Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
2
geplaatst: 20 april 2020, 11:43 uur
centurion81 schreef:
@ HALVE TAMME. had je trouwens gezien dat Uncharted: Nathan Drake Collection (das deel 1 t/m 3) en Journey allebei gratis te krijgen zijn tot 4 mei in de PS Store? Zag je enthousiasme over Uncharted 4, vandaar
Yep! Gister via PS Store op mijn PlayStation gezet. Lekker hoor!@ HALVE TAMME. had je trouwens gezien dat Uncharted: Nathan Drake Collection (das deel 1 t/m 3) en Journey allebei gratis te krijgen zijn tot 4 mei in de PS Store? Zag je enthousiasme over Uncharted 4, vandaar

8
centurion81 (moderator)
geplaatst: 24 april 2020, 13:52 uur
Okay okay, paar uurtjes smokkelen maar almost that time of the week again! 
Ik ben van de week tot ongeveer halverwege Shadow of the Colossus (de remake uit 2018) geraakt en daar ga ik dit weekend lekker langzaam mee door. Tot nu toe een erg leuke (en mooie!) game, ondanks dat je eigenlijk van bossfight naar bossfight aan het zoeken bent. De bossfights zijn echt tof en de desolate wereld is leuk genoeg om in naar colossi te zoeken. Qua verhaal is het wat karig, wat voor mij aan de immersie buiten de bossfights om wat afbreuk doet, dat wel
En ik zal ook wel weer wat rubber verslijten in Team Sonic Racing tussendoor

Ik ben van de week tot ongeveer halverwege Shadow of the Colossus (de remake uit 2018) geraakt en daar ga ik dit weekend lekker langzaam mee door. Tot nu toe een erg leuke (en mooie!) game, ondanks dat je eigenlijk van bossfight naar bossfight aan het zoeken bent. De bossfights zijn echt tof en de desolate wereld is leuk genoeg om in naar colossi te zoeken. Qua verhaal is het wat karig, wat voor mij aan de immersie buiten de bossfights om wat afbreuk doet, dat wel

En ik zal ook wel weer wat rubber verslijten in Team Sonic Racing tussendoor

6
geplaatst: 24 april 2020, 16:55 uur
Ik ga me dit weekend wagen aan Sonic Adventure 2 (Battle) voor de GameCube. Die game heb ik weleens een stuk gespeeld, maar ben toentertijd afgehaakt. Even kijken of het nu wel lukt.
6
geplaatst: 24 april 2020, 22:50 uur
Zo! Dat was anderhalf uur Call of Duty 4: Modern Warfare online samen met mijn broertje. Bier en sigaretten paraat, lekker schelden en mensen afknallen. Life is good 
Voor de rest ga ik me dit weekend bezighouden met Doom en Battlefield V.
Ik laat Wolfenstein II: The New Colossus even links liggen, want ik heb het gevoel dat ik hem bijna uitgespeeld heb. Ik wil er graag wat langer van genieten.
Fijn game weekend allemaal

Voor de rest ga ik me dit weekend bezighouden met Doom en Battlefield V.
Ik laat Wolfenstein II: The New Colossus even links liggen, want ik heb het gevoel dat ik hem bijna uitgespeeld heb. Ik wil er graag wat langer van genieten.
Fijn game weekend allemaal

3
geplaatst: 25 april 2020, 14:26 uur
HALVE TAMME. schreef:
Zo! Dat was anderhalf uur Call of Duty 4: Modern Warfare online samen met mijn broertje. Bier en sigaretten paraat, lekker schelden en mensen afknallen. Life is good

Indien je nog een teamlid zoekt... blijft met afstand de beste COD
5
geplaatst: 28 april 2020, 20:38 uur
Het mag dan dinsdag zijn, maar heb het hele weekend en koningsdag, bijna de hele dag rondgehuppeld in Diablo III. Waar ik de build en gear voor mijn crusader gecompleted heb, zodat ik nu in mijn uppie tier 80-tier 90 (Torment 16) solo kan lopen. Daarnaast een tweede (seasonal) character gemaakt, een wizard. Ik zat goed in de game, dus ook weinig op het reguliere internet geweest.
4
centurion81 (moderator)
geplaatst: 1 mei 2020, 18:38 uur
Vrijmibo weer geweest, wat staat er zoal op het menu dit weekend?
Hier wordt het de remaster van Ni No Kuni: Wrath of the White Witch
Hier wordt het de remaster van Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

3
geplaatst: 1 mei 2020, 19:32 uur
Zweet op mijn voorhoofd en een boze blik: Call of Duty: Modern Warfare Online.
Vloeken en nagelbijten: Uncharted: Drake's Fortune.
? (krijg hem morgen binnen): NBA 2K20.
Weekend! Weekend!
Vloeken en nagelbijten: Uncharted: Drake's Fortune.
? (krijg hem morgen binnen): NBA 2K20.
Weekend! Weekend!
4
geplaatst: 1 mei 2020, 23:42 uur
Dit weekend zoals vandaag met een kennis Diablo III gamen, proberen mijn wizard the completen met de build, gear en gems. Daarna begin ik met een 3de seasonal character, wat een Necromancer gaat worden. 
Solo ren ik op mijn nieuwe ps4, voor de 2de keer rond in Horizon Zero Dawn, machtig goede game is dat, heb weer net zoveel plezier ermee als in de eerste run.

Solo ren ik op mijn nieuwe ps4, voor de 2de keer rond in Horizon Zero Dawn, machtig goede game is dat, heb weer net zoveel plezier ermee als in de eerste run.

