menu

Games / Algemeen / Game-nieuws van de dag

zoeken in:
Het gaat er meer om dat in GTA games iedereen op zijn flikker krijgt, elke bevolkingsgroep, elke kleur. Een Gay Tony was ontzettend grappig in de add-on van GTA 4, maar juist omdat zijn beleefwereld op de hak werd genomen. Dus dat bovenstaande plaatje slaat de plank aardig mis.

Als Rockstar dat niet meer durft, dan is GTA niet meer zo aansprekend. Ze zijn juist door de satire en humor ontzettend groot geworden. Kan alleen maar hopen dat ze zich weer ouderwets laten gaan.

Dat 1 van de 2 broers Houser vertrokken is als schrijver is alvast een slecht teken. Scheen een van de belangrijkste mensen te zijn bij de vorige delen met het schrijfwerk.

Last of Us 2 krijgt een remaster.

SteamWorld Build

Steamworld Build komt eraan. Hoe je het ook draait of keert, dit is nou eens een reeks die steeds erg herkenbaar is en intussen al in diverse subgenres succesvol actief is geweest. Een city-builder was het laatste wat ik eigenlijk verwachtte maar ik kijk er eigenlijk wel naar uit.

Squall Lionheart (moderator)
Berichten verplaatst naar Games > Algemeen > Grand Theft Auto 6

Is komende dinsdag pas nieuws van de dag!

Kan je GTA 6 niet eens toevoegen als game aan de site, Squall Lionheart?

Capcom wil nog meer Resident Evil remakes.

Da's geen nieuws meer.

Ok dan niet.

Squall Lionheart (moderator)

Hopelijk komende dinsdag dus...

Phil Spencer sluit een nieuwe Banjo-Kazooie niet uit.

Blijkbaar helemaal gemist maar Level 5 heeft in een special announcement show een rits titels voor zowel de Switch als andere consoles aangekondigd:

Megaton Musashi Wired (2024)
Fantasy Life The Girl Who Steals Time (2024) Switch Only
Inuzuma Eleven Victory Road (2024) Switch Only
Decapolice (2024)
Prof Layton and the New World of Steam (2025) Switch Only

Dat is toch weer een heel aardige line-up. Zeker met Fantasy Life en een nieuwe Prof Layton in het verschiet. Fantasy Life mag zeker tot de betere 3DS titels gerekend worden als je het mij vraagd, dus als ze die kwaliteit weten te behouden...day 1 aankoop. Aardig bezig daar bij Level 5.

Een opvolger voor Fantasy Life, dat werd tijd!!

Mijn Switch staat serieus stof te verzamelen. Heb dit jaar alleen de Mario Kart 8 packs erop gespeeld en een weekendje Mario Wonder. Meer niet.

Mario Wonder ga ik overigens nog wel uitgebreid spelen, andere games gingen even voor.

Merk dat de Switch voor mij echt een 2e console is, alleen geschikt voor de echte Nintendo titels. Als de Switch 2 verschijnt gaat mijn huidige Switch mooi de deur uit omdat het daar ook allemaal op te spelen schijnt te zijn.

Grovonion schreef:
Een opvolger voor Fantasy Life, dat werd tijd!!

Ja inderdaad momenteel met afstand ook de titel waar ik het meest naar uitkijk op de Switch. De eerste heb ik zelfs het gevoel amper gespeeld te hebben en slagen ze erin een dergelijke charmante titel nogmaals neer te zetten ben ik helemaal verkocht. Maar ook Deca Police en een nieuwe Prof. Layton ben ik zeker voor te vinden. Die tweede stelt me ook nooit te teleur. En dan zullen er zoals altijd nog wel de stealth drops van NIntendo zelf zijn en diverse indie titels. Tenslotte is de Peach titel er nog, de mogelijkheid tot een Metroid Prime Zero 4 nog niet uitgesloten etc

Maar wat Level 5 betreft in ieder geval al een bijzonder mooi schema.

“Emergency Meeting” DLC for ‘Vampire Survivors’ Crosses With ‘Among Us’ Next Week.

Yow. Ook hier sta ik meteen klaar voor. Een van mijn meest gespeelde spellen dit jaar met een 70-80 uur erin zitten en weer wat extra DLC met nieuwe karakters om vrij te spelen met nieuwe powers en wapens? Laat maar komen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:59 uur

geplaatst: vandaag om 02:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.