menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Ik ben dit weekend bezig met Cyberpunk 2077.

Grow Home gisteren begonnen, weer een kleintje in afwachting voor inspiratie/goesting/tijd voor een groter game.

Blasphemous (2019)

Laatste tijd op zich wel progressie gemaakt met videogames, maar ik wil er weer eens één voltooien. Heb te vaak de neiging om met iets nieuws te beginnen, i.p.v het afronden van een reeds gestarte game. Bij het bovenstaande spel weer drie bazen verslagen; menuscreen geeft aan dat ik ruim over de helft ben (65%),
komt waarschijnlijk wel een hoge voldoende uitrollen.

Rocket League, Mario 3D World en ik wil ook Smash Bros Ultimate weer eens oppakken. Schaam me diep, al 2 jaar in bezit maar nog nauwelijks serieus gespeeld.

Wederom Cyberclunk en dat gaat voorlopig nog wel even zo zijn denk ik.

Dit weekend zal ik op de PS4, Torchlight II spelen, gewoon even een lichte game voor de paar uurtjes die ik game. De laatse week geprobeerd om meerdere games te starten, maar mijn hoofd zit redelijk vol igg, aangezien mijn moeder al een week in een fase zit, dat ze constant wil weglopen, mensen die op bezoek komen (die nooit geweest zijn), of vliegt ze constant mijn pa in de haren omdat ze naar huis wil...
Probeer zoveel mogelijk tijd voor alles vrij te maken, ook gamesmeter maar lukt niet echt, ren af en aan naar mijn oudjes op de dag en iedere dag. Maar toch even weer wat laten horen!

centurion81 (moderator)
Voor mij The Last Tinker op PS4 en misschien Cattails op de Switch...via Switch Online trouwens ook weer es Super Mario World en Super Mario Kart aan het spelen, nostalgie

Misschien even verder met Syndicate en evt iets nieuws. Maar wat weet ik nog niet. Zou wel eens Call of Cthulu op de Xbox kunnen worden naar mijn gevoel.

Ik ben dit weekend vooral bezig met Hitman 2. Zijn nog een aantal (DLC) missies die ik nog niet heb afgerond

Ik ben nog steeds in indiie/casual mode, na Grow Home, Burly Men at sea en Icey, nu: Evan's Remains

Afhankelijk hoe ik me voel (wat pech gehad deze week) wellicht verder met Fallen Legion Flames of Rebellion en een start maken met Call of Cthulhu. Anders wat kortere visual novels. En anders voor zover ik de aandacht erbij houd gewoon een film weekend met Flappy.

Van de week eindelijk met Doom Eternal begonnen, dus daar gaan we dit weekend weer even lekker mee verder. Verder nog eens een gaatje vinden om met Super Mario 3D all stars the beginnen.

En het is alweer weekend! Plan is Titanfall 2. Gisteren mee begonnen, moet zeggen best vermakelijk. Daarnaast verder met the medium.

Mario 3D World

Heb weinig tijd helaas.

centurion81 (moderator)
Astro's Playroom, gister uurtje mee bezig geweest, geniale techdemo/ game voor PS5

Return of the Obra Dinn op PS4 en nog steeds Rhythm Thief of 3DS.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Weekend zit er weer aan te komen! Ik ben gisteren begonnen aan Everybody's Gone to the Rapture, ben er nog niet door weggeblazen...Wel intrigerend maar het poppetje loopt wel erg langzaam en de autosaves (enige manier van saven) gebeuren op momenten waardoor ik de storyline verplicht moet volgen, terwijl het (semi) open world zou moeten zijn en ik mijn eigen plan wil trekken...Met als gevolg dat ie amper savet. Wat gisteren wel erg inconvenient was omdat de game op een zeker moment vastliep...(scherm bevroor). Wellicht dat dit iets is van een PS4 game op een PS5 spelen, geen idee, maar irritant was het wel.

geplaatst:
De hele reeks, beginnend met Call of Juarez (2006) . + Painkiller (2004)

geplaatst:
centurion81 schreef:
Weekend zit er weer aan te komen! Ik ben gisteren begonnen aan Everybody's Gone to the Rapture, ben er nog niet door weggeblazen....
Is een van de minste walking-sims die ik ooit gespeeld heb, sfeer is wel goed, maar er gebeurt letterlijk NIKS.

geplaatst:
Op de Ps4 ben ik nu new game plus begonnen van the Last of Us om daarna door te gaan naar TLoU 2, die wil ik platina halen.

