Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
2
geplaatst: 15 mei 2022, 00:50 uur
Grappig. Ik zag net op de phone in een enthousiast bericht van een bevriend koppel dat het Eurosong gebeuren bezig is. 'beter dan ooit'. Wist niet eens dat er nog iemand naar dat Circus keek.
Zou me niet verbazen als Oekraine of zo wint. Want zo dapper zijn we wel allemaal.
Blijf ik toch liever bij Disco Elysium en Rune Factory. En morgen die PS3 games eens testen. Ergens heel laat s'avonds.
Zou me niet verbazen als Oekraine of zo wint. Want zo dapper zijn we wel allemaal.
Blijf ik toch liever bij Disco Elysium en Rune Factory. En morgen die PS3 games eens testen. Ergens heel laat s'avonds.
2
geplaatst: 19 mei 2022, 12:19 uur
Vrijdag en dit weekend werken late diensten. Maar gister en vandaag vrij.
Gister met Evil Dead The Game op ps4 pro beziggeweest bij een kameraad. Nam de pro en game ff mee.
Daarna samen wat Rocket League gedaan online.
Avond afgesloten met Evil Dead 2013 remake.
Zal nu met De Dolleman in mijn eentje bezig.
Sorry Dolmen, haha.
https://i.postimg.cc/HkBKRNCM/IMG-20220519-010903.jpg
https://i.postimg.cc/qq1y42B1/IMG-20220519-010917.jpg
Combi van Dead Space, Dark Souls, Hellpoint, Returnal. Ben benieuwd.
EDIT:
Uitgever en ook vrij nieuwe PRIME MATTER hoort bij Koch Media net zoals Deep Silver, Milestone, Volition, Flying Wild Hog, Ravenscourt en zoveel meer. Dus wel goede kwaliteit productie.
Nu eindelijk voor 2 uren gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het een prima "souls like" game is met een echte sci-fi sfeer en feel. Ook best arcade achtig waar ik gek op ben.
Niet voor iedereen bedoeld en je moet van de alien en warframe achtige vibes en stijl houden.
De game is officieel nog niet uit en toch heb ik er alvast iets van mogen proeven. Ga straks weer verder.
Gister met Evil Dead The Game op ps4 pro beziggeweest bij een kameraad. Nam de pro en game ff mee.
Daarna samen wat Rocket League gedaan online.
Avond afgesloten met Evil Dead 2013 remake.
Zal nu met De Dolleman in mijn eentje bezig.
Sorry Dolmen, haha.
https://i.postimg.cc/HkBKRNCM/IMG-20220519-010903.jpg
https://i.postimg.cc/qq1y42B1/IMG-20220519-010917.jpg
Combi van Dead Space, Dark Souls, Hellpoint, Returnal. Ben benieuwd.
EDIT:
Uitgever en ook vrij nieuwe PRIME MATTER hoort bij Koch Media net zoals Deep Silver, Milestone, Volition, Flying Wild Hog, Ravenscourt en zoveel meer. Dus wel goede kwaliteit productie.
Nu eindelijk voor 2 uren gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het een prima "souls like" game is met een echte sci-fi sfeer en feel. Ook best arcade achtig waar ik gek op ben.
Niet voor iedereen bedoeld en je moet van de alien en warframe achtige vibes en stijl houden.
De game is officieel nog niet uit en toch heb ik er alvast iets van mogen proeven. Ga straks weer verder.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 20 mei 2022, 14:29 uur
Afgelopen week wat moe geweest, als ik dan toch nog ga gamen is het altijd meer Switch dan PS5 
Veel Wanderlust: Travel Stories gespeeld/gelezen. Die vanavond of morgenavond uitspelen en dan denk ik Paper Mario: The Origami King maar eens aanslingeren!

Veel Wanderlust: Travel Stories gespeeld/gelezen. Die vanavond of morgenavond uitspelen en dan denk ik Paper Mario: The Origami King maar eens aanslingeren!
2
geplaatst: 21 mei 2022, 09:22 uur
Op de Switch dit weekend denk ik bezig met Starlink. Ps5 heb ik carrière opgestart in FIFA 22. Ook wel goed voor uren spelplezier.
1
geplaatst: 21 mei 2022, 10:55 uur
Persona 5 Royal, inmiddels in het 4de Palace aanbeland, de end-game is near, nog een 30 uur of zo
.
En Grindstone (switch) voor tussendoor, uitermate geschikt daarvoor.

