Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
3
geplaatst: 20 augustus 2022, 22:06 uur
Ik ben maar eens begon met Splinter Cell : Blacklist tussendoor speel ik ook veel Rocket League.
4
geplaatst: 21 augustus 2022, 13:24 uur
Gister zowat gehele dag met Arcade Paradise bezig geweest op desktop pc.
Op SteamDeck is de resolution scaling nog niet goed met deze game en het zit wel prettig achter bureau.
Zal er straks ook weer mee bezig en een beetje saints row the third op pc.
Alvast klaarmaken voor nieuwe saints row die dinsdag of woensdag binnenkomt voor ps5.
Op SteamDeck is de resolution scaling nog niet goed met deze game en het zit wel prettig achter bureau.
Zal er straks ook weer mee bezig en een beetje saints row the third op pc.
Alvast klaarmaken voor nieuwe saints row die dinsdag of woensdag binnenkomt voor ps5.
2
geplaatst: 3 september 2022, 19:14 uur
Van de week de platinum binnen gehaald bij the Last of Us part II, ook aardig bezig geweest met AC IV op de Switch. Dit weekend ga ik bezig met de Cuphead DLC en ik denk dat ik ook nog even de eshop induik met de €17,00 die ik nog aan tegoed heb.
1
geplaatst: 3 september 2022, 19:21 uur
Ook van alles door elkaar:
Tandem op PS4
Triangle Strategy op Switch
Adventures to Go op PSP
(Omori even terug in de kast)
Tandem op PS4
Triangle Strategy op Switch
Adventures to Go op PSP
(Omori even terug in de kast)
0
geplaatst: 3 september 2022, 22:02 uur
Hele weekend werken helaas, maar om de avond waarschijnlijk wat Destiny 2 

0
geplaatst: 3 september 2022, 22:21 uur
Vandaag even niet zo veel buiten Turtles The Cowabunga Collection (Switch). Neig echter wel om te beginnen aan Triangle Strategy of zo op de Switch en (na het zien van Rings of Power) ook eindelijk Shadow of Middle Earth te spelen. En mss wat verder te gaan met Cult of the Lamb. We zien vanzelf wel.
1
geplaatst: 4 september 2022, 00:37 uur
De nieuwe Saints Row amper aangeraakt nog.
Dit vrije weekend met vampire survivors bezig op steam deck.
Geweldig spelletje en insane verslavend.
Werd zonet nog lvl 73 en kwam op een gegeven moment wel duizenden reuzen op me af.
Dit vrije weekend met vampire survivors bezig op steam deck.
Geweldig spelletje en insane verslavend.
Werd zonet nog lvl 73 en kwam op een gegeven moment wel duizenden reuzen op me af.
2
geplaatst: 5 september 2022, 16:57 uur
Sinds afgelopen weekend ben ik eindelijk eventjes een week op vakantie. Heb de switch mee om nog wat te gamen. Maar gezien het weer zit ik vaker buiten een boek te lezen, of een rondje fietsen, dan te gaan zitten zweten op Metroid Dread. Mocht het voorspelde slechtere weer hier toch nog komen, dan zal dat wel veranderen gok ik.
1
geplaatst: 10 september 2022, 14:15 uur
Ben bij het laatste hoofdstuk van Fire Emblem Fates: Conquest, dus die speel ik dit weekend wel uit. Aankomende zondag naar de Retrogamebeurs in Tilburg en daar ben ik waarschijnlijk tot het einde wel te vinden. 

