Games / Algemeen / The Game Awards
zoeken in:
1
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 29 november 2024, 18:27 uur
I'm rootin' for Rebirth GOTY! Mag Metaphor best RPG winnen...
En twee repeats in de Best Narrative categorie? That's just sad man...
En twee repeats in de Best Narrative categorie? That's just sad man...
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 13 december 2024, 10:54 uur
Uitslagen zijn bekend! Astro Bot, Balatro en Metaphor: ReFantazio hebben meerdere awards binnen gesleept.
1
geplaatst: 13 december 2024, 13:34 uur
Overigens nog zat spul dat ik niet gezien had.
Everything announced at The Game Awards 2024 | Eurogamer.net
De aankondigingen op een rij op de Eurogamer site.
Die hele awards boeien me eigenlijk niet meer (op geen enkel entertainment vlak). Maar de trailers zijn wel aardig.
Everything announced at The Game Awards 2024 | Eurogamer.net
De aankondigingen op een rij op de Eurogamer site.
Die hele awards boeien me eigenlijk niet meer (op geen enkel entertainment vlak). Maar de trailers zijn wel aardig.
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 13 december 2024, 14:12 uur
Dammn, wat een verwennerij! Nieuwe Virtua Fighter, Okami, Ninja Gaiden, Onimusha, Slay the Spire, nieuwe Telltale game, nieuwe Naughty Dog IP, nieuwe game van het team achter Ico en Shadow Of The Colossus, voetbal game van het Sifu team en zelfs een AAA Game Of Thrones titel. Ben hyped
.
.
0
geplaatst: 13 december 2024, 14:21 uur
Ja inderdaad. Ik had er een 5tal gezien die me grepen (Borderlands, Ninja Gaiden, Onimusha, Outer Worlds 2 en Mafia 4), maar verdorie de rest is toch ook wel erg interessant.
1
geplaatst: 13 december 2024, 17:04 uur
Veel waar ik al naar uitkeek (Borderlands!), maar een nieuwe Onimusha... wow!!
Ook ''Rematch'' van de makers van Sifu vult een gat in de markt die heel interessant is. Deed mij denken aan vroeger: Sega Soccer Slam.
Ook ''Rematch'' van de makers van Sifu vult een gat in de markt die heel interessant is. Deed mij denken aan vroeger: Sega Soccer Slam.
1
geplaatst: 13 december 2024, 18:45 uur
Rebirth got robbed!
Had op z'n minst nog best direction verdiend, zoveel moving parts, mini-games en movie-quality cutscenes tot een coherent geheel mixen moet een massive taak zijn geweest...
Had op z'n minst nog best direction verdiend, zoveel moving parts, mini-games en movie-quality cutscenes tot een coherent geheel mixen moet een massive taak zijn geweest...
0
geplaatst: 13 december 2024, 22:15 uur
1
geplaatst: 14 december 2024, 16:52 uur
Berichten verplaatst naar Intergalactic: The Heretic Prophet (2026)
1
geplaatst: 29 december 2024, 15:54 uur
De Okami reveal!
Het gaat nog wel even duren voordat we er meer van zien of überhaupt uitkomt. Niet gedacht dat we ooit nog een nieuwe Okami game zouden krijgen
Het gaat nog wel even duren voordat we er meer van zien of überhaupt uitkomt. Niet gedacht dat we ooit nog een nieuwe Okami game zouden krijgen
1
geplaatst: 3 oktober, 21:28 uur
Bij Games > Algemeen > Games waar je momenteel het meest naar uit kijkt?:
Ik weet niet zo goed welk topic ervoor te gebruiken, maar zijn er wel eens eerder jaren geweest waar het werkelijk onmogelijk is om de beste game van het jaar makkelijk te voorspellen? Dit jaar zijn er echt een grote lading games uitgekomen in alle soorten genres die de GOAT 2025 kan worden.
DK Bananza
Kingdom Come Deliverance 2
Hades 2
Expedition 33
HK Silksong
Ghost of Yotei
Death Stranding 2
Split Fiction
Blue Prince
Heb ze lang niet allemaal gespeeld, sommigen trekken me totaal niet maar ze krijgen allemaal torenhoge cijfers. Heb zelf het idee dat Death Stranding 2 gaat winnen, een titel die commercieel zeer populair is dankzij Kojima maar toch ook vrij uniek is. Publieksfavoriet is denk ik Silksong. Iedereen wil een indie zien winnen. Mijn sympathie ligt bij Bananza, maar die wint 'm niet.
Ik weet niet zo goed welk topic ervoor te gebruiken, maar zijn er wel eens eerder jaren geweest waar het werkelijk onmogelijk is om de beste game van het jaar makkelijk te voorspellen? Dit jaar zijn er echt een grote lading games uitgekomen in alle soorten genres die de GOAT 2025 kan worden.
DK Bananza
Hades 2
Expedition 33
HK Silksong
Ghost of Yotei
Death Stranding 2
Split Fiction
Blue Prince
Heb ze lang niet allemaal gespeeld, sommigen trekken me totaal niet maar ze krijgen allemaal torenhoge cijfers. Heb zelf het idee dat Death Stranding 2 gaat winnen, een titel die commercieel zeer populair is dankzij Kojima maar toch ook vrij uniek is. Publieksfavoriet is denk ik Silksong. Iedereen wil een indie zien winnen. Mijn sympathie ligt bij Bananza, maar die wint 'm niet.
1
geplaatst: 4 oktober, 21:49 uur
Manny Calavera schreef:
DK Bananza
Hades 2
Expedition 33
HK Silksong
Ghost of Yotei
Death Stranding 2
Split Fiction
Blue Prince
DK Bananza
Hades 2
Expedition 33
HK Silksong
Ghost of Yotei
Death Stranding 2
Split Fiction
Blue Prince
Bedoel je de The Game Awards? Heb een topic voor The Game Awards gevonden! Misschien daarin?
1
geplaatst: 4 oktober, 22:17 uur
Princess Piranha schreef:
Bedoel je met The Game Awards? Heb een topic voor The Game Awards gevonden! Misschien daarin?
(quote)
Bedoel je met The Game Awards? Heb een topic voor The Game Awards gevonden! Misschien daarin?
Yes, die bedoelde ik. Dat topic was inderdaad handiger. Misschien wil Winkelwagentje deze berichten daarheen verplaatsen?
* denotes required fields.