menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 (moderator)
geplaatst:
Hop Thank God it's Friday!

Ik ga n weekje de hort op naar een waddeneiland met de fam.! De Switch gaat mee en heb n leuk lijstje games nog staan...sowieso Horizon Chase Turbo en Suguru Nature en paar indie games die je uit kunt spelen:
Gone Home
The Gardens Between
Yoku's Island Express
The First Tree
Gorogoa
Swordbreaker
Cinders
Wanderlust

Kom de week wel weer door haha

geplaatst:
Ik heb helemaal mijn draai gevonden in PSO2 New Genesis, dus ik denk dat ik daar veel tijd aan ga besteden op mijn nieuwe Series X.

geplaatst:
Nog twee trophy’s te gaan in Astro’s Playroom en dan heb ik ze allemaal. Verder speel ik Miles Morales op de Ps5 tussen de EK wedstrijden door.

geplaatst:
nog geen idee, maar iig geen Fire Emblem Shadow Dragon meet

geplaatst:
Yoshi's Crafted World tussen al het EK door

geplaatst:
Morgen Mario 3d world voltooien met mijn broertje daarna volledig storten op Zelda :Breath of the wild met op de achtergrond het EK.

geplaatst:
Miles Morales voor 90% uitgespeeld afgelopen week. NG+ bewaar ik voor de december maand als de algehele sfeer van de game lekker toepasselijk is. Derhalve gisteren op de Ps5 met RE7 begonnen zodat ik daarna gelijk RE8 kan spelen.

geplaatst:
https://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2018/12/Plague-Tale-Innocence-New-Screenshots-Screenshot-01-1480x833.png
Gisteren weer hard zitten te genieten van A Plague Tale: Innocence (2019). Ik voel me bijna schuldig hoelang ik met de vinger op de knip heb zitten wachten tot ik hem uiteindelijk ergens voor een lullige 8,70 euro heb gekocht, gezien het aantal uren plezier dat dit spel geeft. Wat een sfeer.

Les geleerd, dat ga ik bij de opvolger niet doen.

geplaatst:
En speel je met Franse audio John Milton? Heerlijke game verder

geplaatst:
Oh ja, dat las ik ergens dat dat meerwaarde had!

Niet eens bij me opgekomen, terwijl ik daar met film juist zo'n purist in ben. Komt vast een second playthrough, die zal ik met Franse voice acting doen. Doublage

geplaatst:
mais, bien sur!

geplaatst:
Nog steeds volop bezig met Football Manager 2021. Blijft toch extreem verslavend.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Ik ben vanavond begonnen aan Far Cry Primal

geplaatst:
dit weekend 2 games uitgespeeld: Maquette op PS5 en Golf Peaks op Switch. Ook al begonnen met Super Mario 3D World en Ratchet&Clank: Rift Apart in de tussentijd.

Maar die Persona 5 Royal, aargh

Fonzzz002 (crew)
geplaatst:
Heb onlangs alle Uncharted games opnieuw gedaan. Zit nu rond het einde van The Lost Legacy. Er valt niet heel veel te zeggen dat ik niet destijds in mijn recensies had gedaan, buiten dat deel 4 opmerkelijk minder is dan ik mij herinner omdat het te serieus, traag en makkelijk is in vergelijking met zijn voorgangers. Nog steeds een leuke ervaring en visueel één van de meest hoogstaande games die ik ken, maar de gameplay is een stap terug.

Daarnaast ben ik nogal verslaafd geraakt aan het turn-based kaarstpel Slay The Spire, wat destijds gratis via PSplus of PSnow kwam. Heerlijk om soms games te doen waarin er geen tijdsdruk is, maar je gewoon de tijd kan nemen met iedere beurt.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Slay the Spire ben ik even op opgebrand, maar nog niet geuninstalled

Technisch al weekend nu voor mij trouwens, dagje verlof opgenomen om op de kids te kunnen passen, vriendin aan de studie

Zit lekker in Far Cry Primal, vermaak me er goed mee! Gave setting en leuk om zoveel interactie met de dieren in de wereld te hebben!

geplaatst:
Het zal dit weekend nog steeds Crash Team Racing (1999) zijn, volgende week vis ik dan een andere game op uit de collectie.

