menu

Games / Algemeen / De Aller-aller-aller moeilijkste game ooit

zoeken in:
avatar van paulisdik
De PS3 games die ik heb gespeeld vind ik wel vaak erg moeilijk zoals bijvoorbeeld Ninja Gaiden Sigma.

Game_Kaza
De moeilijkste game? Dat zou ik echt niet weten. Meestal as een game me niet zoveel intreseerde speelde ik het niet zo vaak, en wanneer ik niet verder kwam stopte ik. Ik heb niet echt gehad dat bij een spel dat ik daadwerkelijk echt leuk vond lang bij 1 punt bleef.

Myst was voor mij een moeilijke game. Komt vooral omdat dit eens wat anders was dat en dom kinderraadseltje. Maar toebehorene aan 1 van de moeilijkste games ooit....

Jouw zinnen zijn ook raadseltjes voor mij.

avatar van zanacht
Goodfella_90 schreef:
Jouw zinnen zijn ook raadseltjes voor mij.

avatar van pkunk
Tsja.. Ninja Gaiden is wel erg moeilijk, maar aan de andere kant; je kan er ook erg goed in worden. Daarbij, als het echt zo onwijs moeilijk zo zijn, zou het niet uit te spelen moeten zijn op very hard. En dat is nou ook weer niet waar. Moeilijkheid is daarom toch wel enigzins relatief denk ik. Helemaal natuurlijk als je bedenkt dat veel spellen verchillende moeilijkheidsgraden hebben. Zo probeerde ik laatst Street Fighter 2 op hard te spelen, maar ik kwam niet verder dan mannetje 3. Dat was dan wel weer een stuk moeilijker dan Ninja Gaiden. Pff.. wat een lastige vraag eigenlijk.

deze oplossen op lvl4 is wel erg moeilijk:
http://www.bastijn.nl/zooi/Zoo.exe

Game_Kaza
Goodfella_90 schreef:
Jouw zinnen zijn ook raadseltjes voor mij.


Ik weet er gewoon geen .
Spellen waar in niet mee verder kwam daar stopte ik gewoon mee. Tenminste als het niet zo'n intresante was.

avatar van metaledje
Pfffff ik ben net begonnen aan suikoden tactics.En ik moet zeggen het is de moeilijkste tactical RPG ooit. Elke level maar dan ook ELKE haal je net op het nippertje nadat je het stuk of 5 x overnieuw hebt gespeeld om de nodige EXP points te verzamelen.

Normaal ben ik een meester in dit soort spellen,maar deze game gaat zelfs mij te boven. Maar uiteindelijk lukt het allemaal wel met de nodige goed doordachte tactieken die noodzakelijk zijn in deze game!!!! *zucht*

gzn
De aller moeilijkste game ooit is voor mij toch Myst V : End Of Ages ik ben ook niet ver gekomen met deze game.
De puzzels in deze game zijn echt breinbrekers, een stuk moeilijker dus dan het eerste Myst deel waar ik niet zoveel problemen mee had.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Rise of the Triad was soms ook best pittig. Sterker nog, de makers hebben toegegeven dat ze de NME, een roboteindbaas, zelf ook nooit gehaald hebben zonder god mode .

En over puzzels gesproken: The 7th Guest had hemeltergend moeilijke puzzels. Volgens mij zelfs een onmogelijke, maar daar kan ik me in vergissen.

gzn
En over puzzels gesproken: The 7th Guest had hemeltergend moeilijke puzzels. Volgens mij zelfs een onmogelijke, maar daar kan ik me in vergissen.


Je hebt het wel een dan kom je bij een puzzel, en dan denk je gewoon te moeilijk terwijl het achteraf wel mee valt

basketballerke
Ben (op eigen kracht) nog nooit door Majora's Mask gekomen, geen idee waarom, maar altijd loop ik wel een keer vast.

avatar van KoenR
Zelda II: The Adventure of Link. Bizar hoge moeilijkheidsgraad vanaf de 2e tempel al.

avatar van ReMyTje86
Commandos 1
En Wild Arms 1

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
metaledje schreef:
Pfffff ik ben net begonnen aan suikoden tactics.En ik moet zeggen het is de moeilijkste tactical RPG ooit.

Ooooh, heb je 'm... . Ben ik al lang naar op zoek, was 'm een beetje vergeten. Staat al een tijd op m'n verlanglijstje, zal 'm straks even toevoegen...

Moeilijkste game ooit: Super Ghouls 'n Ghosts.

En @ReMyTje86, Commandos was pittig ja, maar Wild Arms 1, vond je die zo moeilijk? Toch best standaard rpg difficulty, in een ruk uitgespeeld dacht ik. Wel erg groot...

avatar van ReMyTje86
Squall Lionheart schreef:
En @ReMyTje86, Commandos was pittig ja, maar Wild Arms 1, vond je die zo moeilijk? Toch best standaard rpg difficulty, in een ruk uitgespeeld dacht ik. Wel erg groot...


