menu

Games / Algemeen / De Aller-aller-aller moeilijkste game ooit

zoeken in:
riczz
gamelord schreef:
1 commando's 1


mee eens ik kwam er echt totaal niet verder mee

turbothijd
Bij mario kart wii wil ik soms de controller door het raam gooien, niet ddor de moeilijksheidgraad maar omdat het mij een keer is gelijkt om 6 blauwe schilden te krijgen. Ik kook wanneer ik voor de miljardste keer het biep-biep geluidje hoor

joeri592
commandos1 is ook erg moeilijk

RE123
super star wars

avatar van Rujar
YouTube - Mushihimesama Futari: Hardest Boss Battle EVER!

haha gods schier onmogelijk zou ik zeggen. Het het grappige daarvan is 'She can only be reached by completing God mode without dying.' Hoe gek moet je zijn.

Game_Kaza
rpger schreef:
Volgens de documentaire "King of Kong" is donkey kong (Arcade) zo'n beetje één van de moeilijkste games ooit gemaakt.


Wow, die heeft zeker weinig games gespeeld.

Game_Kaza
De moeilijkste games zijn meestal degene die gewoon crap zijn, daarom onmogelijk om te halen. Denk maar aan,
Dragon's Lair (NES)
Superman 64
Silver Surver
Shaq Fu
Etc.

Degene die ikzelf wel leuk vond maar wel heel moeilijk, zijn zo'n beetje alle 2D platform games. Zoals,
Megaman 9
Ninja Gaiden Trilogy, en die Xbox versie
Castlevania
En vooral de mega frustrerende game

(afbeelding)

Je moet tig obstakels pixelperfect doen in hoge snelheid. Dit is zelfs met een emulator gewoon onmogelijk. Bij elk level blijf ik maar doodgaan doodgaan en doodgaan...

RE123
supaplex is ook een moeilijke game

avatar van rpger
Airwolf

Was ook zo'n idioot spel.

avatar van Animosh
Ik heb laatst Youtube eens doorzocht op moeilijke spellen, en je kijkt echt je ogen uit. I Wanna Be the Shrine Maiden 2, I Wanna Be the Music, Kaizo Mario World 2, etc., etc. Ik kan me oprecht niet voorstellen dat zulke spellen leuk zijn om te spelen, maar het is verder wel vermakelijk om anderen ze te zien spelen. Van de meer bekende spellen vond ik N, Super Hexagon, Super Meat Boy en VVVVVV soms zeer pittig (user levels meegerekend). Maar ik vermijd over het algemeen irritant moeilijke spellen, dus er zullen vast spellen zijn (Battletoads? Contra? Demon's Souls?) die een stuk moeilijker zijn.


Gast
geplaatst: vandaag om 21:28 uur

geplaatst: vandaag om 21:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.