menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Oude Observator
Ondergetekende blijft tot het einde der dagen The Witcher 3 spelen. Ook King of Fighters '94 tekent nog steeds present.

MAAR... ook een oude verslaving laat zich weer gelden: Rocket-slechts-5-fucking-minuutjes-per-match-dus-hoeveel-kwaad-kan-het-League.

avatar van Manny Calavera
Oude Observator schreef:
(quote)

Call me crazy maar ik vind dit net gruwelijk stoer klinken! Kattenpakje??? Stoerder wordt het écht niet!


Jazeker, ons corpulente loodgietertje kan als power-up in een kittig kattenpakje rondrennen en tegen muren klimmen. Het speelt awesome, dat moet ik wel toegeven.

avatar van Manny Calavera
Oude Observator schreef:
MAAR... ook een oude verslaving laat zich weer gelden: Rocket-slechts-5-fucking-minuutjes-per-match-dus-hoeveel-kwaad-kan-het-League.


Gehehe, zo herkenbaar dit. Ik speel het elke dag minstens een half uurtje. Vloeken, tieren, juichen, klagen, opgelucht zijn, zuchten. Het maakt wat los. En elke keer weer die ''ik moet zo eigenlijk boodschappen doen en eten, maar eerst nog 1 potje...of 2. 3.''

Oude Observator
Manny Calavera schreef:
Vloeken, tieren, juichen, klagen, opgelucht zijn, zuchten. Het maakt wat los. En elke keer weer die ''ik moet zo eigenlijk boodschappen doen en eten, maar eerst nog 1 potje...of 2. 3.''

Jij hebt me afgelopen week in de gaten gehouden. Probeer het maar niet ontkennen!

avatar van Eraser2
Zojuist Mega Man X doorlopen tot aan de final stage op de Switch. Gelijk alle upgrades meegepakt. Wat een klassieker is dit. Had de game nog nooit goed gespeeld. Bij vlagen pittig maar naarmate de game vordert en je meer skills krijgt wordt het eigenlijk steeds eenvoudiger. De rest van het weekend trachten de game uit te spelen en daarna eens kijken of X2 en X3 net zo leuk zijn.

Oude Observator
Klinkt fantastisch Eraser2!

avatar van mrdig
Mass Effect 1 als onderdeel van de Legendary versie uitgespeeld eergisteren en oh boy wat een fantastisch einde zit er ook in die game. Veel daarvan was ik alweer wat vergeten.

Nu door met deeltje 2

avatar van Mr. Olaf
Niet heel veel tijd dit weekend (en eindelijk mooi weer) maar probeer weer wat te evolueren in Maneater. Mooi man, beetje rondzwemmen, beetje eten en gevecht aan gaan met de jagers.

avatar van Eraser2
Dit weekend op de Switch lekker bezig met Axiom Verge. Als mijn vrouw in de avond naar bed gaat (taait vaak af rond negenen) dan slinger ik denk ik de Ps4 aan voor Resident Evil 2, ben zo’n 4 uurtjes onderweg daarin en heb al een paar keer hard moeten rennen voor Mr. X!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Ik ga een weekendje kamperen, geen games maar wellicht een boek!

Oude Observator
Oh wat fijn! Geniet ervan centurion81, je verdient het.

avatar van Manny Calavera
centurion81 schreef:
Ik ga een weekendje kamperen, geen games maar wellicht een boek!


Sterkte, word stormachtig geloof ik

Ik speel dit weekend hopelijk Mario 3D Land uit. En ook een beetje Maffia remake spelen.

Ik verwacht vanaf eind volgende week nog vrij weinig te gamen een maand lang, met het EK

avatar van Eraser2
Geniet ervan centurion81!

