menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
Ter aanvulling: ik speel ook doorlopend Legends Arceus, ontzettende toffe Pokémon game.

geplaatst:
Eind vorige week is mijn galblaas verwijderd dus ik heb nu wat meer tijd. Tijd die ik vooral rustend doorbreng trouwens. Merk dat ik niet echt lekker kan gaan zitten om even een gamesessie te houden, zowel qua energie als focus niet. Dus het is vooral wat lego games doorspelen die ik heb (ben sommige al met mijn neefje gestart laatst) en daar wat achievements oppakken.

En verder natuurlijk nu ook even het game nieuws in de gaten houden.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
legian schreef:
Eind vorige week is mijn galblaas verwijderd dus ik heb nu wat meer tijd. Tijd die ik vooral rustend doorbreng trouwens. Merk dat ik niet echt lekker kan gaan zitten om even een gamesessie te houden, zowel qua energie als focus niet. Dus het is vooral wat lego games doorspelen die ik heb (ben sommige al met mijn neefje gestart laatst) en daar wat achievements oppakken.

Sterkte met je herstel!

geplaatst:
Heftig Legian! Sterkte en beterschap!

geplaatst:
Dank heren, alles is gelukkig goed gegaan dus het is nu een kwestie van rustig weer opbouwen.

geplaatst:
legian schreef:

Beterschap en een goed herstel gewenst! Heftig.

geplaatst:
Ben deze week bezig (geweest) met Kirby and the forgotten land en Mario Strikers. Nintendo-weekendje dus.

Mario Strikers is me erg goed bevallen met z'n tweeën voor de tv. Hilarische chaos.

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Heb Red Dead Redemption 2 weer eens geïnstalleerd op de Ps5 nu. Wilde kijken hoe de game draait daarop en ik ben weer verknocht. Mooie kans om eens met die trophy tracker aan de slag te gaan. Kijken of ik wat kan binnenslepen.

Ik zit ook al een tijdje te denken aan een replay van deze game, maar nu op mijn Xbox X. Blijft een van de meest meeslepende, pakkende games die ik de laatste 10 jaar heb gespeeld.

geplaatst:
Het is zo'n overweldigende game. Ik heb de main story en een hoop side quests eerder al doorlopen maar als ik nu weer verder speel ontdek ik weer zoveel nieuws. Het is absoluut bizar hoeveel tijd je zou kunnen spenderen aan alleen de singleplayer, qua open world games mijns inziens het beste wat er ooit is gemaakt.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Twee weken later ben ik nog steeds druk met Paper Mario: The Origami King - Ben ergens in de derde wereld nu! Vermaak me er nog altijd prima mee! Qua genre is het echt een allegaartje, maar het werkt prima Heb nog steeds het gevoel dat ik net begonnen ben, al zijn de werelden stiekem best groot en heb ik inmiddels ergens tussen de 15 en 20 uur op de teller staan!

geplaatst:
Een paar maanden terug ook bezig gegaan met Paper Mario en liep vast bij de eerste echte boss fight. Daarna niet meer mee verder gegaan, wordt wel weer eens tijd.

Maar eerst Red Dead 2 en Pokemon Arceus waar ik net als vorige week mijn tijd aan zal spenderen.

geplaatst:
Persona 5 Royal, what else?

geplaatst:
Grovonion schreef:
Persona 5 Royal, what else?

Eentje van die andere 5000?

Bij mij zal het indien mogelijk zijn me een weg banen door mijn Switch aankopen. Ik wil graag nog verder met Cosmic Star Heroine, en van de nieuwe aankopen heb ik enkel Grindstone en Hades geprobeerd, en beiden waren zonder enige twijfel uitstekend.

Ik voorzie van het weekend ook nog wel potjes Voetbal, Golf en Tennis. Afhankelijk hoe lekker ik me voel.

Maar dit was in ieder geval wel een bijzonder goede sale die ook nog eens op een financieel bijzonder gunstig moment kwam EN ook nog eens rekening hield met het mooie weer. Van mij mag de zomer zo wel blijven. (30+ is me te veel, maar vandaag? Heerlijk).

Sinds deze week Fall Guys. Leuk, kort vermaak. Niet voor vele uren achter elkaar. Had verder even een korte break na uitspelen van Kirby, maar ik wil de GTA trilogy nu toch eens oppakken.

Lekker los met de vernieuwde PS Plus dus dat zal neerkomen op Ghost of Tsushima en Returnal vooral.

Dit weekend waarschijnlijk Kingdom Hearts III uitspelen en dan is het keuzestress voor wat ik nu weer moet kiezen uit mijn backlog vaan 100+ games .

Gast
geplaatst: vandaag om 19:21 uur

geplaatst: vandaag om 19:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.