menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Broer is op bezoek dus Worms W.M.D.

Nog steeds bezig met Pokémon Brilliant Diamond op de Switch. Op de Ps5 eergisteren begonnen met Alien Isolation. Het eerste uur pakte me enorm dus daar ga ik lekker mee bezig.

Afgelopen week Life is Strange True Colors en It takes two uitgespeeld en dit weekend bezig met de campagne van CoD Vanguard tussen alles door. Maar vandaag staat in het teken van sport kijken, dus misschien vanavond nog effe verder.

Sinner schreef:
Eigenlijk het grootste gedeelte van de week al Red Dead Redemption 2. Zal wellicht nog wel even zo doorgaan.

Ongelofelijke game. Ik verkoop mijn games bijna altijd weer na uitspelen, behalve een aantal Switch topgames en GTA V en RDR 2. Ik wil die laatste ook nog een keer opnieuw spelen.
Jammer dat Rockstar er geen geoptimaliseerde Xbox X versie van heeft uitgebracht. Ik vind het zo'n ongelofelijke game. Tot aan deze week de laatste die ik 5 sterren heb gegeven, maar deze week kwam er dus verandering in.

centurion81 (moderator)
Nou, gisteravond eindelijk Child of Light uitgespeeld. Qua trophies de 100% aangetikt, dat doe ik dus echt nooit normaal, om er vervolgens achter te komen dat deze game geen platinum heeft hahaha ...

Dit weekend even wat nieuws bedenken om te gaan gamen dus...Gametijd concurreert momenteel met Big Bang Theory, die serie verdwijnt op 31 december van Netflix en ik moet het hele twaalfde seizoen (24 episodes) er nog even door jassen

Ben met Forza horizon 5 begonnen. Nondeju wat een mooie game is dat zeg! Daarnaast ben ik bij RDR2 inmiddels in chapter 6 beland.

Ik heb een druk weekend, nog niet gegamed.

Afgelopen paar weken wel heel veel gegamed en uitgespeeld. Misschien dit weekend nog even Bully weer eens oppakken.

God of War uitgespeeld, meteen begonnen met new game +

Niet normaal wat een game..

Nomak schreef:
God of War uitgespeeld, meteen begonnen met new game +

Niet normaal wat een game..

Zo goed! Ik heb hem ook op de shortlist voor een Ps5 replay staan.

Ik zit momenteel een beetje in een Netflix binge. Veel films en series die ik al tijden wil zien nu maar eens aan het kijken. Tussendoor speel ik eigenlijk alleen Pokémon Brilliant Diamond. Daar vermaak ik me overigens prima mee. Veel negativiteit rondom die remakes krijg ik de indruk. Het had beter gekund maar het is voor mij gewoon weer een klassieke Pokémon ervaring en daar doe ik het voor.

Een beginnetje gemaakt met God of War : Chains of Olympus op de ps3. Misschien morgen nog eventjes een stukje spelen. Maar ik ga morgen sowieso de Klassieker kijken. @Ajax&Litmanen1 moge de beste winnen

Dit weekend Kingdom Hearts 2 uitspelen, wat tijd besteden aan de DNF Duel open bèta en wat PSO2: NGS.

Vandaag niets. Wezen bowlen en gourmetten (thuis) ivm de verjaardag van een vriend. En morgen ook visite. Maar gelukkig zitten we dan officieel in lockdown dus nog even wat uit de Switch shop halen En verder met RDR 2 en intussen Gear Club Unlimited en wellicht wat testen van nieuwe aankopen.

...trouwens blij dat ik de nieuwe Spiderman en House of Gucci nog in de bios heb meegepikt deze week (abo). Wel jammer van oa Kingsman en Matrix dan weer. Maar goed, je kan niet alles hebben.

Ik zou vandaag naar Spider-Man gaan… kijk er de hele week al naar uit
Is niet anders helaas.

centurion81 (moderator)
Gisteren begonnen aan de campaign van Battlefield 1. Wel gaaf om eens een shooter in WW1 setting te spelen, maar wat zijn de stealth missies bare bones, voelt echt heel ouderwets!

Eraser2 schreef:
Ik zou vandaag naar Spider-Man gaan… kijk er de hele week al naar uit
Is niet anders helaas.

Ik heb Spider-Man gelukkig nog kunnen zien in de bios. Wereldfilm.

Bioscopen in Duitsland en België zijn wel open, misschien daar heen?

Guardians of the Galaxy in de nacht
en
Shin Megami Tensei V overdag, of zoiets.

Het is geen weekend meer, maar ik heb lekker twee weken vakantie en daarom zal ik nog het een en ander gaan spelen. Ik ben begonnen aan In Sound Mind (2021), en Escape Simulator voor co-op. Daarnaast besteed ik nog veel tijd aan Football Manager 22, waar ik nu al ~120 uur in heb gestoken

Ja voor mij is dit nu weekend aangezien werk in de zorg. Dus altijd anders. Vanmorgen de boosterprik gehad.
Ben al aardig ver met Godfall op ps5 en GTA 3 definitive edition op xone x. Vanwege late diensten steeds daar mee bezig geweest in de ochtend.
Daarnaast ga ik morgen met Persona Q2 op nintendo 3DS bezig.
Vandaag met Japanse Dreamcast bezig met originele japanse controller en Japanse disc Soul Calibur 1.
Blijft een geweldige fighting game. PS1 versie was goed, al is de dreamcast versie nog steeds te goed.

https://i.postimg.cc/ZR7VGTvS/IMG-20211222-184931.jpg

https://i.postimg.cc/cHwLjJbK/IMG-20211222-184302.jpg
Ja sorry voor het te heldere beeld in salora tv. Komt door de opname van smartphone.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Bioscopen in Duitsland en België zijn wel open, misschien daar heen?
Snel zijn dan want vanaf zondag ook in België dicht. Ben het nu wel kotsbeu aan't worden die maatregelen...

