menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Gisteravond met een maat samen Cuphead gespeeld op de Ps4 en dat ging zo lekker dat ik dit weekend solo (op de Switch) ga proberen tot de eindbaas te geraken.

The Last Of Us

Mafia, en Gamestudio, maar bij die laatste nog niet door de tutorials geraakt

Enkele weken niet echt gegamed vanwege fysieke toestand en concentratie problemen (na 15 min was ik meestal weer op) maar gisteren begonnen aan Dying Light, een van de eerste Xbox One games die ik erg cheap kocht maar nooit 'echt' mee ben gestart. Bevalt erg goed.

Wellicht dat ik ter afwisseling ook eindelijk Ni No Kuni eens ga spelen. Staat al een eeuwigheid op mijn lijstje en werd eraan herinnerd door het feit dat het vervolg ook op de Switch is (ook weer een aanschaf waard, en tegen de tijd dat ik hem speel wellicht prima gepatched).

centurion81 (moderator)
Ik ga nu echt een eind maken aan Far Cry Primal zo is mijn voornemen haha
Ook GT Sport weer eens oppakken en eindelijk weer es wat nieuws oppakken...Een of andere indiegame, een adventure of een combinatie van beiden

Sinds Gisterenavond ben ik weer eens door Bioshock: The Collection aan het wandelen, om zoveel mogelijk Trophies binnen te halen en ben goed opweg ermee. Toch blijven de games een pareltje, niet veel shooters die het voor elkaar krijgen bij mij om erg lange sessies erop na te houden. Ga straks dan ook alweer verder in Fort Frolic.

Zojuist na jaren weer eens Pokémon Pinball Ruby & Sapphire gespeeld. Ooit op de middelbare school heb ik de game eens uitgeleend aan een klasgenoot en die gaf hem terug met een High score die ik nooit heb kunnen verbeteren. Het zit me nog steeds dwars

Verder ben ik deze week weer lekker aan de Smash Ultimate. Heb nog zoveel te doen in die game (World of Light, spirits en muziek unlocken etc). Daar ben ik nu lekker mee bezig.

Gisteren Doom Eternal weet eens opgestart, had weer even zin in die combat loop/management. Na mijn vakantie die maar weer eens op eens hogere moeilijkheid doorlopen. En dan ook maar eens gaan kijken naar de DLC als de Halo Infinite Elite controller binnen is. Merk dat die game in mijn achterhoofd toch is blijven hangen.

Ondertussen nog bezig om de hele Halo Saga door te spelen. Heb toch wel zin in Infinite in december.

Afgezien daarvan eigenlijk weinig zin om andere games (weer) op te pakken momenteel.

in de vroege avond even Mario Party Star Rush op DS met mij dochter gespeeld
's avonds net voor het slapen gaan: Super Meat Boy op de vita (al een tijdje)
's avonds beneden als de kinderen zijn gaan slapen: Mafia Definitive Edition (al een tijdje)

Eraser2 schreef:
Ooit op de middelbare school heb ik de game eens uitgeleend aan een klasgenoot en die gaf hem terug met een High score die ik nooit heb kunnen verbeteren. Het zit me nog steeds dwars .
Herkenbaar, dat heb ik voor gehad met Tetris DX, een vriendin heeft eens ooit mijn cartridge met mega-scores volgezet op bijna alle ranglijsten. Het heeft me lang gekost om er de meeste ervan af te vegen, maar sommigen bleven het overzicht besmetten en bleken onbereikbaar

Heb de laatste tijd wat minder tijd, maar vandaag weer een tijdje Maffia: Definitive Edition gespeeld. Toffe game.

Grovonion schreef:

's avonds beneden als de kinderen zijn gaan slapen: Mafia Definitive Edition (al een tijdje)

Hehe welkom bij de groep. Heb overigens in lange tijd niet een game gespeeld die zoveel sfeer ademt.

centurion81 (moderator)
Afgelopen week mn GT Sport itch weer voor een poosje gestild. Komend weekend verder met Child of Light, een charmant (doch tot op heden vrij makkelijke) 2D sidescrolling RPGtje met light-puzzle elements.

Was vorige week al begonnen met Ninja Gaiden 3. Zat bij de Trilogy en was de enige van het drietal die ik nog nooit gespeeld had. Moet zeggen dat ik hem wel wat minder vind dan deeltje 2 en 1. Toch ga ik hem uitspelen.

Naast de dagelijkse dosis Phantasy Star wil ik de multiplayer van Halo: Infinite eens gaan uitproberen. Is nu voor iedereen toegankelijk (en je hebt geen Gold nodig), dus eens kijken hoe de nieuwe Halo aanvoelt. Daarnaast misschien nog NieR: Replicant. Die game moet ik echt eens gaan uitspelen...

‘Helaas’ geen enkel game moment gehad dit weekend (werd opgevuld door andere leuke dingen). Maar omdat het Halloween maand is wil ik Luigi’s Mansion 3 nog een keer doorspelen. Ditmaal inclusief alle collectibles. Daar begin ik deze week mooi mee.

Nog niet begonnen met Luigi’s Mansion 3. Wel bezig met een playthrough van Uncharted 3 want die had ik nog niet eerder gespeeld.

Call of Duty 4: Modern Warfare - mensen hun weekend vergallen weet u wel.

Tijdje niks nieuws gepost hier, omdat ik meestal heel lang over 1 game doe en dan word het een beetje afgezaagd. Maar deze week Mafia: Definitive Edition uitgespeeld en dus klaar voor iets nieuws.

Ben naast Rocket League (dagelijks) ook bezig met Fifa 22 en ik wil dit weekend Bully: Scholarship Edition (2007) - GamesMeter.nl gaan proberen. Ben ik benieuwd naar. Rockstar, dus klasse. Maar ook 14 jaar oud en misschien met een onderwerp dat me nu zou vervelen. Ik gok dat ik dit of na een uurtje of 2 niks aan vind of enorm van ga genieten.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:05 uur

geplaatst: vandaag om 05:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.