4
geplaatst: 2 mei 2020, 09:49 uur
Final Fantasy IX, en dat zal nog wel een paar weekenden zo blijven denk ik 

5
geplaatst: 2 mei 2020, 11:31 uur
Afgelopen 2 avonden en dit weekend staat in het teken van 'Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered'. Dit blijft voor mij de meest toffe CoD single player ooit. Wellicht een overbodige remaster want het origineel is nog dikke prima, maar het is stiekum toch echt wel genieten in HDR/4K. En wat blijft het een toffe single player, je voelt je onderdeel van een ouderwetse Michael Bay film, of zoals iemand het in een review zei: Rambo on speed.
2
geplaatst: 2 mei 2020, 20:45 uur
Langzaam door de Humble Bundle aan het gaan - kwestie van ieder spel op zijn minst toch 15 - 30 minuutjes te hebben geprobeerd. Ben je toch al een paar uurtjes aan kwijt zaterdag en aardig gelukt. Zondag verder met Martyr Inquisitor en mss iets anders ter afwisseling.
3
geplaatst: 2 mei 2020, 21:26 uur
nog steeds, en dat voor een hele lange tijd, moest ik geen pauze inlassen ergens onderweg:
- Trails of Cold Steel op PSVita, ondertussen 40 uur ver (chapter 4 begonnen)
- Persona 5 Royal of PS4, 17 uur ver en de laatste beetjes tutorial aan het doen
en ook weer Bravely Default terug in de mix genomen, omdat het kan, daar al 65 uur ver en in chapter 6 de verplichte gevechtjes aan het afhandelen.
- Trails of Cold Steel op PSVita, ondertussen 40 uur ver (chapter 4 begonnen)
- Persona 5 Royal of PS4, 17 uur ver en de laatste beetjes tutorial aan het doen
en ook weer Bravely Default terug in de mix genomen, omdat het kan, daar al 65 uur ver en in chapter 6 de verplichte gevechtjes aan het afhandelen.
4
geplaatst: 8 mei 2020, 19:48 uur
4
geplaatst: 9 mei 2020, 03:01 uur
Van het weekend zal ik spider-man uitspelen. Daarnaast zal ik bezig zijn met Sly 2, FIFA en misschien Rocket League als ik er zin voor kan maken!
4
centurion81 (moderator)
geplaatst: 9 mei 2020, 07:06 uur
Ben weekend nog van huis, maar speel veel Battle of Polytopia met vriendin!
Zondagavond hopelijk weer verder met Ni No Kuni op de PS4
Zondagavond hopelijk weer verder met Ni No Kuni op de PS4

4
geplaatst: 9 mei 2020, 10:57 uur
Mijn dagelijkse potjes Rocket League en Fifa + ik hoop vandaag Animal Crossing binnen te krijgen per post.
6
geplaatst: 9 mei 2020, 11:31 uur
Heuj, Animal Crossing is binnen.
Lekker The Sims op een tropisch eiland spelen dit weekend dus
Lekker The Sims op een tropisch eiland spelen dit weekend dus

5
mister-fool
geplaatst: 10 mei 2020, 13:52 uur
Komende tijd/weekenden, waarschijnlijk bezig met: Sacred (2004)
1
geplaatst: 10 mei 2020, 14:27 uur
Hoe kom je hier opeens, anno 2020, bij terecht - indien ik vragen mag?

3
mister-fool
geplaatst: 10 mei 2020, 14:54 uur
Rode Zomerzon schreef:
(quote)
Tsja dat is een vraag die geen eenduidig antwoord kent

Of bedoel je meer waar ik gehoord heb van dit spel? Ik heb voor het eerst van de serie gehoord bij deze video van Totalbiscuit en zag het eerste deel van deze gameserie in de aanbieding langskomen bij GOG.
5
geplaatst: 10 mei 2020, 15:02 uur
Ik ben tevreden met het antwoord. Mijn nachtrust is weer veilig gesteld

Het is leuk om te lezen hoe iemand bij een oudere game terecht komt. Alvast veel plezier gewenst met de game EN de podcasts!
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 15 mei 2020, 17:18 uur
Wir sind wider da!
Voor mij dit weekend weer verder in Ni No Kuni, en dat blijft voorlopig nog wel even zo
Gister voor het eerst controle over een schip verkregen, zoals het grote RPGs betaamt!
Voor mij dit weekend weer verder in Ni No Kuni, en dat blijft voorlopig nog wel even zo

5
geplaatst: 15 mei 2020, 21:39 uur
Persona 5 Royal neemt nog steeds alles game tijd in beslag. Dus dit weekend staat deze game wederom centraal. Inmiddels wel belandt in het royal gedeelte!
3
geplaatst: 15 mei 2020, 22:26 uur
Ik ben met Control bezig dit weekend en ben al redelijk dichtbij het einde (volgens mij), dus misschien krijg ik het wel uitgespeeld dit weekend.
4
geplaatst: 16 mei 2020, 01:00 uur
nog steeds:
- Trails of Cold Steel op PSVita, ondertussen 50 uur ver (tegen eind chapter 4)
- Persona 5 Royal of PS4, maar een 3 tal uur gespeeld deze week.
Bravely Default weer even weggelegd, da's gewoon grind puur en niet echt motiverend.
Af en Tactics Ogre (PSP) of Ringfit (SWI) aan het opzetten.
- Trails of Cold Steel op PSVita, ondertussen 50 uur ver (tegen eind chapter 4)
- Persona 5 Royal of PS4, maar een 3 tal uur gespeeld deze week.
Bravely Default weer even weggelegd, da's gewoon grind puur en niet echt motiverend.
Af en Tactics Ogre (PSP) of Ringfit (SWI) aan het opzetten.
4
geplaatst: 16 mei 2020, 11:25 uur
Animal Crossing en Rocket League. Die laatste slokt gewoon elke dag een groot deel van mijn gametijd op.
* denotes required fields.