menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 (moderator)
geplaatst:
Bij de eindste eindbaas aanbeland van Origami King, vanavond afronden na dik 30 uur vermoed ik en dan een leuke korte indie spelen als plate cleanser:)

geplaatst:
Ik ben een gooi aan het doen naar de 100% completion trophy in Red Dead Redemption 2. Daar spendeer ik mijn game tijd dit weekend aan. Als mijn vrouw serie kijkt op de tv speel ik Shovel Knight op mijn 2DS.

geplaatst:
mrdig schreef:
Ik doe weer mee met de TA beandive: MrDig's Bean Dive - trueachievements.com

Komen nog wel 10 games of meer bij.

Zijn er maar liefst 30 geworden

Mix van grote, kleine/indie games verspreid over xbox360/one/seriesX

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Angstvallig stil hier op GM de laatste tijd Misschien dat dit topic nog wat leven in de brouwerij kan brengen!

Ik ben bezig met Life is Strange: Before the Storm, heerlijk om weer terug te zijn in Arcadia Bay en ik vind Chloe een leuker character om te spelen dan Max, dus erg positief zover!

geplaatst:
Zondag vliegen naar Kroatië, dus niet veel gamen denk.

Zaterdag wellicht nog een beetje GT7 en Fall Guys.

geplaatst:
Ik zou graag nog aan de slag willen met Power Wash simulator, maar aangezien mijn nichtje komt logeren zal dat wel niet gebeuren. Waarschijnlijk iets wat ze leuk vindt om te spelen, geen idee wat het gaat worden.

geplaatst:
centurion81 schreef:
Angstvallig stil hier op GM de laatste tijd Misschien dat dit topic nog wat leven in de brouwerij kan brengen!

Ik ben bezig met Life is Strange: Before the Storm, heerlijk om weer terug te zijn in Arcadia Bay en ik vind Chloe een leuker character om te spelen dan Max, dus erg positief zover!

Chloe is een stuk beter uitgewerkt in BtS ja, dan blijkt ze heel boeiend te zijn. Max is saaier, maar wel een erg leuk hoofdpersonage. Have fun, vond dat een leuke game al blijft het origineel onovertroffen.

Speel zelf nog steeds Valhalla, niet zo spannend dat weer uitgebreid te bespreken haha. Heb nog wel een stel games die ik weer eens op moet pakken zoals Guarians of the Galaxy. Binnenkort maar.

geplaatst:
Ik ben veel bezig met Fire Emblem: Three Hopes. Die spelen mijn vriend en ik co-op, bevalt goed! Hoewel ik wel wat kritiek heb hier en daar, is het zeker leuk en verslavend om te spelen haha! We hadden zelfs afgelopen zondagavond zo'n gevoel van: "Zullen we ons morgen ziekmelden?" (Niet gedaan hoor!)

We hebben nu één route gehad en zijn deze week met de volgende begonnen. Dus daar ben ik dit weekend ook wel weer mee bezig gok ik

geplaatst:
Ben met mijn broer de campaign van Sniper Elite 5 aan het co-oppen. Erg leuke feature en werkt best tof, op het af en toe uit de sessie worden gekicked na en toch ook wel een aantal glitches die de game heeft.

geplaatst:
Ben de laatste tijd bezig met Rocket league en met Ratchet & Clank : Nexus.

geplaatst:
Mr. Olaf schreef:
Ben met mijn broer de campaign van Sniper Elite 5 aan het co-oppen. Erg leuke feature en werkt best tof, op het af en toe uit de sessie worden gekicked na en toch ook wel een aantal glitches die de game heeft.

Sniper Elite 5 is echt goed man en inderdaad co-op.
Ja de game is zo nu en dan wat trial & error en daar staat Rebellion vaak ook wel onder bekend.
Toch zijn de nazi zombie army en sniper elite games te verslavend.
Die Britten kunnen wel fun games maken man.
Ja bij Rebellion is het altijd volop gameplay gecentreerd en performance.
De graphics en performance verhouding is altijd te goed met Rebellion.
Ook met Switch ports is het altijd gelijk goed. Met 30fps lock en bloedmooie graphics op bijv. Switch Lite altijd perfect.

Ben zelf dit weekend met Mafia: Definitive Edition bezig op laptop. De steam deck werkt er niet mee. Maar met laptop geweldige ervaring.
Ooit op Xone X uitgespeeld en toen hard modus. Op laptop doe ik de moeilijkste difficulty en ga voor 100% achievements met toetsenbord en muis dit keer.

geplaatst:
Hele week RE3 gespeeld op de Ps5 en erg van genoten. Dit weekend RE2 ook maar weer eens oppakken. Heb in die game ook nog aardig wat te doen. Burnout Paradise op de Switch voor de tv loze momenten, vermaak ik me ook erg mee!

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Ik moet even een nieuwe game uit gaan zoeken. Nog een weekje dan gaan we drie weken op vakantie. Ik probeer te voorkomen dat ik dan middenin een PS5 game zit die ik drie weken moet gaan laten liggen. Dus komende week nog wat kleins waarvan ik zeker weet dat ik 't af kan ronden, of ik pak vanavond alvast de Switch erbij...Heb een mooi backlog-lijstje voor de vakantie iig

Tokyo Mirage Sessions #FE Encore, AI: The Somnium Files, Cosmic Star Heroine, Firewatch, The Gardens Between, The Long Return, Quarantine Circular, Woven, Koral, Yoku's Island Express en Cattails

geplaatst:
PowerWash Simulator, ben helemaal verslaafd geraakt aan het schoonspuiten van voertuigen en gebouwen. En ik wil nu ook wel weten wat er met de kat van de burgermeester gebeurt is...

geplaatst:
Ik ben bezig met de Hot Wheels DLC voor Forza Horizon 5.

geplaatst:
Ja hier ook PowerWash Simulator op pc. Leuk op steam deck, desktop pc en gaming laptop. Allemaal opties hier.
Maar speel nu voornamelijk met muis op desktop pc.
PowerWash Simulator is echt een ZEN game en tegelijkertijd kun je je shooter skills bijwerken. Te goed.

