menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Gamen weer een beetje opgepakt tijdens het thuis zitten van de week. Uncharted 3 uitgespeeld en gelijk door gegaan met de replay van 4. Alweer een paar uurtjes mee onderweg. Ook met Mortal Kombat X die vorige maand bij PS Plus zat vermaak ik me momenteel prima.

Op de Switch tussendoor maar eens mijn eilandje in Animal Crossing voorzien van een make-over nu de nieuwe content uit is!

Ja hier ook weer een beetje Animal Crossing

Daarnaast nog Mario Party Superstars en misschien Spiritfarer.

Ik ben me aan het amuseren met Dawn of Man, toch al de eerste winter overleefd!

Druk weekend maar ga de nieuwe Mario Party even checken en nog een stukje Bully spelen.

Forza Horizon 5 all the way dit weekend en een beetje verder gaan met een game uit m’n huge xbox360 backlog: Star Trek (2013) - GamesMeter.nl
Vermaak me daar nog best goed mee

Ben nu klaar met Alan Wake remastered en ook met de dlc The Signal, nu nog The Writter afronden. Verders ben ik ook in de weer met Super Monkey banana mania.

Weinig game tijd dit weekend. GTA V weer een beetje opgepakt op de Ps5. Op de Switch ga ik vanavond denk ik nog even een aantal Pokémon vangen die ik nog mis in Shield maar die ik nog wel in game kan krijgen. Ik hang al tijden tegen een complete Pokedex aan maar mis er nog een twintig tal of zo.

same ol': Tales of Arise op PS5 en Metroid Dread op de Switch.

In het weekend met paar vrienden wat multiplayer games zoals Tricky Towers, Team Sonic Racing, Strikers Edge etc. gespeeld, good fun!

Fonzzz002 (crew)
Nu een poging aan het wagen aan Sekiro. In het begin ging het eigenlijk prima. Kon ook de eerste grote boss (die ruiter) zonder teveel stres verslaan. Nu word ik echter, ongeachte waar ik heenga, zwaar overmeestert. ff kijken hoe ver ik kom Verder herspeel ik Kingdom Hearts 2 op critical mode (met de intentie alle bosses te verslaan), doe weleens Mario Party of soms een paar potjes Nickelodeon Brawl.

Is nickelodeon brawl wat aan? Heeft het wat diepgang of is het toch meer party?

Fonzzz002 (crew)
Het is een soort poor man's Smash Bros Melee. Lachen als je simpel wat potjes wilt doet en nostalgisch bent voor Nickelodeon. Zit verder niet bijzonder veel content in en geen modes buiten arcade, local of online. Ik vind het lachen als afwisseling van Smash, maar raad het niet aan te aanschaffen als je een hit van een partygame wilt waar je talloze uren mee zoet gaat zijn.

Ik ben een onrustige gamer dus ik wissel zoals gewoonlijk weer veel tussen games dit weekend

Ps5: Mafia 3, heb ik al jaren liggen en wil ik toch echt uitspelen. De setting en muziek liggen precies in mijn straatje.

Switch: Assassins Creed Black Flag. Lekker handheld spelen als mijn vrouw een serie kijkt.

Ps4: Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2. Dit speel ik de hele week al op en af. Heerlijke game!

Naast wat PSO2: New Genesis ga ik Kingdom Hearts 2 misschien even op pauze zetten om aan Guardians of the Galaxy te beginnen.

Zo juist de nieuwste monkey ball uitgespeeld. Nu eerst lekker even de chefkok uithangen, geeft mij mooi de gelegenheid om na te denken want ik na het eten wil gaan spelen

Ik trek de laatste tijd steeds meer naar mijn Ps5 toe. Vanavond eens de save files van mijn Ps4 over zetten erop. Dan kan ik binnenkort eens starten met een NG+ van The Last of Us 2 en God Of War.

Van het weekend zal het qua gamen houden bij Mafia 3 en Spelunky op diezelfde Ps5.

Nog een laatste week Tales of Arise, ik ben dit spel aan het uitwonen. In de tussentijd al een 60-tal uren erin gestoken en volop aanhet genieten van het verhaal. Een soort review komt nog. Life is Strange, Guardians of the Galaxy en Greak staan nog in de start-blokken.

Op de DS ook nog bezig met Monster Tale, een simpele doch motiverende metroidvania. Ideaal voor tussendoor.

Ook Metroid Dread is og on-hold, daar heb ik al wat last van de eerste echte boss, moet me daar eens wat op concentreren.

Ja vaak werk ik in het weekend. Dit weekend niet. Flink uitgeslapen en wat batman animatie films bekeken zoals Batman: The Long Halloween part 1 en 2.
Maar zal straks met Forgive Me Father on GOG.com en Dread Templar on GOG.com bezig.
Dit weekend puur pc gamen. Over paar dagen weer achter switch en ps5. Wacht namelijk op Chorus - PS5 versie

Forza Horizon 5 wel uitgespeeld voorlopig dus dit weekend verder gegaan met Star Trek (xbox360) en ik ben eindelijk eens begonnen met de DLC van Assassin’s Creed Valhalla. Toch wel lekker thuiskomen bij die game, Wrath of the Druids wat zich afspeelt in Ierland uitgespeeld en beviel erg goed. nu door met wat dlc tombes en daarna The Siege of Paris aanslingeren.

centurion81 (moderator)
Ik hoop komend weekend de tijd te vinden om Child of Light (2014) - GamesMeter.nl eindelijk uit te spelen Ben inmiddels bij chapter 8, volgens mij zijn er 10 chapters!

weer beter met je nek/schouder/bovenrug, in de tussentijd, centurion81?

Ikzelf speel nu Life is Strange: True Colors, straks met Chapter 3 beginnen op PS5 en Monster Tale op DS.

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
weer beter met je hand in de tussentijd, centurion81?

Ikzelf speel nu Life is Strange: True Colors, straks met Chapter 3 beginnen op PS5 en Monster Tale op DS.

Nek/schouders/bovenrug hehe...ja gaat wat beter gelukkig! Dit soort games waag ik me wel weer aan, intense actie laat ik nog heel even

Ik wil wel eens trachten een top lijstje van games te maken deze maand. Daarvoor moet ik er nog aantal uit 2021 die ik heb liggen spelen. Daar zal ik me een beetje op focussen dit weekend dan.

Oa:

Pokémon Brilliant Diamond
New Pokémon Snap
RE Village

Gast
geplaatst: vandaag om 09:31 uur

geplaatst: vandaag om 09:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.