Games / Algemeen / Zelda Links: Breath of the Wild / Hyrule Warriors
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juni 2021, 13:39 uur
Twee dagen terug 2 ribben gekneusd en 2 ribben gebroken. Pff niet fijn. Tevens heb je het EK wat ik volgt.
Dus ik dacht gelijk aan me switch lite te pakken zodat ik kan gamen en voetbal kan kijken.
Nu vond ik het wel eens tijd worden voor Zelda : Breath of the Wild of Hyrule warriors. Ik weet dat er een link tussen beide spellen zit. Maar hoe zit dat
En vraag twee welke is het handigste om als eerste te pakken ?
Dus ik dacht gelijk aan me switch lite te pakken zodat ik kan gamen en voetbal kan kijken.
Nu vond ik het wel eens tijd worden voor Zelda : Breath of the Wild of Hyrule warriors. Ik weet dat er een link tussen beide spellen zit. Maar hoe zit dat
En vraag twee welke is het handigste om als eerste te pakken ?
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 16 juni 2021, 14:06 uur
De oorspr. Hyrule Warriors kun je totaal los van BOTW zien, maar Age of Calamity heeft wat met BOTW te maken.
Zonder zelf te googlen en alleen BOTW gespeeld hebben zou ik zeggen qua speelvolgorde:
Hyrule Warriors (2014) of BOTW maakt niet uit, maar sws Age of Calamity na BOTW
Zonder zelf te googlen en alleen BOTW gespeeld hebben zou ik zeggen qua speelvolgorde:
Hyrule Warriors (2014) of BOTW maakt niet uit, maar sws Age of Calamity na BOTW

1
geplaatst: 16 juni 2021, 20:03 uur
qua verhaal is het allemaal niet zo spannend. Breath of the wild is eigenlijk al een spoiler van bij het begin.
Age of calamity verteld het verhaal 100 jaar voor de gebeurtenissen.
Age of calamity verteld het verhaal 100 jaar voor de gebeurtenissen.
0
geplaatst: 16 juni 2021, 22:30 uur
bedankt dan ga ik morgen maar eens beginnen aan Zelda :Breath of the wild. Toen ik kind was ervaarde ik zelda altijd als lastig en kwam er niet uit. Ben nu 15 jaar ouder (yep i know shame on me dat ik nog nooit een zelda uitgespeeld heb) tijd voor een herkansing.
Hebben jullie bepaalde kleine tips waarop ik moet letten ofzo ?
Hebben jullie bepaalde kleine tips waarop ik moet letten ofzo ?
3
geplaatst: 16 juni 2021, 22:40 uur
Jeffavoriet schreef:
Twee dagen terug 2 ribben gekneusd en 2 ribben gebroken.
Twee dagen terug 2 ribben gekneusd en 2 ribben gebroken.
Oh damn, beterschap!
En inderdaad zoals hierboven mij al wordt gezegd: Eerst BotW en dan Age of Calamity. Ik denk dat dat leuker is, want dan ken je de karakters en de wereld al. Die herkenning voegt veel toe. Voor het verhaal zou het niet zoveel uitmaken. Want Age of Calamity is meer een soort alternatieve tijdlijn.
BotW tips: Eigenlijk gewoon lekker doen wat je wilt

Als je de tempels/dungeons in oudere Zelda's lastig vond, hoe je je hier minder zorgen te maken. Dat puzzelige zit wel in die Divine Beasts, maar over de hele wereld zitten een hoop kleine Shrines verspreid. Als er eentje niet lukt, kan je die gewoon lekker niet doen

Verder kan het zijn dat het wat tijd kost om er lekker in te komen. Zowel voor de controls en wat je doet in de game. Maar als het eenmaal klikt, dan klikt het vaak goed!

1
Oude Observator
geplaatst: 16 juni 2021, 23:29 uur
Jeffavoriet schreef:
Twee dagen terug 2 ribben gekneusd en 2 ribben gebroken. Pff niet fijn
Twee dagen terug 2 ribben gekneusd en 2 ribben gebroken. Pff niet fijn
Veel beterschap!
0
geplaatst: 17 juni 2021, 12:05 uur
Thankx iedereen voor beterschapswensen en de Tips. Dan gaan we zo dadelijk maar eens beginnen.
* denotes required fields.