En Grindstone (switch) voor tussendoor, uitermate geschikt daarvoor.
4
geplaatst: 26 mei 2022, 13:41 uur
Even kijken hoeveel game tijd ik dit (voor mij) lange weekend ga krijgen vanwege een koortsige dochter.
Maar ben momenteel bezig met Plague Tale: Innocence op de ps5, Omega Ruby op de 2DS en Final Fantasy adventure (Collection of Mana) op de Switch.
Tussen die drie games zal mijn tijd verdeeld gaan worden de komende dagen.
Maar ben momenteel bezig met Plague Tale: Innocence op de ps5, Omega Ruby op de 2DS en Final Fantasy adventure (Collection of Mana) op de Switch.
Tussen die drie games zal mijn tijd verdeeld gaan worden de komende dagen.
5
geplaatst: 27 mei 2022, 23:12 uur
Gears 5 & Hot Wheels Unleashed en beetje switch sports met dochterlief 

3
geplaatst: 28 mei 2022, 08:10 uur
Afgelopen week Kingdom Hearts: Birth by Sleep helemaal doorgespeeld en ik denk dat ik mijn reis door de darkness of my Kingdom Heart ga doorzetten met Re:Coded en Dream Drop Distance. Dit weekend ook met twee vrienden Hitman spelen wat weer tot hilarische momenten gaat leiden.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 mei 2022, 12:05 uur
Paper Mario: The Origami King nu dagelijks beetje mee bezig. Nog niet hoogstaand qua gameplay maar lekker sfeertje 

3
geplaatst: 28 mei 2022, 12:07 uur
Afgelopen tijd Kirby weer fanatiek opgepakt, ga ik mee door. Wil het de komende weken uitspelen. Over 2 weken verschijnt Mario Strikers al haha. Enorm warme, schattige game.
En ik ga eens Vice City opstarten, heb deze week de GTA Trilogy binnen gekregen. Hoop dat het allemaal niet te pijnlijk is, in mijn hoofd zijn het nog legendarische games.
En ik ga eens Vice City opstarten, heb deze week de GTA Trilogy binnen gekregen. Hoop dat het allemaal niet te pijnlijk is, in mijn hoofd zijn het nog legendarische games.
1
geplaatst: 28 mei 2022, 12:07 uur
centurion81 schreef:
Paper Mario: The Origami King nu dagelijks beetje mee bezig. Nog niet hoogstaand qua gameplay maar lekker sfeertje

Dat is het ook. Ik vond de gameplay niet eens zo boeiend en halverwege had ik het ook wel gezien eigenlijk, maar de visuele stijl, de humor en de muziek zijn echt schitterend.
3
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 28 mei 2022, 12:25 uur
De laatste tijd zit ik Dragon Ball Z: Kakarot aan de lopende band te spelen. Hele nostalgische, trouwe navertelling van de anime met een leuk vechtsysteem.
1
geplaatst: 30 mei 2022, 00:01 uur
Beetje diverse arcade games door elkaar heen gespeeld en een start gemaakt aan Cosmic Star Heroine. Die erg bevalt overigens.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 30 mei 2022, 06:46 uur
Sinner schreef:
en een start gemaakt aan Cosmic Star Heroine. Die erg bevalt overigens.
en een start gemaakt aan Cosmic Star Heroine. Die erg bevalt overigens.
Die heb ik ook nog liggen, ook erg benieuwd naar!
2
geplaatst: 30 mei 2022, 11:04 uur
Zeer leuke, old-school aandoende RPG, met een cool SF verhaal. Ook wel door Chrono Trigger geinspireerd. Zeker de moeite.
0
geplaatst: 30 mei 2022, 14:25 uur
Sowieso heeft de Switch aardig wat Retro Jrpg's en Srpg's die erg leuk lijken of zijn. Ik hoop dat Rise of the Third Power (2022) binnen niet al te lange tijd een aardige korting krijgt. Ziet er ook erg charmant uit. Hoewel de vraagprijs van 20€ ook niet zo'n ramp is.
Alleen stond Cosmic Star Heroine al langer op de 'to do soon' lijst. (niet te verwarren met de 'to do sometime' of 'to do maybe on a rainy day' lijsten).
Alleen stond Cosmic Star Heroine al langer op de 'to do soon' lijst. (niet te verwarren met de 'to do sometime' of 'to do maybe on a rainy day' lijsten).
1
geplaatst: 30 mei 2022, 15:47 uur
Ik heb 'm op de PS Vita gespeeld, de betere Switch, 6 jaar eerder uitgekomen 

0
geplaatst: 30 mei 2022, 18:31 uur
Ah ja...ik herinner me vaag iets over dat doodgeboren en mismanaged loeder, opvolger van de glorieuze PSP toch? Die kleine over-expensive handheld that could but just wouldn't en waarvan 80% van de library intussen ook op de Switch speelbaar is. Of wellicht nog wordt.