Sauna, fitness, zonnebank,... Dat mag allemaal open blijven, maar Bioscopen moeten dicht..

Moet ik morgen en overmorgen maar Spider-Man en de nieuwe Matrix gaan kijken. Vooral naar die laatste kijk ik uit.

centurion81 (moderator)
Weekend voor de deur! Ben wel benieuwd wat iedereen zoal aan het spelen is
Zelf kom ik weinig aan gamen toe, waardoor ik nog steeds bezig ben met de campaign van Battlefield 1. Wel een aanrader voor wie een PS5 heeft met de PS Plus collection. De War Stories die zich tijdens diverse gebeurtenissen van WO1 afspelen zijn erg mooi gedaan!

Ik zit wat in between grote games. Halo Infinite en Kaze and the Wild Masks net afgerond. Dit weekend ws wat verder gaan met diverse games: Grim Fandango Remastered, Mass Effect Legendary Edition (in gamepass nu ook trouwens), misschien nog wat games verder completen (guardians, psychonauts 2, etc...) of eindelijk eens die hele dikke chievo halen in Worms Battlegrounds waar ik al een tijdje mee bezig ben.

Maar kan ook zijn dat er helemaal niks van dit alles terecht komt en ik eindelijk eens wat series ga inhalen, Witcher seizoen 2 en die nieuwe Star Wars serie moet ook bekeken worden immers

Afgelopen week heb ik Blur doorgespeeld (wat een toffe arcade racer is dat zeg) en al een klein beginnetje gemaakt aan Eidos' Guardians of the Galaxy. Tot nu toe bevalt hij zeer goed en is het een perfecte game om mijn nieuw tv officieel te dopen. Dit weekend ga ik dus weer verder met Guardians .

Xenoblade Chronicles X

Op de Switch veelal met Metroid Dread bezig, wat een fantastische game is dat zeg. Ik las hier en daar al wat negatieve reacties omdat de game teveel aan ‘handholding’ zou doen (een grote zonde binnen een metroidvania) maar ik ervaar dat juist als enorm positief. Langdurig vast zitten in game kan ik helemaal niets mee!

Op de Ps5 morgen met mijn broertje samen de platinum proberen te halen van Until Dawn, althans progressie boeken daarin. Wellicht start ik dan ook nog A Plague Tale Innocence even op. Daar zijn we beiden ook erg benieuwd naar. Goed weekend allemaal!

The Last of Us: Part 2

Golden Axe

Call of Duty: Modern Warfare (online)

ben even in een (gaming-)dipje, naast Thronebreaker niet veel aan het spelen, hoewel er genoeg keuze is.

Nog altijd RDR2, zal ook nog wel even duren. Zit pas op een 24% Story gewijs dus...(20 uur erin)...wel een tijd niet gespeeld en speel ook geen uren aan een stuk. Verder met enige regelmaat Gear Club Unlimited op de Switch (wie had dat ooit gedacht) en wellicht dat ik iets anders hierop start ook ter afwisseling van RDR2. Oh, en sinds Dead or Alive 3 backwards compatible is wordt ook deze regelmatig weer uit de kast gehaald.

Net mijn kasten wat aangepast en opgeruimd voor sorteren van monitoren, consoles en games etc.

Ga vandaag met Sega Saturn bezig. Alien Trilogy PAL voor saturn is al binnengekomen binnen 3 dagen.
Is wel Duits omdat ik hem via amazon duitsland had besteld. Maar goed, is nog te doen.
De enige winkel die hem nog fysiek te koop had. 25 euro en met verzendkosten van 10 euro erbij.
Valt nog mee aangezien hij nergens meer te koop is. RARE item.

Ga vandaag voornamelijk met alien trilogy bezig op een echte sega saturn PAL.
Ga beneden bij grote tafel zitten met monitor en scart naar hdmi converter omdat het in mijn kamer te koud is.

Kwam er overigens wel achter dat mijn sega saturn aanschaf niet perfect is omdat de saturn de discs niet altijd goed leest via het menu. Maar vanaf direct opstarten werkt het.
Ja de saturn met 5 goede games was dan ook 230 euro. Meestal ben je veel meer kwijt.

De multiplayer van Hallo Infinite en dankzij die ervaring ook de multiplayer van de Master Chief Collection eens opgepakt. Tussendoor ook nog met de puzzel game pedestrian begonnen (leuke aanwinst op gamepass) en afgelopen week een start gemaakt met Metroid Dread.

Halo zal bij mij wel de boventoon voeren de komende tijd gok ik zo.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:44 uur

geplaatst: vandaag om 05:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.