menu

Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 schreef:
@ HALVE TAMME. had je trouwens gezien dat Uncharted: Nathan Drake Collection (das deel 1 t/m 3) en Journey allebei gratis te krijgen zijn tot 4 mei in de PS Store? Zag je enthousiasme over Uncharted 4, vandaar
Yep! Gister via PS Store op mijn PlayStation gezet. Lekker hoor!

centurion81 (moderator)
Okay okay, paar uurtjes smokkelen maar almost that time of the week again!

Ik ben van de week tot ongeveer halverwege Shadow of the Colossus (de remake uit 2018) geraakt en daar ga ik dit weekend lekker langzaam mee door. Tot nu toe een erg leuke (en mooie!) game, ondanks dat je eigenlijk van bossfight naar bossfight aan het zoeken bent. De bossfights zijn echt tof en de desolate wereld is leuk genoeg om in naar colossi te zoeken. Qua verhaal is het wat karig, wat voor mij aan de immersie buiten de bossfights om wat afbreuk doet, dat wel

En ik zal ook wel weer wat rubber verslijten in Team Sonic Racing tussendoor

Ik ga me dit weekend wagen aan Sonic Adventure 2 (Battle) voor de GameCube. Die game heb ik weleens een stuk gespeeld, maar ben toentertijd afgehaakt. Even kijken of het nu wel lukt.

Zo! Dat was anderhalf uur Call of Duty 4: Modern Warfare online samen met mijn broertje. Bier en sigaretten paraat, lekker schelden en mensen afknallen. Life is good

Voor de rest ga ik me dit weekend bezighouden met Doom en Battlefield V.

Ik laat Wolfenstein II: The New Colossus even links liggen, want ik heb het gevoel dat ik hem bijna uitgespeeld heb. Ik wil er graag wat langer van genieten.

Fijn game weekend allemaal

HALVE TAMME. schreef:
Zo! Dat was anderhalf uur Call of Duty 4: Modern Warfare online samen met mijn broertje. Bier en sigaretten paraat, lekker schelden en mensen afknallen. Life is good

Indien je nog een teamlid zoekt... blijft met afstand de beste COD

Het mag dan dinsdag zijn, maar heb het hele weekend en koningsdag, bijna de hele dag rondgehuppeld in Diablo III. Waar ik de build en gear voor mijn crusader gecompleted heb, zodat ik nu in mijn uppie tier 80-tier 90 (Torment 16) solo kan lopen. Daarnaast een tweede (seasonal) character gemaakt, een wizard. Ik zat goed in de game, dus ook weinig op het reguliere internet geweest.

centurion81 (moderator)
Vrijmibo weer geweest, wat staat er zoal op het menu dit weekend?

Hier wordt het de remaster van Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

Zweet op mijn voorhoofd en een boze blik: Call of Duty: Modern Warfare Online.

Vloeken en nagelbijten: Uncharted: Drake's Fortune.

? (krijg hem morgen binnen): NBA 2K20.

Weekend! Weekend!

Princess Piranha schreef:
De komende weken post ik alleen maar "Animal Crossing" denk ik

Animal Crossing

centurion81 schreef:
Hier wordt het de remaster van Ni No Kuni: Wrath of the White Witch

Benieuwd wat je ervan gaat vinden!

Dit weekend zoals vandaag met een kennis Diablo III gamen, proberen mijn wizard the completen met de build, gear en gems. Daarna begin ik met een 3de seasonal character, wat een Necromancer gaat worden.

Solo ren ik op mijn nieuwe ps4, voor de 2de keer rond in Horizon Zero Dawn, machtig goede game is dat, heb weer net zoveel plezier ermee als in de eerste run.

Final Fantasy IX, en dat zal nog wel een paar weekenden zo blijven denk ik

Afgelopen 2 avonden en dit weekend staat in het teken van 'Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered'. Dit blijft voor mij de meest toffe CoD single player ooit. Wellicht een overbodige remaster want het origineel is nog dikke prima, maar het is stiekum toch echt wel genieten in HDR/4K. En wat blijft het een toffe single player, je voelt je onderdeel van een ouderwetse Michael Bay film, of zoals iemand het in een review zei: Rambo on speed.

