menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Dit weekend volop bezig geweest met Mario Galaxy

centurion81 (moderator)
& alweer een week voorbij gevlogen!

Ik speel vanavond naar het zich doet aanzien de laatste War Story (6-delige campaign) van Battlefield 1 uit. Nog even kijken wat ik daarna ga spelen, ik heb genoeg liggen...Twijfel een beetje tussen een wat filmisch adventure zoals Beyond Two Souls of Batman (2016), een vrolijke 3D platformer zoals Ratchet & Clank 2016 of Yooka-Laylee, of iets strategisch, dat zal dan Pyre, Thronebreaker of het eerste deel van de Banner Saga worden

Dagelijks potje Galaga Wars op mijn iPhone, daarnaast verder met Guardians of the Galaxy. Thronebreaker even op hold. En daarna? Keuze uit een kleine 3700 games.

^ I know the feeling Soms is het kiezen best moeilijk, maar het heeft geen haast gelukkig.

Vooralsnog overigens Red Dead Redemption 2. Ik probeer iedere dag een uurtje, meestal 2 erin te steken (als mijn concentratie er is). Blijft wel een topper. Verder...geen idee. Even kijken voor iets op de Switch, hoewel ik best wel vaak terugval op Gear Club Unlimited. Wie had dat ooit gedacht? Ik niet in ieder geval.

En weer eens mijn PC opnieuw installeren. Gisteren mijn harde schijf volledig naar de knoppen. Het wordt dringend tijd voor een volledig nieuw systeem. Dus...2022 hopelijk nog eens mijn PC upgraden. 2023 een PS5 (maar ik zou er niet TE hard op rekenen). 2024 een Switch 2?

Zoiets is de planning dan.

Dit weekend staat wederom in het teken van Guardians voor mij.

Beetje casual (gamepass) dit weekend: Full Throttle remastered mee verder, the Artful Escape wil ik ff proberen en zonet een coole sessie van It Takes Two gehad, volgende week mee verder maar we snappen de lovende kritieken helemaal, sublieme co-op game.

Gisteren Soul Calibur V tussen neus en lippen door uitgespeeld. Vandaag weer verder met Mario Galaxy op mijn switch lite.

Pokémon Leafgreen voor mij. Ik ben met een maat van mij een Pokémon challenge aan gegaan. Ik steek 30 uur in Leaf Green en hij 30 in Fire Red. Daarna gaan we battlen. We zijn er al anderhalf jaar op en af mee bezig en naderen nu beiden de 30 uur.

Op de Ps5 als ik de tijd heb verder met het platinum halen van Until Dawn.

Time for weekend! Afgelopen week Guardians of the Galaxy uitgespeeld (échte aanrader trouwens) en dit weekend ga ik beginnen aan IO's Hitman. Ik wilde al langer aan de serie beginnen en de toevoeging van de Hitman Trilogy op Game Pass is een goed excuus.

Ik ben nog bezig met Guardians, heel wat minder gaming tijd begin dit jaar.

centurion81 (moderator)
Zolang er nog geen nieuwe baby uitplopt (uitgerekende datum over twee dagen), ben ik 's avonds steeds een uurtje RiME aan 't spelen

Mijn doelstelling is om Super Mario Galaxy na een jaar of langer weer eens op te pakken. Heb die game lang geparkeerd toen Mario 3D World vorig jaar tussendoor kwam. Daarna was ik even Mario-moe.

solidKevin schreef:
Time for weekend! Afgelopen week Guardians of the Galaxy uitgespeeld (échte aanrader trouwens) en dit weekend ga ik beginnen aan IO's Hitman. Ik wilde al langer aan de serie beginnen en de toevoeging van de Hitman Trilogy op Game Pass is een goed excuus.

Hitman 1-3 gaat je zo enorm veel speelplezier opleveren. Enig nadeel, de 3 games lijken qua mogelijkheden te veel op elkaar. Maar de levels zijn soms adembenemend. En de opties ook.

Mijn 2.5 week aan vakantie is vandaag begonnen. Witcher 2 heb ik al weer een week geleden uitgespeeld. Ik ben nu dus rustig aan het bekijken met welk project ik bezig ga de komende weken.#keuzestresss.

Van het weekend een begin gemaakt aan RimWorld

Ben vandaag met Shinobi Legions SEGA SATURN bezig op echte saturn PAL console. Gaat niks boven het origineel hardware.
Speelde hem vaak via batocera en mini pc via emulatie.
Maar dit voelt beter met model 1 controller erbij op echte hardware console.
Ja door middel van een aliexpress cartridge kan ik NTSC games op een PAL saturn afspelen.
Ja ik heb de nieuwste consoles zoals ps5 en xbox series s etc.
Maar als retro gamer en verzamelaar zit ik nu continue achter mijn ps2 slim, sega saturn en sega dreamcast.

EDIT:
Saturn is denk ik wel mijn favoriet qua consoles. De model 1 controller is ook zo goed.
https://i.postimg.cc/mDgBqBGM/IMG-20220123-164529.jpg
https://i.postimg.cc/ZqZT867w/IMG-20220123-164751.jpg

Was wederom druk bezig met Mario Galaxy, heb wat meer tijd doordeweeks dus verwacht hem deze week uit te spelen met bij voorkeur alle sterren. Vanaf volgende week weer een nieuw spel kiezen , genoeg opties maar ben er nog niet over uit , waar ik zin in heb na Mario Galaxy.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:24 uur

geplaatst: vandaag om 23:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.