menu

Games / Algemeen / Game-nieuws van de dag

zoeken in:
rosebud;!;!;!;!;!

Ik denk dat ik welgeteld één Sim echt volgens het boekje heb gespeeld zonder cheats en idd het werken, kopen, werken, kopen verhaal. Die had het uiteindelijk geschopt tot astronaut, dus dat voelde wel heel goed haha. Maar voor de rest inderdaad lekker bouwen met oneindig geld en een beetje rondklooien.

Vooral Sims 1 is denk ik heel beperkt als je die nu weer zou spelen. Inmiddels zijn we wel wat meer gewend.

Vond het huis bouwen en inrichten altijd wel geinig maar daarna eigenlijk al niet meer.

Princess Piranha schreef:
(quote)

Ik denk dat ik welgeteld één Sim echt volgens het boekje heb gespeeld zonder cheats en idd het werken, kopen, werken, kopen verhaal. Die had het uiteindelijk geschopt tot astronaut, dus dat voelde wel heel goed haha. Maar voor de rest inderdaad lekker bouwen met oneindig geld en een beetje rondklooien.

Vooral Sims 1 is denk ik heel beperkt als je die nu weer zou spelen. Inmiddels zijn we wel wat meer gewend.

En klapaucius, kreeg je ongelimiteerd geld mee. Ben de naam nooit vergeten.

Ik vond de game destijds wel echt bijzonder, maar nu een kwart eeuw later kennen we het wel.

Sims 1 lijkt me vandaag de dag ook niet heel boeiend meer. Ik denk dat het tegenwoordig meer aan zou voelen als een proof of concept. Ik heb laatst toevallig The Sims: Bustin' Out (2003) weer eens gespeeld en die was verrassend vermakelijk. Ietwat gedateerd, maar de singleplayer was best aardig uitgewerkt met zijn doelen en taken.

De Sims 2 lijkt me daarentegen wel interessant. In die game kon je een Sim helemaal zelf besturen en ook het effect van je persoonlijkheid op levensdoelen was zeer aardig uitgewerkt. De singleplayer was in mijn herinnering ook zeer vermakelijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.