menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
avatar van Manny Calavera
Hitman III, Rocket League en Paper Mario Origami King.

En vanaf komend weekend eindelijk Mario 3D World dus dan pleur ik de rest opzij haha.

avatar van Rujar
cyberpunk maar weer paar patches en updates verwerkt en GPU overclocked.

avatar van Mr. Olaf
Weinig gaming dit weekend, denk dat ik aan de slag moet met sneeuw poppen bouwen voor de kids! ☃️ Tussen de bedrijven door beetje Hive busters en Horde mode.

avatar van mrdig
Mr. Olaf schreef:
Weinig gaming dit weekend, denk dat ik aan de slag moet met sneeuw poppen bouwen voor de kids! ☃️ Tussen de bedrijven door beetje Hive busters en Horde mode.


Hive Busters is te gek en ja ze beloven een hoop sneeuw dus dat wordt buiten spelen dit weekend. Tussendoor ga ik net als de laatste weken door met AC Valhalla. Heb er al 83 uur inzitten en de main story uitgespeeld maar ja het blijft een UbiSoft game dus nog een paar honderd markers en wat gebieden te gaan. #zinin

avatar van TonyTHorror
Slay the Spire. Zéér verslavend...

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Heb net God Of War: Chains Of Olympus uitgespeeld. Daarmee de 5e GOW game gedaan. Nu aan Ghost Of Sparta beginnen, met de intentie (zodra het kan) een PS5 aan te schaffen en de GOW reboot uit 2018 daarop te herspelen. In die tussentijd zit ik halverwege Sam And Max 203 en speel daarnaast Cyber Shadow of potjes Smash Ultimate. Genoeg te doen op game gebied iig .

avatar van Mithrandir
Zoals sommigen al gezien hebben, ben ik weer wat op de PS4 aan het gamen, nu al een klein weekje bezig met Assassin's Creed Oddyssey, waar de deluxe upgrade vorige week in de deals zat, gekocht voor mijn verjaardag afgelopen zondag (was eigenlijk afgelopen maandag jarig) door middel van de Season Pass. Ook lekker dat je er gratis Assassin's Creed III Remaster erbij kado kreeg.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Nog van harte met je verjaardag dan, Mirhrandir!

avatar van Mithrandir
centurion81 schreef:
Nog van harte met je verjaardag dan, Mirhrandir!


Dank je wel, centurion81

avatar van Eraser2
Van harte nog!

Ik ben dit weekend bezig geweest met Spider-Man op de PS4. Het doel is om die inclusief DLC voor 100% uit te spelen. Ik heb de game anderhalf jaar terug uitgespeeld dus heb wel weer zin om ermee aan de slag te gaan.

Ook speel ik hier en daar tussen de bedrijven door New Super Mario Bros 2 op de 2DS. Die game heb ik al jaren maar nooit goed aan begonnen. Erg leuk tussendoortje!

avatar van Mithrandir
Eraser2 schreef:
Van harte nog!

Ik ben dit weekend bezig geweest met Spider-Man op de PS4. Het doel is om die inclusief DLC voor 100% uit te spelen. Ik heb de game anderhalf jaar terug uitgespeeld dus heb wel weer zin om ermee aan de slag te gaan.

Ook speel ik hier en daar tussen de bedrijven door New Super Mario Bros 2 op de 2DS. Die game heb ik al jaren maar nooit goed aan begonnen. Erg leuk tussendoortje!


Dank je wel Eraser2

En geniet nog van je Games!

avatar van Sinner
Inderdaad nog gefeliciteerd.

Intussen ben ik nog bezig met Assassin's Creed 3, waar ik zo langzaam richting einde ga denk ik. (ik zit in sequence 10 met 21-22 uur op de teller).

avatar van Mithrandir
Sinner schreef:
Inderdaad nog gefeliciteerd.

Intussen ben ik nog bezig met Assassin's Creed 3, waar ik zo langzaam richting einde ga denk ik. (ik zit in sequence 10 met 21-22 uur op de teller).


