menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Eraser2 schreef:
Ik zat gisteren het even na te gaan en ik heb nog 38 Switch en 14 PS4 games uit te spelen. Daar schrok ik al een beetje van. Ik wil eigenlijk voorkomen dat het er ‘honderden’ gaan worden.

Dit weekend maar verder met Cuphead afgewisseld met Pokémon Shield aangezien een vriend van mij (eindelijk) in Sword is gedoken.

Om die reden heb ik een tijdelijke koopstop gehad van een maand of 2, 3. Al ga ik binnenkort wel weer 2 games bestellen. Ik vind het naast jammer van het geld om iets niet of tig jaar later te spelen ook mentaal zwaar om steeds bij te kopen en dan de backlog gigantisch te laten worden. Maar dat ben ik, tikje neurotisch

Ik heb hetzelfde hoor. Ik dacht dat het voor mezelf leuk en handig zou zijn om lijstjes te maken van hetgeen ik nog uit wil spelen met een beetje een volgorde erin. Ik kwam er al snel achter dat ik daar veel stress van ondervond en dat is nou net hetgeen ik niet wil krijgen als ik mijn hobby aan het uitoefenen ben. Daarom probeer ik te letten op hoeveel ik koop nu. Die absurde e shop deals soms kan ik echter maar moeilijk weerstaan.

Nou dat heb ik dus niet zo erg. Soms valt kiezen wel wat zwaar als je iets hebt afgerond, maar de meeste games heb ik budget gekocht (alles waar ik nu over praat zijn vanaf xbox360 / ps3 gen + handhelds). PS2 heb ik er ook nog makkelijk 200+. Ik voel me ook niet gerushed om iets uit te spelen of zo. In tegendeel, soms heb je wel eens plots zin in een of andere game en dan is het gewoon leuk om hem uit de kast te trekken en te gamen. Ik koop wel niet zo gigantisch veel als vroeger vanwege budget (buiten op de Switch eshop dus). Maar het blijft ook wel deels verzamelen.

Vandaar dat ik bvb de Switch een geweldig ding vind. 80 games erop. Beetje van alles wat. En zo mee te nemen of te spelen waar ik wil.

Maar het is wel zo na elke game is er even dat 'leegte' gevoel - 'wat ga ik nu spelen'? Hm. Liefst even geen 60 uur game of rpg. Liefst in een andere setting en zonder guns. Etc etc...dan is het gewoon even denken over welke games dan het meest in aanmerking komen om te spelen. Want sowieso heb ik ze allemaal gekocht omdat ik ze op de een of andere manier leuk vind. En maak ik me niet zo druk of iets wel of niet wat verouderd is of uitziet.

Dit weekend weet ik wel wat ik speel. Of althans vanaf vanavond. Tell me Why, Tiny Bunny, Max and the Curse of Brotherhood (waar ik verleden week toch al bijna halfweg in gevorderd ben? Bijna door wereld 3 heen?), Day and Night en eindelijk weer een half middagje Gears of War 4 aangezien mijn co-op buddy langskomt.

Aangezien Star Wars: Squadrons dit weekend (volledig) gratis speelbaar is voor mensen met Xbox Game Pass Ultimate/Xbox Live Gold, ga ik daar de singleplayer van spelen. Game duurt maar 8,5 uur, dus dat moet wel lukken.

centurion81 (moderator)
Ik ben begonnen aan Heavy Rain...De besturing vond ik eerst nogal ruk, maar het went! De vader/zoon scènes die ik tot nu toe hebben gespeeld maakten behoorlijk indruk. Ben benieuwd hoe het verder gaat

Ben nog steeds bezig met Paper Mario, deze week paar uurtjes in gestopt. Morgen ook nog wel even de tijd voor.

Verheug me vooral op woensdag, dan ploft Hitman 3 op de mat hier.

Dit weekend probeer ik 13 Sentinels af te spelen, in de mate van het mogelijke. Heb nu iets van 80% van het spel uitgespeeld.

Af en toe even afwisselen met Hades (tot nu iets van 9 uur ingestopt en 19 runs of zo) en waarschijnlijk nog een keer Super Mario Party met de oudste dochter.

Ik ben dit weekend bezig met The Suicide of Rachel Foster. Al zo'n uur erop zitten en de eerste indrukken zijn niet super:
- Motion blur is niet uit te zetten
- Bobble head is niet uit te zetten
- "Traag" rennen
- Redelijk saai tot nu toe

Hoop dat het nog beter wordt, maar ik heb mijn verwachtingen alvast wat getemperd.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:52 uur

geplaatst: vandaag om 22:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.