Verder zit ik er aan te denken een nieuw topic te starten, een soort game-dagboek. Misschien dat ik dit weekend eens uittyp wat ik wil doen.

geplaatst:
Op de Ps5 speel ik momenteel Until Dawn uit de PS Plus collectie.
Verder schakel ik tussendoor handheld tussen Pokémon Omega Ruby op de 2DS en Hotline Miami 2 op de Switch (deel 1 van de week opnieuw uitgespeeld).

geplaatst:
Eraser2 schreef:
Op de Ps5 speel ik momenteel Until Dawn uit de PS Plus collectie.

Enjoy! Heb ik veel plezier aan beleefd.

geplaatst:
Dit weekend waarschijnlijk verder met Mafia Definitive Edition

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Ik ga dit weekend weer verder met Far Cry Primal, heb ook zin om GT Sport weer op te pakken.

Van de week was er blijkbaar even de mogelijkheid om aan te melden voor de closed bèta van Gran Turismo 7, maar die heb ik helaas gemist :s

geplaatst:
Ik wil dit weekend proberen om Mass Effect 3 (ME Legendary Edition) uit te spelen en misschien ook nog alle achievements te halen. Verder misschien nog wat Apex en PSO2.

geplaatst:
Afgelopen week voor het eerst es mee gedaan aan een zogenaamde Bean Dive. Idee hiervan is om nieuwe games te starten uit je backlog waardoor je een completion % drop krijgt, van elke game die je start moet je minimaal 1 achievement halen. Vervolgens wordt voor je bijgehouden hoe je hiervan recovered (of niet). Ik ben nooit zo happig om meerdere games te starten maar dit keer werd ik aangespoord door een vriend om het eens een keer te doen, want hem bevalt het altijd goed. Doodeng, maar heb dus 15 games gestart. Enkelen had ik echt al jaren ongebruikt op de (digitale) plank liggen:

- Storm Boy
- Planet Alpha
- Children of Morta
- James Cameron Avatar
- Iron Man 2
- Forza Horizon 1
- Red Dead Redemption 2
- Katana Zero
- Crysis 3
- The Touryst
- Stranger Thing 3, The Game
- Grim Fandango Remasterd
- The Medium
- What Remains of Edith Finch
- Shantae and the Seven Sirens

Verder ook nog met Mass Effect bezig, dus even zien hoe ik dit allemaal aan ga vliegen. Momenteel ligt de focus wat op Shantae en Crysis 3.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Leuk lijstje mrdig! Children of Morta, Katana Zero, The Touryst, Planet Alpha en What Remains of Edith Finch zijn 5 titels waar ik ook nieuwsgierig naar ben

geplaatst:
eFootball PES 2020 met mijn broer en later dit weekend waarschijnlijk ook nog Crash Bandicoot.

geplaatst:
Until Dawn doorlopen en direct opnieuw opgestart om overal andere keuzes te maken.
Tevens heb ik het plan om de oude Assassins Creed games weer eens te spelen. Op de ps3 inmiddels begonnen met de allereerste.

geplaatst:
Weekend is weliswaar al ver gevorderd, maar me dit weekend vooral met Ratchet & Clank: Rift Apart en Mario Golf bezig gehouden. R&C is enorm goed game waar ik enorm veel plezier aan beleef. Perfect uitgewerkt game!

geplaatst:
Zonet even in de nieuwe Doodle gedoken, leuk gedaan: Doodle Champion Island Games Begin! - google.com

Opwarmertje voor de olympische spelen.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
mrdig schreef:
Zonet even in de nieuwe Doodle gedoken, leuk gedaan: Doodle Champion Island Games Begin! - google.com

Opwarmertje voor de olympische spelen.

Was dat voor iets mafs? Even op de link geklikt, maar snap er niets van ghehe...

Ik game momenteel wat weinig, vriendin is halverwege seizoen 5 afgehaakt bij Vikings, dus nu de laatste anderhalf seizoen in me-time aan het kijken En anders is het Far Cry Primal op PS5 & Suguru Nature op Switch

Gast
geplaatst: vandaag om 05:38 uur

geplaatst: vandaag om 05:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.