menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
Aan Guardians of the Galaxy begonnen gisteren. Eerste indruk: En die soundtrack!

geplaatst:
Naast Rocket League speel ik de nieuwe banen in Mario Kart 8 en ik probeer ook nog een beetje Mario Galaxy te spelen.

Binnenkort wil ik weer Gamepass eens intensief spelen met oa Guardians of the Galaxy zoals ik hierboven lees.

geplaatst:
Een half dozijn games of meer die ik wel gekocht heb maar nog niet heb geprobeerd. Zou ook best wel kunnen dat ik er nog wat bijdoe op de Switch, en op de Xbox is Kingdom Deliverance GOTY ook maar 9.99 voor de hoofdgame met alle dlc.

Ik vermoed dat ik wel Borderlands en Regalia verder zal zetten. Voor zover mijn epilepsie het toelaat.

Ik ben overigens van plan HBO Max te nemen voor 2.99 aangezien dat wordt aangeprezen. Zijn er nog mensen die daar op toehappen?

Mijn Disney+ probleem heeft zich intussen wel opgelost, aangezien een vriend me zijn login heeft gegeven zodat ik me langzaam door alle Marvel en Star Wars dingen jan werken. In de hoop bdat die beter zijn dan Wandavision. (laatst geziene show).

Overigens ga ik dit niet allemaal in een weekend proppen. Maar ik hen 24/7. Dus voormiddag koffie en wandellen of fietsen of anders en in de namiddag aardappelzakmodus in een willekeur van binnenhobbies.

All Seeing Fish
geplaatst:
Sinner schreef:

Ik ben overigens van plan HBO Max te nemen voor 2.99 aangezien dat wordt aangeprezen. Zijn er nog mensen die daar op toehappen?

Ik heb het abonnement van 3,99 ben ben wel blij een nieuwe volle catalogus alleen is het jammer dat de gesproken Nederlandse talen en ondertiteling nog niet helemaal in orde is.

geplaatst:
Ik heb ook het abonnement van 3,99 en de app vertoont best wat kuren zo nu en dan. Vooral op mijn tv. Het aanbod kwaliteits series is echter zo overweldigend groot dat ik nog wel geruime tijd zoet ben met het wegwerken ervan.

geplaatst:
Monster Sanctuary - endgame
Captain Tsubasa en uiteindelijk ook eens proberen Elden Ring weer op te pakken.

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Ik heb ook het abonnement van 3,99 en de app vertoont best wat kuren zo nu en dan...

Ik heb ook het abonnement van 3,99 gekozen, maar merkte vooral problemen met de browser versie waarbij ik op een gegeven moment geen play knop had en niks kon afspelen. Zelfs cookies weggegooid, incognito venster geprobeerd en ook nog een andere browser, maar zonder succes

Daarnaast verder met Chrono Trigger denk ik.

geplaatst:
Niet Regalia. Gefaald bij het eind van Act 6. Ga terug naar start en ontvang geen 200 euro. Nou daar heb ik even geen zin in.

Gelukkig heb ik nog wel wat liggen. Hoewel ik vermoed dat de hoofdmoot wel in Rune Factory V zal gaan zitten.

Daarbuiten een beetje 'alles van wat' van de afgelopen tijd die ik heb opgespaard. Ik meen dat ik ook wel wat Borderlands 3 ertussen gooi.

All Seeing Fish
geplaatst:
Weer een missie van Project Wingman en The Medium ik heb maar twee soms drie dagen dat ik een paar uurtjes kan gamen dus een game uitspelen duurt bij mij weken

geplaatst:
Kirby-weekend voor mij!

geplaatst:
Verder met Kingdom Hearts 1.5 op de Ps5. Ik ga het steeds leuker vinden. Zal tussendoor als de tv niet beschikbaar is ook Chain of Memories op de GBA eens opstarten.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Kirby-weekend voor mij!

Geniet ervan! De demo vond ik erg tof, Odyssey vibes.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
GT7 als ik energie heb, als ik weinig energie heb Journey Down Chapter 2, als ik geen energie heb beperk.ik me tot Agents of Shield kijken, seizoen 3

geplaatst:
(Iets te lang verhaal, maar dit is mijn eerste bericht in dit topic dus dan ben ik meteen bijgepraat )

Poging 1 rond 2009 eindigde halverwege door een kapotte disc. Poging 2 via Steam in 2015 eindigde op driekwart door een gecrashte laptop. Gisteravond heb ik na 15 uur in de afgelopen twee weken dan eindelijk voor het eerst Far Cry 1 uitgespeeld Ik keek er lang tegenop om er weer opnieuw aan te beginnen, er van uit gaande dat ik hem waarschijnlijk weer niet zou uitspelen. Sinds mijn registratie in 2011 had ik hem wel al steevast in mijn Top 10 staan, aangezien ik vanaf de eerste speelbeurt al zo onder de indruk was van de level designs, verhaalopbouw en strategische tegenstanders.

