menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
centurion81 schreef:
(quote)

Was dat voor iets mafs? Even op de link geklikt, maar snap er niets van ghehe...

Ik game momenteel wat weinig, vriendin is halverwege seizoen 5 afgehaakt bij Vikings, dus nu de laatste anderhalf seizoen in me-time aan het kijken En anders is het Far Cry Primal op PS5 & Suguru Nature op Switch

Je kan ook gewoon naar google.nl gaan en op de play knop drukken . Google heeft vaak van deze zogenaamde Doodle's maar deze gaat nu wel ver, gemaakt door een gamestudio. Geinig wel, heb al een marathon gelopen

Vikings moet ik ook nog es mee verder trouwens, toffe serie. Tip is om vlak daarna of tijdens AC: Valhalla te spelen.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
mrdig schreef:

Vikings moet ik ook nog es mee verder trouwens, toffe serie. Tip is om vlak daarna of tijdens AC: Valhalla te spelen.

Ja dat dacht ik al een beetje haha, de gelijkenissen zijn verbluffend, nu ook weer die uitbreiding voor AC die de slag om Parijs behandelt, lijkt zo uit Vikings gehaald

'T is trouwens wat kruisbestuiving - deze serie Vikings is afgelopen, maar de spin-off/opvolger die Netflix gaat produceren heet Vikings: Valhalla

geplaatst:
Ik ben behoorlijk verknocht momenteel aan Assassins Creed Rebel Collection op de Switch. Echt een geweldige port van Black Flag. Speelt zo lekker weg handheld.

Tevens zojuist Skyward Sword van mijn vrouw gekregen! Had ik niet zien aankomen dus daar zal ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Erg veel zin in.

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Ik ben behoorlijk verknocht momenteel aan Assassins Creed Rebel Collection op de Switch. Echt een geweldige port van Black Flag. Speelt zo lekker weg handheld.

Tevens zojuist Skyward Sword van mijn vrouw gekregen! Had ik niet zien aankomen dus daar zal ik vanavond eens mee aan de slag gaan. Erg veel zin in.

Ja Assassins Creed Rebel Collection is echt heel erg goed geoptimaliseerd voor switch. Viel mij ook op.
Black Flag en Rogue zijn naar mijn mening ook de beste in de serie. Vooral Rogue is goed qua sfeer, gameplay en verhaal.

Skyward Sword heb ik nu al meer dan een week en nog niet gespeeld. Word tijd om er eens mee bezig.
Maar wil eerst met Hired Gun bezig. Vanmorgen en vanmiddag met everdrive op de snes bezig met romsets. Ik heb teveel games. Ja is blijkbaar een ding kom ik achter, haha.

geplaatst:
Ben op dit moment bezig met Kingdom Hearts 2. In die Collectie op Ps4. Mag dan een oud spel zijn heeft de tand der tijd prima doorstaan in tegenstelling tot deel 1 van de collectie.

geplaatst:
Ik heb een klein gamedipje, minus dagelijkse potjes Rocket League. Heb nog wel een paar nieuwe leuke games klaar liggen voor in mijn zomervakantie. Moet weer even zin maken, heb ik af en toe wel eens. Dan heb ik weer diverse sociale activiteiten of gaan sport en Netflix even voor.

Ik wil sowieso dringend weer mijn Mafia 1 definitive edition oppakken.

geplaatst:
Afgelopen week heb ik Breath of the Wild te leen gekregen van vrienden. Een game waar ik als sinds de release af en toe naar kijk, maar me altijd afvraag in hoeverre ik het echt boeiend ga vinden. En aangezien Nintendo hun games nooit laat zakken in prijs dus ook nooit de kosten erin gestoken. Heb hem nu dus te leen en wil eens kijken of dit mij ligt komend weekend.

Gisteren trouwens Omno uitgespeeld. Leuke kleine puzzelgame van zo'n 4 uur welke (onder andere) via gamepass te spelen is. En voor de achievement liefhebbers ook een aanrader, zelfs ik heb ze allemaal gehaald hier in 1 run.

geplaatst:
al een tijdje bezig met:

- 51 Worldwide games (vooral Renegade aargh)
- What the golf?
- YEs, your grace?

en natuurlijk nog:

Ratchet & Clank: Rift Apart, het duurt me daar alvast alweer te lang, kan maar om de paar dagen een beetje spelen wat niet echt voor grote vooruitgang zorgt....

geplaatst:
De hele week lekker bezig geweest met Skyward Sword op de Switch dus dat zal dit weekend niet anders zijn. Erg leuk om na al die jaren weer eens een traditionele Zelda ervaring te hebben, had deze eerder nooit gespeeld.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Nog steeds Far Cry Primal en op de Switch Wanderlust: Travel Stories

geplaatst:
Ik heb vandaag Deliver Us the Moon uitgespeeld en daarnaast zal ik proberen weer verder te gaan met assassins creed iv black flag.

geplaatst:
Crash Bandicoot, na dit weekend zal het tijd voor iets nieuws zijn.

geplaatst:
Zojuist Kingdom Hearts 2 uitgespeeld morgen of van de week hem becijferen en reviewen evenals het uitkiezen van een nieuwe game die ik ga pakken.