Ook Wreckfest dit weekend. Deed het vorige keer op switch. Maar nu op steam deck en mijn desktop pc. Straks desktop pc en morgen steam deck, anders word het teveel switchen.

Stray was een leuke game en verder gefinished. PC performance was alleen shit. Dus moest zelf met steam deck (in-game settings) en desktop pc (nvidia driver voornamelijk) alles goed instellen qua game instellingen.
Ja had dus beter gelijk de ps5 versie kunnen doen, maar goed.

geplaatst:
Ik heb deze week een hoop games nog gespeeld. Bully en Maneater. Allemaal al langere tijd mee bezig, maar het werd tijd voor afronden en reviews. Wil dit met nog enkele games doen. Flight Simulator verdient nog een cijfer en ook wil ik Road 96 spelen via Gamepass. En tussendoor ook nog Valhalla. En ik wil ook weer door met Forza Horizon 5 en Guardians of the Galaxy. Pfoeeeeee. Gelukkig binnenkort zomervakantie

geplaatst:
centurion81 schreef:
Tokyo Mirage Sessions #FE Encore, AI: The Somnium Files, Cosmic Star Heroine, Firewatch, The Gardens Between, The Long Return, Quarantine Circular, Woven, Koral, Yoku's Island Express en Cattails
1/3de hiervan gespeeld en als zeer goed bevonden, 1/3de staat op mijn "te spelen"-lijst. Dan moet ik dat laatste derde ook maar eens gaan opzoeken, zeker?

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Grovonion schreef:
(quote)
1/3de hiervan gespeeld en als zeer goed bevonden, 1/3de staat op mijn "te spelen"-lijst. Dan moet ik dat laatste derde ook maar eens gaan opzoeken, zeker?

Wellicht haha Ik zou iig Subsurface Circular (voorganger van Quarantine Circular) eens oppikken als ik jou was, thematiek ligt in je straatje, gameplay ook, duurt maar paar uurtjes en kost niks

geplaatst:
Heb de laatste weken veel Resident Evil 2 & 3 gespeeld op de PlayStation 5. Daar neem ik even pauze van.
Op de Switch ga ik bezig met de AC Rebel Collection en Octopath Traveler.

Wederom niet veel. Cosmic Star Heroine en Grindstone zijn de enige games die ik heel af en toe heb gespeeld. Met de eerste zit ik op een 10tal uur, was echt weer even terug de draad opnemen. Gelukkig vrij lineair. Dat heb je met dingen als Grindstone gelukkig niet.

Deze week zal het een beetje alles door elkaar worden...

Cosmic Star Heroine zat ik ook een uurtje of 8 in. Nu al een paar jaar niet verder gespeeld (zoals zo vaak bij mij gebeurt met games). Kan denk ik beter nog eens opnieuw beginnen en het dan in een paar weken gewoon doorspelen.

Afgelopen weken veel games afgerond.

Moet nog verder met Guardians of the Galaxy, Forza Horizon 5 en ook Road 96 wil ik starten. Allemaal Gamepass.

En ik heb ook nog altijd veel te weinig met mijn GTA Trilogy gespeeld

Beetje van alles, korte potjes.

Forza 5 Hotwheels DLC
Fall Guys
Mario Kart 8
GT7
Mario Strikers

Daarnaast veel buiten met dit lekkere weer
BBQ, zwemmen, bier, whisky & dikke Cubanen

centurion81 (moderator)
Nog steeds op vakantie, ben Woven aan het spelen op de Switch!

ook heel wat games in parallel aan het spelen in min of meer korte sessies:

- Attack of the Friday Monsters (inmiddels uitgespeeld)
- Grindstone
- Triangle Strategy
- Persona 5 Dancing in Starlight
- Hammerwatch

Vanalles door elkaar. Maar heel korte sessies, mijn gemoed en epilepsie aanval van onlangs staan niet veel toe op dat gebied.

Hopelijk kan je goed bijkomen, Sinner!

Hier ook een ratjetoe aan games. Vooral Fire Emblem: Three Hopes.
Maar ook Fall Guys uitgeprobeerd, de nieuwe banen in Mario Kart 8 en ik kreeg ineens de kriebels om Zelda: Phantom Hourglass even op te pakken. Hoewel ik betwijfel of ik die laatste echt weer ga spelen, wilde gewoon even rondrennen en kijken hoe alles werkte haha.

The Last of Us 2 new game plus voor de platinum trophy op de Ps5. Ik geniet nu nog meer van de game dan tijdens mijn eerste playthrough. World building en gameplay zijn fantastisch.

Als ik de tv niet heb speel ik nog steeds AC Black flag op de Switch in handheld. Ik zit op driekwart van de story denk ik ongeveer.

Ook ben ik tussen de bedrijven door bezig met een volledige playthrough van alle Metal Gear Solid delen. Ik speel nu eerst op de Ps3 Snake Eater via de HD Collection. Ziet er werkelijk prachtig uit, waanzinnige game nog steeds.

Ben druk bezig met Guardians of the Galaxy.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:40 uur

geplaatst: vandaag om 02:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.