Na me in de afgelopen tijd wat verdiept te hebben in de toplijsten op GamesMeter en het besef dat veel klassiekers in de sales van Steam voor bijna niks te krijgen zijn, begon het ineens te borrelen om een inhaalslag te gaan maken. Far Cry stond dus al sinds 2015 in mijn Steambibliotheek en ik was er op gebrand om deze dan eindelijk eens uit te spelen voordat ik aan iets anders zou beginnen. Na twee weken strijden en genieten staat Far Cry voorlopig in ieder geval op de #1 van mijn Top 10, en ergens heb ik het gevoel dat deze eindelijk uitspelen de kickstarter van mij als gamer is geworden, terwijl ik al 28 ben

Op mijn manier heb ik wel altijd plezier gehad in gamen, maar het bungelde altijd een beetje achter films/series/muziek aan waardoor ik er weinig tijd voor vond. Naast veel voetbalspellen is het volgende eigenlijk het enige wat ik helemaal doorlopen heb in de afgelopen jaren:
2018: Prince of Persia: The Sands of Time (2003) GC
2019: GUN (2005) GC; The Last of Us (2013) PS3
2020: Horizon Zero Dawn (2017) PS4; Spider-Man (2018) PS4
2021: Resident Evil 4 (2005) PS4
Daarnaast ben ik op dit moment bezig met Ghost of Tsushima op de PS4, met in de wachtrij The Last of Us 2 en de Uncharted-trilogie.

En als ik kijk naar de bekendste titels die ik in mijn kinder-/pubertijd heb uitgespeeld:
Lego Racers, Rollercoaster Tycoon, Harry Potter 1 t/m 5, Lord of the Rings: Return of the King, Mario Kart: Double Dash, Spider-Man 2, Resident Evil 4 (GC).
(Daarnaast ook veel Far Cry 2 en GTA: San Andreas, al moet ik die nog uitspelen.)

Dat lijstje spreekt voor zich denk ik, ik was tot op heden dus nog niet écht een gamer Maar daar is nu verandering in gekomen nu ik het heilige vuur voor pc gamen heb gevonden en de waslijst aan klassiekers heb ontdekt die vroeger langs mij heen zijn gegaan.
Ik gebruik nog steeds de laptop die ik in 2012 destijds voor mijn studie kocht, dus ik ga voorlopig vooral van de gelegenheid gebruik maken om de golden oldies te spelen en de roots van gamen in het algemeen te (her)ontdekken.

Na wederom diep onder de indruk te zijn geweest van Far Cry 1, ben ik gisteravond meteen begonnen aan Half-Life, en ook die maakt vanaf de eerste minuut indruk. In mijn Steamlibrary staan daarnaast Postal 2, Half-Life 2, de Bioshock-trilogie en Max Payne 1 en 2, dus ik kan voorlopig vooruit

Daarna hoop ik dat de volgende titels inmiddels in de Steamsale voorbij zijn gekomen: XIII, Dead Space, Crysis, Left 4 Dead, Beyond Good and Evil, Mirror's Edge, Fable - The Lost Chapters, en alle Call of Duty's tot en met Modern Warfare 3. Wens me succes

Bezig geweest met Gears 5 opnieuw te spelen en nu eens uit te spelen, Kirby and the forgotten land mee bezig en natuurlijk de dagelijkse dosis Rocket League.

Heb de eerste maanden van dit jaar een beetje een gamedipje gehad, niet al te veel tijd voor gamen gemaakt maar ik heb er weer zin in. Heb ook weer Gamepass genomen, ben voorzichtig met Halo en Forza Horizon gestart maar die hebben nog geen echte prio.

All Seeing Fish
Dit is het weekend waarin ik mijn kinderen heb en dan kijken we in de avond meestal films

Vroeger op de NES had ik een heel simpel honkbal spel dat altijd wel leuk was om te spelen en denk herkenbaar voor meerdere dat slagbal tijdens gym ook altijd wel leuk was.

Nou wil ik sinds vorig jaar eigenlijk MBL 21 kopen maar deze is door het jaar heen duur gebleven en weet niet of ik het ook wel leuk vind, 21 was laatst wel in de aanbieding maar ik kan er niet tegen op iets uit 21 te kopen als we in 22 zitten nee ben niet autistisch .
Leuke is nu wel dat MBL 21 op Game Pass staat dus die wil ik dit weekend met de jongens uitproberen.

En dan heb in zondag als de kinderen op bed liggen weer twee avonden voor mij zelf en aangezien ik The Medium heb uitgespeeld kan ik nu verder met Project Wingman waar ik qua gameplay toch meer plezier aan beleef, maar daar later meer over.

