd

Pastichio Rocker schreef:
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Geen idee hoeveel uur ik erin heb zitten, maar het zullen er onderhand meer dan 1000 zijn.


En woow, is het dan mogelijk er zo veel uur in te steken? Ik heb dit spel ook liggen, heb het eens voor 4 uurtjes gespeeld en dan niet meer aangeraakt. Ik heb altijd gedacht dat dit gewoon een single player game was?

Scion
The Binding of Isaac - 486 hrs on record

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Kan hier wel bij, toch?

Isaac 486 , nice!

Scion
Squall Lionheart schreef:
Kan hier wel bij, toch?


Groot gelijk Ik had nog gezocht naar een topic over tijd/speeltijd, maarja die was er natuurlijk niet. (alleen langste/grootste)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:49 uur

geplaatst: vandaag om 13:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.