Langzaam door de Humble Bundle aan het gaan - kwestie van ieder spel op zijn minst toch 15 - 30 minuutjes te hebben geprobeerd. Ben je toch al een paar uurtjes aan kwijt zaterdag en aardig gelukt. Zondag verder met Martyr Inquisitor en mss iets anders ter afwisseling.

nog steeds, en dat voor een hele lange tijd, moest ik geen pauze inlassen ergens onderweg:

- Trails of Cold Steel op PSVita, ondertussen 40 uur ver (chapter 4 begonnen)
- Persona 5 Royal of PS4, 17 uur ver en de laatste beetjes tutorial aan het doen

en ook weer Bravely Default terug in de mix genomen, omdat het kan, daar al 65 uur ver en in chapter 6 de verplichte gevechtjes aan het afhandelen.

Dark Chronicle oftewel Dark Cloud 2 eens een slinger geven.

Rode Zomerzon schreef:
Final Fantasy IX, en dat zal nog wel een paar weekenden zo blijven denk ik

Zo... zal ik het maar grif toegeven? Ik heb op 12 dagen FFIX uitgespeeld, met zo'n 45 uur op de teller. Oeps.

Meestal focus ik me op 1 game maar dit weekend ga ik een beetje afwisselen:Unravel, Doom (tweede game die toegevoegd is op de site, fijn detail) en flOwer.

Van het weekend zal ik spider-man uitspelen. Daarnaast zal ik bezig zijn met Sly 2, FIFA en misschien Rocket League als ik er zin voor kan maken!

centurion81 (moderator)
Ben weekend nog van huis, maar speel veel Battle of Polytopia met vriendin!

Zondagavond hopelijk weer verder met Ni No Kuni op de PS4

Mijn dagelijkse potjes Rocket League en Fifa + ik hoop vandaag Animal Crossing binnen te krijgen per post.

Heuj, Animal Crossing is binnen.

Lekker The Sims op een tropisch eiland spelen dit weekend dus

mister-fool
Komende tijd/weekenden, waarschijnlijk bezig met: Sacred (2004)

mister-fool schreef:
Komende tijd/weekenden, waarschijnlijk bezig met: Sacred (2004)

Hoe kom je hier opeens, anno 2020, bij terecht - indien ik vragen mag?

mister-fool
Rode Zomerzon schreef:
(quote)

Hoe kom je hier opeens, anno 2020, bij terecht - indien ik vragen mag?

Tsja dat is een vraag die geen eenduidig antwoord kent . Ben zelf begonnen met het spelen van videogames ergens begin jaren 2000. Dit spel krabt een zekere nostalgie-itch. Daarnaast heb ik de afgelopen jaren enkele toffe a-RPG's gespeeld (Diablo, Torchlight II en Grim Dawn), hetgeen om navolging vraagt. Dit is een A-rpg met een soort van open-wereldopzet. Dat wekt mijn interesse. Tot slot is het een spel waarbij je goed podcasts kan beluisteren; hetgeen een groot pluspunt voor mij is.

Of bedoel je meer waar ik gehoord heb van dit spel? Ik heb voor het eerst van de serie gehoord bij deze video van Totalbiscuit en zag het eerste deel van deze gameserie in de aanbieding langskomen bij GOG.

mister-fool schreef:
Tsja dat is een vraag die geen eenduidig antwoord kent . .

Ik ben tevreden met het antwoord. Mijn nachtrust is weer veilig gesteld

Het is leuk om te lezen hoe iemand bij een oudere game terecht komt. Alvast veel plezier gewenst met de game EN de podcasts!

centurion81 (moderator)
Wir sind wider da!

Voor mij dit weekend weer verder in Ni No Kuni, en dat blijft voorlopig nog wel even zo Gister voor het eerst controle over een schip verkregen, zoals het grote RPGs betaamt!

Persona 5 Royal neemt nog steeds alles game tijd in beslag. Dus dit weekend staat deze game wederom centraal. Inmiddels wel belandt in het royal gedeelte!

Ik ben met Control bezig dit weekend en ben al redelijk dichtbij het einde (volgens mij), dus misschien krijg ik het wel uitgespeeld dit weekend.

nog steeds:

- Trails of Cold Steel op PSVita, ondertussen 50 uur ver (tegen eind chapter 4)
- Persona 5 Royal of PS4, maar een 3 tal uur gespeeld deze week.

Bravely Default weer even weggelegd, da's gewoon grind puur en niet echt motiverend.
Af en Tactics Ogre (PSP) of Ringfit (SWI) aan het opzetten.

Animal Crossing en Rocket League. Die laatste slokt gewoon elke dag een groot deel van mijn gametijd op.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.