Op de Switch vandaag aardig in de ban geraakt van de demo van Project Triangle Strategy waardoor ik me er nu toch echt eens toe wil zetten om Octopath Traveler uit te spelen. Verder wil ik ook verder met Resident Evil 4.

En op de 2ds begonnen met mijn jaarlijkse playthrough van Pokemon Gold!

Ik speel weer eens alles door elkaar heen zoals je kunt zien. Game ze allemaal dit weekend!

geplaatst:
Dit weekend ga ik waarschijnlijk het einde van Cyberpunk bereiken. Is ook wel mooi geweest wat mij betreft.

geplaatst:
Was dit sinds donderdag, bezig met de Incredible Adventures of Van Helsing 1 op de PS4, die ik gisterenavond heb uitgespeeld. Maar in plaats van met deel 2 te beginnen, heb ik toch gekozen om Skyrim Remaster te gamen op de PS4, met mods en 2 aankopen uit de Creation winkel.

geplaatst:
Ge-Tomb-Raidered.

geplaatst:
Wellicht verder met Fallen Legion Flames of Rebellion op de Switch. Ben vrij ver, maar zit op het moment vast bij een vrij moeilijke baas. Een kwestie van mijn exemplars goed equippen en de juiste uitkiezen denk ik. Verder wat Pinball FX en eventueel The Darkness 2 nog eens uit de kast trekken op de PS3 voor de zijmissies (ieder van de 4 personages had er enkele).

In afwachting van Story of Seasons volgende week maar even geen grote games beginnen. Eenmaal dat ik daar aan het farmen sla vliegen de uurtjes zo weer voorbij.

centurion81 (moderator)
geplaatst:
Horizon Chase Turbo, Sukuru Nature, Yoku's Island Express, The First Tree...beetje mix daarvan op de Switch,dit weekend nog even op vakantie

geplaatst:
Ik probeer tussen de bedrijven door met AC Unity verder te gaan en samen met mijn zoontje Pixar Rush. De tweede controller is deze week binnen gekomen dus kunnen het, tot zijn grote schik, nu samen spelen.

geplaatst:
Ik ga beginnen aan Kingdom Hearts: Final Mix op de PS4. Ik heb de game ruim zes jaar geleden ook gespeeld op de PS3 en vond het toen heel vermakelijk. Aangezien ik laatst alle delen heb gekocht (Story So Far + KH3) wil ik hem weer opnieuw spelen voordat ik aan de rest begin.

geplaatst:
Fullblast me nog dwingen de laatste area uit te spelen.

Slay the Spire misschien nog een run of twee doen.

En iets nieuws, denk eraan Persona 5 Royale terug op tenemen, of Judgement, of Divinity 2 of ... aargh, keuze.

geplaatst:
Ik heb dit weekend ruim de tijd en heb me voorgenomen nu eens echt goed Smash Bros Ultimate te gaan spelen. Singleplayer, online pogingen. Ik schaam me een beetje dat ik de game al sinds de release bezit en er nauwelijks wat mee heb gedaan, terwijl ik helemaal weg destijds van Smash Bros en Melee was. Heb er ook wel oprecht zin in nu!

geplaatst:
Ajax&Litmanen1 schreef:
Ik heb dit weekend ruim de tijd en heb me voorgenomen nu eens echt goed Smash Bros Ultimate te gaan spelen. Singleplayer, online pogingen. Ik schaam me een beetje dat ik de game al sinds de release bezit en er nauwelijks wat mee heb gedaan, terwijl ik helemaal weg destijds van Smash Bros en Melee was. Heb er ook wel oprecht zin in nu!

Is het al weekend?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:35 uur

geplaatst: vandaag om 05:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.