1
geplaatst: 30 mei 2022, 21:13 uur
Daarom dat je nu pas een spel speelt dat eigenlijk alweer retro van de retro is geworden. Voor de rest ben je vandaag blijkbaar weer in vorm 

1
geplaatst: 31 mei 2022, 00:32 uur
Grovonion schreef:
(quote)
Daarom dat je nu pas een spel speelt dat eigenlijk alweer retro van de retro is geworden. Voor de rest ben je vandaag blijkbaar weer in vorm 

Zo zal ik helaas ook niet meer verder gaan met NES / Megadrive / SNES etc spellen aankopen - om zowat dezelfde reden. Alle Double Dragons zijn bvb reeds verkrijgbaar of heb ik in bezit en zoals bvb binnenkort heb je ook weer alle Turtles games uit dat tijdperk in de (virtuele) kast. Hetzelfde met de Castlevania en Contra games. De Gradius games (PSP). De Megadrive collectie heeft al zowat 50 van de beste games op cartridge (of disc) en een hele reeks nog in diverse eshops.
Wil iemand verzamelen vind ik het prima. Alleen heb er de plek helaas niet meer voor. Ik beperk me tot bepaalde consoles in bezit en that's it. Jammer maar helaas.
En natuurlijk ...voor die ene dag dat ik niet ondersteboven lig en mijn naam en woonplaats op mijn arm moet schrijven voor het geval dat mag een beetje snedigheid wel

1
geplaatst: 4 juni 2022, 17:45 uur
Weekend werken, dus niet veel.
Vanavond even Mario Strikers proberen en de rest zal veelal paar potjes COD mobile worden.
Vanavond even Mario Strikers proberen en de rest zal veelal paar potjes COD mobile worden.
4
geplaatst: 4 juni 2022, 17:47 uur
Even drukke tijd gehad, maar wil toch wel graag weer Kirby Forgotten Land en The Journey Down weer oppakken. Kom nog niet zo lekker terug in de gamingflow helaas.
Best jammer want ik was de laatste tijd juist goed bezig haha. Ik moet nog op zes games ofzo even stemmen
Best jammer want ik was de laatste tijd juist goed bezig haha. Ik moet nog op zes games ofzo even stemmen

3
geplaatst: 4 juni 2022, 18:14 uur
Ja dit weekend ook aan het werk, plus maandag en dinsdag.
Maar gelukkig dit weekend en maandag vroege diensten die ik eigenlijk nooit heb. Heb altijd late diensten en dan helemaal amper tijd voor gamen.
Dus voor nu in de middagen nog genoeg tijd om te gamen.
Vanaf 25 juni 3 weken vrij en dan ga ik echt volop games uitspelen.
Ja sta soms ook in dubio van wat ik nou moet spelen met teveel games hier.
Maar was gister en vanmiddag met SnowRunner op ps5 bezig.
Wat een verslavende game als je er echt achter gaat zitten en geduldig bent.
Sniper Elite 5 bevalt me trouwens ook prima. Vooral de singleplayer en de online mp is een leuke bonus.
Op ps5 was Sniper Elite 5 alleen wat glitchy en buggy soms, terwijl pc versie beter afgewerkt is.
Maar daar zijn natuurlijk updates voor.
Maar gelukkig dit weekend en maandag vroege diensten die ik eigenlijk nooit heb. Heb altijd late diensten en dan helemaal amper tijd voor gamen.
Dus voor nu in de middagen nog genoeg tijd om te gamen.
Vanaf 25 juni 3 weken vrij en dan ga ik echt volop games uitspelen.
Ja sta soms ook in dubio van wat ik nou moet spelen met teveel games hier.
Maar was gister en vanmiddag met SnowRunner op ps5 bezig.
Wat een verslavende game als je er echt achter gaat zitten en geduldig bent.
Sniper Elite 5 bevalt me trouwens ook prima. Vooral de singleplayer en de online mp is een leuke bonus.
Op ps5 was Sniper Elite 5 alleen wat glitchy en buggy soms, terwijl pc versie beter afgewerkt is.
Maar daar zijn natuurlijk updates voor.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 4 juni 2022, 23:06 uur
Origami King nog steeds, gaat heel traag want weinig tijd
Maar waardeer wel heel erg pick up and play mogelijkheid van de Switch momenteel
Origami King prima game, vind vooral de humor en de eindbaasgevechten stand outs op dit moment. Al ben ik pas net toe aan de tweede wereld

Origami King prima game, vind vooral de humor en de eindbaasgevechten stand outs op dit moment. Al ben ik pas net toe aan de tweede wereld

4
geplaatst: 10 juni 2022, 12:14 uur
Heb Red Dead Redemption 2 weer eens geïnstalleerd op de Ps5 nu. Wilde kijken hoe de game draait daarop en ik ben weer verknocht. Mooie kans om eens met die trophy tracker aan de slag te gaan. Kijken of ik wat kan binnenslepen.
4
geplaatst: 10 juni 2022, 13:49 uur
Ik ga dit weekend een begin maken aan Kingdom Hearts III. Ben benieuwd hoe ze het allemaal aan elkaar knopen.
5
geplaatst: 10 juni 2022, 14:41 uur
Zal wellicht verder gaan met Cosmic Star Heroine, enkele potjes Mario Strikers en Mario Tennis Aces spelen en diverse recente Switch aankopen eens uitproberen. Wellicht dat ik ook een van de FMV games / films speel / kijk. The Quarry bewaar ik wellicht tot begin volgende week.
* denotes required fields.