Gisteravond laat Chicken Police - Paint it RED! uitgespeeld op de switch lite relaxed in de stoel. Was er wel echt 9 tot 10 uren mee bezig volgens mij.
Het is een dialoog game met een noir setting en geweldige sfeer. Ben zelf opgegroeid met point and click adventure games en qua humor in deze game moest ik vaak aan die LucasArts games denken van de jaren 90. Je moet er van houden in ieder geval.

Was zonet een uurtje met Exist Archive: The Other Side of the Sky op de vita bezig. Maar haakte ff af vanwege traag tempo.
Vandaag zin in snelle gameplay met hack and slash. Dus zal straks weer verder met Samurai Warriors 5 (2021) op de ps5.

centurion81 (moderator)
Maar even nieuw leven inblazen,al doe ik zelf niet veel anders nog steeds dan Far Cry Primal op de PS5 en Horizon Chase Turbo op de Switch

Dit weekend Dragons Crown uitgespeeld. Nu proberen Fire Emblem op de GBA verder spelen.

PES 2020 en Crash Team Racing: Nitro-Fueled

laatste week op Neo Cab eigenlijk niks, was voor mijn vakantie wel met Minecraft Dungeons begonnen en ben nog wel van plan de campagne af te ronden.

Het laatste weekend van mijn vakantie is aangebroken. Ik heb de afgelopen 3 weken niet bijzonder veel gegamed. Wel Skyward Sword HD uitgespeeld. Gisteravond ben ik op de Ps5 begonnen met Horizon Zero Dawn, ik wil proberen me daar de komende tijd op te focussen zonder teveel afleiding van andere games.

Ik ga dit weekend Crash Team Racing: Nitro-Fueled afronden

Heb de afgelopen dagen Yoshi's Crafted World en Maffia: Definitive Edition weer opgepakt na een kort gamedipje. Zeker Maffia ben ik nu druk mee, toffe game.

centurion81 (moderator)
Ook komend weekend Far Cry Primal. Inmiddels zin gekregen om de main story erdoor te gaan jassen, misschien dat ik hier en daar nog wat sidequests doe om er nog wat trophies bij te halen, maar denk dat ik na 2,5 maand er straks toch echt klaar mee ben ghehe

centurion81 schreef:
Ook komend weekend Far Cry Primal. Inmiddels zin gekregen om de main story erdoor te gaan jassen, misschien dat ik hier en daar nog wat sidequests doe om er nog wat trophies bij te halen, maar denk dat ik na 2,5 maand er straks toch echt klaar mee ben ghehe

Beste toffe games Far Cry maar meestal ben ik aan het eind van de rit wel weer blij dat het klaar is.

Ik ben op dit moment bezig met 2 games

Kirby : Epic Yarn en met Fear 2

Crash Bandicoot 3: Warped

centurion81 (moderator)
centurion81 schreef:
Maar even nieuw leven inblazen,al doe ik zelf niet veel anders nog steeds dan Far Cry Primal op de PS5 en Horizon Chase Turbo op de Switch

Yeah well, besloten voor de platinum te gaan dus toch nog weer poosie langer bezig

Ik denk dat ik vanavond en morgen wat online ga spelen: Crash Team Racing en de originele Modern Warfare.

En zondagochtend begin ik aan The Last Of Us.

Voor welke platinum ga je precies centurion81? Het is me niet meteen duidelijk

centurion81 (moderator)
Oude Observator schreef:
Voor welke platinum ga je precies centurion81? Het is me niet meteen duidelijk

FC Primal

Ok, thanks for clearing that up.

Heb zelf de platinum voor Horizon Chase Turbo, dus ik was geïntegreerd door uw bericht

Weinig tijd om te gamen dit weekend vanwege wat klusjes en een stadionbezoek aan de plaatselijke voetbalclub vanavond (heerlijk dat het weer kan).
Momenteel ben ik bezig met het platinum halen van Miles Morales op de Ps5. Daar blijft het een beetje bij denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.