Poe ja dat EK, ondanks de gigantische negativiteit die er momenteel heerst toch wel weer erg veel zin in na 7 jaar afwezigheid!

avatar van Princess Piranha
Afgelopen week heb ik ineens Zelda Minish Cap opgepakt! Zat ergens in de game vast laatse keer dat ik het had gespeeld. Nu kon ik het oplossen en ben nu helemaal verslingerd aan de game

avatar van legian
Tussen de F1 en andere afspraken verwacht ik niet bijzonder veel tijd te hebben. Maar ik heb van de week de Pro controller voor de switch binnen gekregen, dus die wil ik wel een test-run gaan geven eigenlijk. Misschien dat ik Hades dan weer even oppak.

avatar van Sinner
Geen idee. Zit op het moment even in een pauze modus dankzij het weer. Overdag wat buiten met een kop koffie mijn achterstallige comics lezen op de tablet en s'avonds vaak bij het open raam film kijken of wandelen. Story of Seasons heb ik even geen zin in na 45 uur. En in Wasteland 3 heb ik er 30, maar het is net wat te warm om te veel binnen te zitten.

Ik verras mezelf wel? Ik heb namelijk ook nog 2 Humble Bundle's Monthly die ik moet checken.

avatar van Eraser2
Princess Piranha schreef:
Afgelopen week heb ik ineens Zelda Minish Cap opgepakt! Zat ergens in de game vast laatse keer dat ik het had gespeeld. Nu kon ik het oplossen en ben nu helemaal verslingerd aan de game


Een echte klassieker op de GBA!

Oude Observator
Dit weekend flits ik doorheen een 2D-wereld: Sonic Mania

avatar van Grovonion
= laatste week
= de week ervoor
= de week daarvoor
= etc. everafter

= (Persona 5 Royal & Fire Emblem Shadow Dragon)

Maarrr, tussendoor ook nog Motorstorm RC gespeeld, en vaak mijn ass-gekicked gekregen;-)
Quell Reflect kon gelukkig niks terugdoen en heb ik ook uitgespeeld.

avatar van Manny Calavera
Nou, ik heb het voor nu even gehad met Mario. Afgelopen paar maanden Paper Mario, Smash Bros Ultimate, Mario Party en Mario 3D World gespeeld. Genoeg games met loodgieters, prinsessen en Mushroom Kingdoms. Nu met het EK neemt mijn gametijd sowieso wel enorm af komende weken, maar hier en daar speel ik wel Mafia. En dan na het EK maar eens kijken naar nieuwe games die nog op mijn kooplijstje staan.

Ik ben dit weekend met Mario 3d world en het eerste deel van Mass Effect. Tot dusver heb ik niets te klagen.

Oude Observator
Manny Calavera schreef:
Genoeg games met loodgieters, prinsessen en Mushroom Kingdoms.


Dat klinkt inderdaad als een heuse overdosis

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Bijna weekend weer! Ik ben voornemens om Sniper Elite III uit te gaan spelen, ben inmiddels bezig met de laatste missie van de campaign Daarna even kijken, denk dat het een indie wordt, Child of Light & Life is Strange: Before the Storm maken een goede kans iig

Oude Observator
Ik ga dit weekend retro met Crash Team Racing (1999) en ik zou ook AER: Memories of Old eens willen proberen.

avatar van Manny Calavera
Dit weekend de start van het EK voetbal + prachtig weer, dus kleine kans dat ik aan gamen toe kom, op wat Rocket League potjes na. Maar is ergens wel even goed, afgelopen maanden heel veel gegamed. Komende dagen wel zeker de E3 volgen, dat is ook een beetje gamen toch

avatar van DarthSolidKevin
Ik ga dit weekend aan de slag met Phantasy Star Online 2: New Genesis en misschien nog wat Mass Effect Legendary Edition en Apex Legends.

avatar van Eraser2
Vandaag jarig, inclusief voetbal, mooi weer en gezelligheid . Gamen zal er dus niet in zitten. Al heb ik vandaag wel eindelijk de ps5 kunnen aansluiten, dus misschien vanavond in de rust ff snel kijken


avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Jaaa proficiat, Eraser2! Niet gek, PS5 als presentje

avatar van Eraser2
Dank jullie wel! Zeker niet gek, Miles Morales en RE8 erbij gekregen nog dus weer zat de doen komende tijd!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:40 uur

geplaatst: vandaag om 08:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.