menu

Games / Algemeen / The Game Awards

zoeken in:
Squall Lionheart (moderator)
I'm rootin' for Rebirth GOTY! Mag Metaphor best RPG winnen...

En twee repeats in de Best Narrative categorie? That's just sad man...

Fonzzz002 (crew)
Uitslagen zijn bekend! Astro Bot, Balatro en Metaphor: ReFantazio hebben meerdere awards binnen gesleept.

Overigens nog zat spul dat ik niet gezien had.

Everything announced at The Game Awards 2024 | Eurogamer.net

De aankondigingen op een rij op de Eurogamer site.

Die hele awards boeien me eigenlijk niet meer (op geen enkel entertainment vlak). Maar de trailers zijn wel aardig.

Fonzzz002 (crew)
Dammn, wat een verwennerij! Nieuwe Virtua Fighter, Okami, Ninja Gaiden, Onimusha, Slay the Spire, nieuwe Telltale game, nieuwe Naughty Dog IP, nieuwe game van het team achter Ico en Shadow Of The Colossus, voetbal game van het Sifu team en zelfs een AAA Game Of Thrones titel. Ben hyped .

Ja inderdaad. Ik had er een 5tal gezien die me grepen (Borderlands, Ninja Gaiden, Onimusha, Outer Worlds 2 en Mafia 4), maar verdorie de rest is toch ook wel erg interessant.

Veel waar ik al naar uitkeek (Borderlands!), maar een nieuwe Onimusha... wow!!

Ook ''Rematch'' van de makers van Sifu vult een gat in de markt die heel interessant is. Deed mij denken aan vroeger: Sega Soccer Slam.

Squall Lionheart (moderator)
Rebirth got robbed!

Had op z'n minst nog best direction verdiend, zoveel moving parts, mini-games en movie-quality cutscenes tot een coherent geheel mixen moet een massive taak zijn geweest...

Squall Lionheart schreef:
Prince of Persia got robbed!

Volledig mee eens.

De Okami reveal! Het gaat nog wel even duren voordat we er meer van zien of überhaupt uitkomt. Niet gedacht dat we ooit nog een nieuwe Okami game zouden krijgen

Bij Games > Algemeen > Games waar je momenteel het meest naar uit kijkt?:

Ik weet niet zo goed welk topic ervoor te gebruiken, maar zijn er wel eens eerder jaren geweest waar het werkelijk onmogelijk is om de beste game van het jaar makkelijk te voorspellen? Dit jaar zijn er echt een grote lading games uitgekomen in alle soorten genres die de GOAT 2025 kan worden.

DK Bananza
Kingdom Come Deliverance 2
Hades 2
Expedition 33
HK Silksong
Ghost of Yotei
Death Stranding 2
Split Fiction
Blue Prince

Heb ze lang niet allemaal gespeeld, sommigen trekken me totaal niet maar ze krijgen allemaal torenhoge cijfers. Heb zelf het idee dat Death Stranding 2 gaat winnen, een titel die commercieel zeer populair is dankzij Kojima maar toch ook vrij uniek is. Publieksfavoriet is denk ik Silksong. Iedereen wil een indie zien winnen. Mijn sympathie ligt bij Bananza, maar die wint 'm niet.

Manny Calavera schreef:
Ik weet niet zo goed welk topic ervoor te gebruiken, maar zijn er wel eens eerder jaren geweest waar het werkelijk onmogelijk is om de beste game van het jaar makkelijk te voorspellen? Dit jaar zijn er echt een grote lading games uitgekomen in alle soorten genres die de GOAT 2025 kan worden.

DK Bananza
Kingdom Come Deliverance 2
Hades 2
Expedition 33
HK Silksong
Ghost of Yotei
Death Stranding 2
Split Fiction
Blue Prince

Heb ze lang niet allemaal gespeeld, sommigen trekken me totaal niet maar ze krijgen allemaal torenhoge cijfers. Heb zelf het idee dat Death Stranding 2 gaat winnen, een titel die commercieel zeer populair is dankzij Kojima maar toch ook vrij uniek is. Publieksfavoriet is denk ik Silksong. Iedereen wil een indie zien winnen. Mijn sympathie ligt bij Bananza, maar die wint 'm niet.

Bedoel je de The Game Awards? Heb een topic voor The Game Awards gevonden! Misschien daarin?

Princess Piranha schreef:
(quote)

Bedoel je met The Game Awards? Heb een topic voor The Game Awards gevonden! Misschien daarin?

Yes, die bedoelde ik. Dat topic was inderdaad handiger. Misschien wil Winkelwagentje deze berichten daarheen verplaatsen?

Gast
geplaatst: vandaag om 15:53 uur

geplaatst: vandaag om 15:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.