Dank je wel Sinner

Assassin's Creed III zal ik ook spoedig wel spelen, al ben ik met AC Odyssey, voor even gestopt, had 33 uur op de teller staan, waar je de Warehouse missie moet doen, zeker een hele tijd mee bezig geweest, inclusief Cutscenes, waardoor ik nog maar een klein percentage health overhad en aangezien, de warehouse een restricted area is op de map, had mijn character een "wanted" level gekregen, waarna na het halen van deze missie, de laatste cutscene eindigde ineens een assassin/mercenary uit het niets opdoemd en mijn laatste beetje health wegkaapt...kom je er dan achter dat na die behoorlijke tijd niet auto-gesaved is en ik weer helemaal van voor af aan moest beginnen. Beetje geraged quited. de rest van dinsdag niet meer gegamed. Dus sinds woensdag gestart met de Dark Souls Trilogy.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Horizon Zero Dawn Complete Edition staat sinds vorige maand op PS Now en daar wil ik dit weekend aan gaan beginnen.

Mijn vriendin zit de komende tijd vaak 's avonds aan de studie, dus voor mij wat meer gametijd Een uitgelezen mogelijkheid om weer es een wat langere game op te pakken en me daar wat avondjes in te verliezen!

avatar van JustMike
Mithrandir schreef:
...Dus sinds woensdag gestart met de Dark Souls Trilogy.

Veel plezier en vooral succes! Wees voorzichtig met je controller in ieder geval

avatar van Mithrandir
JustMike schreef:
(quote)

Veel plezier en vooral succes! Wees voorzichtig met je controller in ieder geval


Thanks JustMike en ooh, maak je maar niet ongerust over mijn gaming gear, die zal ik nooit of te nimmer slopen, met rage quiten ben ik nog zachtaardig haha...vind het zo zonde om dingen te slopen omdat ik gefrustreerd ben, het is allemaal duur genoeg. Gewoon rustig maar toch boos de console uitzetten, om dan wat muziek te luisteren, een blokje om met hond of zoals de laatste tijd even checken bij mijn oudjes of daar alles nog naar wens is.

avatar van Eraser2
Dit weekend nog met mijn platinum run bezig van Spider-Man op de Ps4. Ik heb toch nog wel onderschat hoeveel tijd het completen van die districts kost. Vooral de crimes halen is echt een kwestie van grinden (moet er nog 70 of zo).

Op de Switch speel ik Resident Evil 4 als mijn vrouw serie kijkt.

avatar van TonyTHorror
Monster Train! Fans van Slay the Spire (2019) moeten deze echt checken. Hele leuke deck builder in dezelfde stijl. (o.a speelbaar via Xbox Game Pass).

avatar van Manny Calavera
Mario 3D World en Rocket League.

Heerlijke afwisseling, beide games hebben snelle potjes. Vind ik prettig.

avatar van JustMike
Ik ben dit weekend vooral bezig met Assassins Creed IV Black Flag en nog steeds Football Manager, want dat blijft toch wel verslavend.

avatar van horizon
Shadow of the Tomb Raider.

avatar van Grovonion
ICEY

en nog een beetje Hades

mister-fool
Dicey Dungeons (2019)

Had na een drukke week wat minder zin in een narratief gefocust spel.
Een aantal succesvolle run; weer een stap op weg naar het eindspel. Lady Luck moet toch eens verslagen worden

avatar van Sinner
Wordt verder gaan met Syndicate en Max Curse of Brotherhood waar ik tegen het einde loop. En wellicht wat visual novels lees / speel.

avatar van mrdig
AC Valhalla na 119 uur op 100% gezet dus tijd om verder te gaan met Control: vorige week beginnetje mee gemaakt.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
GT Sport, en wellicht wat HZD op PS4 en denk ik beginnen aan Rainswept op Switch

avatar van Princess Piranha
1) Ni no Kuni tijd! Moest even over een grind-drempel heen, maar nu zit ik er weer lekker in

2) En misschien nog op Korokjacht in Hyrule Warriors: Age of Calamity

avatar van Eraser2
Platinum voor Spidey is binnen. Nu bezig met de DLC. Ik twijfel nog om dat ook 100% te gaan halen aangezien ik dan weer talloze crimes mag gaan doen, de fun is daar wel een beetje vanaf. Het verhaal is wel tof trouwens.

Op de Switch verder met Resident Evil 4 waarbij ik in schat nu ongeveer op de helft te zitten.

Nioh 2 op pc en wat is de game vet en moeilijk maar als je het eenmaal het level haalt dan is de euforie wel erg groot. Love it!!

avatar van Manny Calavera
Manny Calavera schreef:
Mario 3D World en Rocket League.

Heerlijke afwisseling, beide games hebben snelle potjes. Vind ik prettig.


Copy and paste.

Niet al te veel tijd dit weekend maar voor beiden maak ik tijd.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:35 uur

geplaatst: vandaag om 20:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.