1
geplaatst: 11 september 2022, 20:56 uur
Weinig tijd gehad laatste tijd, maar ben nog altijd met Guardians of the Galaxy bezig. Vandaag nog kunnen spelen.
4
geplaatst: 17 september 2022, 02:43 uur
Verder met Triangle Strategy (Switch). Het web van bedrog, verraad, machtsspelletjes en diverse teamleden die het niet altijd met me mee eens zijn gaat zo lekker verder.
Shadows of Mordor. Echt? Ja. Ik ging vandaag om 23 nog even een potje spelen. Het is nu 2:37. Ergens blijft de relatief simpele variant van de AC template erg verslavend.
Wellicht ook Bear and Breakfast. (Switch) Ik heb bijzonder veel zin in een relaxed 'baat een bed en breakfast' uit als beer. De Cowabunga Collection zal ongetwijfeld ook nog komen langsfietsen.
Na het weekend komt Monkey Island erbij.
Verder ga ik die hele waslijst aan games die ik gekocht heb eens eventjes testen.
Shadows of Mordor. Echt? Ja. Ik ging vandaag om 23 nog even een potje spelen. Het is nu 2:37. Ergens blijft de relatief simpele variant van de AC template erg verslavend.
Wellicht ook Bear and Breakfast. (Switch) Ik heb bijzonder veel zin in een relaxed 'baat een bed en breakfast' uit als beer. De Cowabunga Collection zal ongetwijfeld ook nog komen langsfietsen.
Na het weekend komt Monkey Island erbij.
Verder ga ik die hele waslijst aan games die ik gekocht heb eens eventjes testen.
4
geplaatst: 17 september 2022, 16:58 uur
Afgelopen week opnieuw begonnen met Cuphead op mijn Switch Lite omdat het op mijn normale Switch onmogelijk was deze game in handheld te spelen vanwege ernstige Joy Con drift (wat een design flaw is dat zeg). Gisteren Cuphead alweer uitgespeeld inclusief alle DLC, wat een game is het toch.
Ik wil al tijden aan de slag met beide Ori games op de Switch maar ik vond de eerste bij momenten enorm frustrerend. Volgens mij is er ook een easy mode, daar zal ik eens mee aan de slag gaan.
Ik wil al tijden aan de slag met beide Ori games op de Switch maar ik vond de eerste bij momenten enorm frustrerend. Volgens mij is er ook een easy mode, daar zal ik eens mee aan de slag gaan.
2
geplaatst: 18 september 2022, 15:29 uur
Ik ben van het weekend vooral bezig met shapez en Human Resource Machine. Vooral shapez is zeer verslavend 

2
geplaatst: 22 september 2022, 17:02 uur
Dit weekend verder met Metal: Hellsinger en FE Fates: Revelation. Laatstgenoemde hadden ze écht in één game moeten stoppen in plaats van drie...
4
geplaatst: 22 september 2022, 18:12 uur
Hele weekend werken, dus weinig gamen vrees ik 
Beetje Destiny 2 grinden bij gelegenheid denk

Beetje Destiny 2 grinden bij gelegenheid denk

5
geplaatst: 23 september 2022, 12:56 uur
Ik verwacht Guardians of the Galaxy dit weekend uit te spelen, ik nader het slot na een wekenlange playtrough.
4
geplaatst: 24 september 2022, 08:27 uur
Ga vandaag t/m maandag een weekendje weg met vrienden en alle kids. In de avonden als die druktemakers liggen te slapen vast wel even Switch tijd. Aria of Sorrow en een beetje Evoland denk ik.
4
geplaatst: 24 september 2022, 21:23 uur
Min of meer hetzelfde als verleden week als het ervan komt.
Also...er is weer een echt gigantische sale in de Switchshop dus...uhm...toch ff checken wat uit mijn lijst hoeveel kost. Ik zag Diablo II bvb tegen 20€ staan en dat is voor een Blizzard best laag (-50%). En ik heb nog wat aan muntjes en tegoed.
Maar goed, ik kijk er zondagavond of zo wel even naar.
Also...er is weer een echt gigantische sale in de Switchshop dus...uhm...toch ff checken wat uit mijn lijst hoeveel kost. Ik zag Diablo II bvb tegen 20€ staan en dat is voor een Blizzard best laag (-50%). En ik heb nog wat aan muntjes en tegoed.
Maar goed, ik kijk er zondagavond of zo wel even naar.
3
geplaatst: 25 september 2022, 08:34 uur
Weer eens beetje beuken met de nog altijd erg lekkere Mad Max.
4
geplaatst: 30 september 2022, 10:30 uur
Was afgelopen week vrij en heb Destiny 2 lopen grinden als een malle en beetje splatoon 3 Dit weekend op stap met maten in Rotterdam (nachtje overblijven) en concertje pakken in Den Haag (Jonathan Jeremiah).
Zondag uitbraken, vermoedelijk met Destiny 2
Oh en dan arriveert vandaag ook nog mijn Apple Watch Ultra
Nu al een geweldig weekend
Zondag uitbraken, vermoedelijk met Destiny 2