Ik heb zelf wildarms niet meer gespeeld maar toen was 15 in de begin vond ik het moeilijk dus ik had hem links laten liggen, meschien begin ik er binnekort weer aan.

avatar van -marco-
Moeilijkste game, moeilijk hoor, maar ga toch voor Super Ghouls 'n Ghosts.

Zelda 2 was ook wel pittig.

BoordAppel schreef:
Rise of the Triad was soms ook best pittig. Sterker nog, de makers hebben toegegeven dat ze de NME, een roboteindbaas, zelf ook nooit gehaald hebben zonder god mode .

En over puzzels gesproken: The 7th Guest had hemeltergend moeilijke puzzels. Volgens mij zelfs een onmogelijke, maar daar kan ik me in vergissen.


Er zaten wat hele moeilijke puzzels in idd maar samen met een vriend van me heb ik dit spel meer dan 10 jaar geleden ofzo al een sopgelost.
De kunst is dat je alles in t spel goed moet bekijken en met sommige dingen leg je verbanden die je nodig hebt voor later. Ook worden er genoeg tips weggegeven.

Daar moet t wel mee lukken.

ROTT is op zich te doen als je een ervaren gamer bent en al meer dit soort games hebt gespeeld. Ik heb em ook nooit uitgespeeld eerlijk gezegd maar dat heeft meer te maken dat ik destijds zoveel games tegelijka an t spelen was dat ik daar nooit aan toe ben gekomen.

Maar ik zou de uitdaging best willen aangaan eigenlijk.

De eindbaas kan ik dus niks over zeggen maar ik zeg dat t voor de ervaren gamer te doen moet zijn

avatar van Manny Calavera
Grim Fandango. Damn, wat waren de puzzels lastig.

Commandos 1 was ook vreselijk lastig.

Super Mario Sunshine had vreselijk lastige ruimtelevels waarin je op blokken moest springen. Soms niet te doen zo lastig...

avatar van sdr
sdr
Teenage Mutant Ninja Turtles op de pc , die uit 1989 ofzo. Is ONMOGELIJK uit te spelen(een sprong ergens is niet mogelijk: zie http://www.scary-crayon.com/games/tmnt12pc/

avatar van Manny Calavera
Ik zie die plaatjes nu...ik heb Turtles 2 toen dus wel uitgespeeld haha. Op de Commodore 64....je kon niet saven en je had maar weinig levens (of zelfs 1, weet ik niet meer) dus het was super super moeilijk. Maar het is me 1x gelukt en toen straalde ik dagenlang
De eindbaas was dat levende brein in de robot die je moest verslaan en toen kreeg je een soort filmpje waarin hun hoofdkwartier (die ronde rijdende bal) ontplofte. Zie ook in je link helemaal onderaan.

avatar van Kos
Kos
Driver 2 laatste level. .

avatar van Manny Calavera
Driver 1 de trainingsmissie...heb ik gehaald door in de pc files een aanpassing te doen...was niet uit te spelen...

avatar van Tsjo-Wi
Manny Calavera schreef:
Driver 1 de trainingsmissie...heb ik gehaald door in de pc files een aanpassing te doen...was niet uit te spelen...


Was wel lastig inderdaad, maar met wat oefening zeker wel te doen, op Playstation tenminste. Die laatste missie van Driver 1 vond ik wel onwijs lastig, lukte me niet zonder cheats..

Game_Kaza
http://www.gamesmeter.nl/game/4032 , heb niet al teveel gespeeld maar deze mag zeker genoemd worden .

Wat ik wel heb gespeeld: Alternate Ending bij Rayman Raving Rabbids is onmogelijk! Je zult een team moeten samenstellen van de beste gamers over de gehele wereld die samenwerken mog je genoeg punten willen krijgen.

Jack Savage
ninja gaiden

avatar van ReMyTje86
Demon's crest komt er ook bij ^^ staat noch niet op gamesmeter maar ik vond hem zwaar pittig.

Als je hem voor de tweede keer gaat spelen dan is tie zwaar easy ^^

joeri592
megaman 9

avatar van rpger
Volgens de documentaire "King of Kong" is donkey kong (Arcade) zo'n beetje één van de moeilijkste games ooit gemaakt. Ik zou zeggen kijk de docu is een heel aardig stukje film.

avatar van Rujar
Zonder meer Dragon's Lair. Als je het goed doet heb je het spel binnen 4 minuten uitgespeeld. Maar ik denk dat de meeste al dik een uur bezig waren om voorbij het eerste scherm te komen.

Zie hier het ongelovelijke bewijs dat het kan Dragons Lair

(al lees ik wel dat het m.b.v. een Tool Assisted Speedrun is gespeeld. Daarbij mag je honderden keren save/reset gebruiken en al wat je maar wilt)

gamelord
1 commando's 1
2 Spellforce 1 (op de helft kwam ik niet verder, dus heb ik hem na 4 keer proberen maar weggegeven)
3 Chrome Specforce

Gast
geplaatst: vandaag om 13:05 uur

geplaatst: vandaag om 13:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.