Ben nog steeds bezig met Elden Ring (kan ik eigenlijk alleen nog maar uitspreken als "ohhh Elden Ring" ) en dit weekend is er weer een open bèta van DNF Duel, dus die wil ik ook nog wat gaan spelen.

Ik ben dit weekend bezig met Tony Hawk's Pro Skater 4 op de steam deck.

Zoals eigenlijk ieder weekend niet heel veel game tijd. Mijn game uren maak ik het meest op doordeweekse avonden.
Gisteravond na 2 jaar wel eindelijk toegekomen aan de Pokémon battle tussen een maat van mij en ik. Pokémon firered tegen leafgreen totdat we erachter kwamen dat we beiden niet beschikken over een GBA link cable maar alleen een GBC Beiden 30 uur in de game gestoken voor niks eigenlijk.
Toen maar over gegaan tot Cuphead alwaar we heel dichtbij het verslaan van King Dice kwamen.

Voornamelijk Rune Factory 5 en Vampire Shadows of New York. Verder een beetje van alles uitproberen en kijken waar ik het meest blijf bij plakken.

10 dagen vrij en heb vanaf morgen nog 6 dagen vrij.
Vandaag alleen maar films bekeken en op internet browsen voor game collectie.
Het weekend met van alles en nog wat bezig geweest qua games.
Zondag met een vriend weer wat switch gedaan en met huntdown en Unravel Two bezig geweest.
Gister thuis gebleven en met Metroid Samus Returns op New 3DS XL bezig geweest voor ong. 3 uur.
Daarna met Kena Bridge of Spirits op ps5 bezig geweest in hard modus.

Ga straks met Twilight Princess bezig op wii u. Alles al aangesloten.
https://i.postimg.cc/Gm4KLHRt/IMG-20220405-173556.jpg
Morgen gehele dag zoveel mogelijk met LEGO Star Wars: The Skywalker Saga op ps5 bezig.

Mooi hoor, die Zelda games staan ook nog op mijn WiiU wishlist. Al hoop ik stiekem dat in ieder geval Wind Waker nog naar de Switch komt.

Ikzelf heb Cuphead vanmiddag uitgespeeld, als in de Duivel verslagen! Erg blij mee en toen ik de game kocht had ik niet verwacht dat het me ooit zou lukken.

All Seeing Fish
Na een paar weken bewust thuis te zijn gebleven in het weekend heb ik door Corona dit weekend helaas weinig keus .

Ondertussen ben ik zo goed als klachtenvrij dus extra veel tijd om te gamen dus ga dit weekend via Game Pass wat echt een geweldige dienst is Tunic en Tell Me Why uitproberen en misschien wordt één van beiden mijn nieuwe maingame.

centurion81 (moderator)
Dit weekend waarschijnlijk nog altijd GT7 rn wellicht Chapter 3 van The Journey Down. Op de Switch heb ik Wanderlust: Travel Stories vanochtend weer es opgepakt:)

Beetje Kirby, beetje Lego Star Wars en paar rondjes GT7 denk.

Gelukkig eens eindelijk iets anders dan Monster Sanctuary. Maar wat? Gardens Between misschien? Of toch eindelijk eens Persona 5 verder spelen? Of Mass Effect?

geplaatst:
Grovonion schreef:
Gelukkig eens eindelijk iets anders dan Monster Sanctuary. Maar wat? Gardens Between misschien? Of toch eindelijk eens Persona 5 verder spelen? Of Mass Effect?

The Gardens Between is een leuk tussendoortje van ongeveer twee tot tweeëneenhalf uur. In vergelijking met Persona 5 en Mass Effect scheelt dat nogal wat

geplaatst:
Gardens inmiddels 1 uur ver, en ook met Sine Mora EX begonnen. Ik was ook nog Triangle Strategy vergeten, de cartridge daarvan zit ook al een tijdje naar mijn aandacht te schreeuwen in de Switch.

geplaatst:
Voornamelijk Rune Factory V, klein beetje Borderlands 3 en Theatre of Sorrow. Niet zo heel veel gegamed dit weekend.

geplaatst:
Best into Mad Max op de Ps5 momenteel dus dat zal het wel gaan worden dit lange weekend. Tevens op de 2DS bezig met Pokémon Omega Ruby.

geplaatst:
Ik nader het einde bij Splinter Cell : Conviction. Hoop hem morgen uit te spelen. Daarna wellicht is een keer een RPG pakken , iets in vorm van een Tales game , Dragon Quest of Eternal Sonata. Kan ook zijn dat ik alsnog een ander besluit maakt Is een beetje ook mijn waan van de dag.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:41 uur

geplaatst: vandaag om 20:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.