Oh en dan arriveert vandaag ook nog mijn Apple Watch Ultra

Nu al een geweldig weekend

2
geplaatst: 30 september 2022, 12:55 uur
Gamen stond even op een lager pitje hier, maar ik heb nu weer een gevalletje van te veel dingen tegelijk willen doen 
In ieder geval een beetje TOEM op het programma en ik ben eindelijk eens begonnen aan de DLC van Breath of the Wild.
En daarnaast ben ik ook begonnen aan de Pokémon Trading Card Game voor de Game Boy Color. Paar weken terug geleerd hoe de card game nou eigenlijk werk haha. Verzamelde vroeger wel de kaarten, maar het spel nooit gespeeld. Dus met de GBC game leer ik alle regels nog wat beter kennen

In ieder geval een beetje TOEM op het programma en ik ben eindelijk eens begonnen aan de DLC van Breath of the Wild.
En daarnaast ben ik ook begonnen aan de Pokémon Trading Card Game voor de Game Boy Color. Paar weken terug geleerd hoe de card game nou eigenlijk werk haha. Verzamelde vroeger wel de kaarten, maar het spel nooit gespeeld. Dus met de GBC game leer ik alle regels nog wat beter kennen

1
geplaatst: 30 september 2022, 17:42 uur
Wat is TOEM? 
Ik heb na uitspelen van Guardians of the Galaxy deze week even niet veel gegamed op wat Forza Horizon 5 na, maar heb nu weer tijd. Misschien dit weekend Mario Galaxy maar weer eens oppakken, recent weer een herstart mee gemaakt. Al vind ik dit niet echt super spelen op de Switch, denk dat dit op de Wii echt fijner was.

Ik heb na uitspelen van Guardians of the Galaxy deze week even niet veel gegamed op wat Forza Horizon 5 na, maar heb nu weer tijd. Misschien dit weekend Mario Galaxy maar weer eens oppakken, recent weer een herstart mee gemaakt. Al vind ik dit niet echt super spelen op de Switch, denk dat dit op de Wii echt fijner was.
0
geplaatst: 30 september 2022, 17:49 uur
0
geplaatst: 30 september 2022, 23:26 uur
Manny Calavera schreef:
Misschien dit weekend Mario Galaxy maar weer eens oppakken, recent weer een herstart mee gemaakt. Al vind ik dit niet echt super spelen op de Switch, denk dat dit op de Wii echt fijner was.
Misschien dit weekend Mario Galaxy maar weer eens oppakken, recent weer een herstart mee gemaakt. Al vind ik dit niet echt super spelen op de Switch, denk dat dit op de Wii echt fijner was.
Vooral het bijstellen van de camera is een licht irritante handmatige actie. Maar voor de rest enorm van genoten op de Switch. Heb de game daarop 100% uitgespeeld inclusief Luigi.
1
geplaatst: 1 oktober 2022, 13:44 uur
Eraser2 schreef:
Vooral het bijstellen van de camera is een licht irritante handmatige actie. Maar voor de rest enorm van genoten op de Switch. Heb de game daarop 100% uitgespeeld inclusief Luigi.
(quote)
Ik vind het vooral niet werken dat je moet bewegen met je controller om de diamantjes te pakken. In handheld gaat dat wat beter, dan kan je dat met je vinger doen maar ik speel games liever niet in handheld. En ook de camera bijstellen is inderdaad niet fijn. Zo'n Mario Odyssey speelt gewoon lekkerder door moderne foefjes zoals een meedraaiende camera.
Het blijft wel verder een echt goede game, maar ik denk dat ik er 15 jaar terug met een Wii misschien meer van had genoten.
1
geplaatst: 1 oktober 2022, 20:35 uur
Manny Calavera schreef:
TOEM (2021) - GamesMeter.nl
Ow, dit dus.
Ik dacht dat het een afkorting van een game was
TOEM (2021) - GamesMeter.nl
Ow, dit dus.
Ik dacht dat het een afkorting van een game was

Ja haha die is het! Beetje voor de show alles in hoofdletters volgens mij

3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2022, 09:11 uur
Ben ook weer es aan een grote game begonnen & wel mijn eerste Assassin's Creed ever - deeltje 4, Black Flag! Ben tot ergens in november wel onder de pannen denk ik 

4
geplaatst: 7 oktober 2022, 15:44 uur
Begonnen met Xenoblade 1. En heeft mij al snel helemaal gepakt. Mijn vrije uurtjes gaan hier naar toe.
* denotes required fields.