menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Mithrandir schreef:
(quote)

Ja Ajax&Litmanen1, de Tomb Raider games zijn geweldig, hoewel ik Shadow of the Tomb Raider nog moet gamen. Ligt hier ook nog in de stapel games die ik nog moet spelen.

Shadow is net iets minder dan Tomb Raider en Rise of the TR. Maar het scheelt weinig. Heb de eerste twee delen op 4,5* en de laatste een halfje lager. Echt een paar van de beste action-adventure games ooit gemaakt.

Paar weken terug Rise of the TB voor het eerst uitgespeeld. Zeker een aanrader! Wil nog wel even terugkeren voor de DLC binnenkort.

Fonzzz002 schreef:
Begin gemaakt aan Cyberpunk. De game blokkeert je echter nogal in het begin. Voor mijn gevoel heb ik maar 10 minuten echt kunnen spelen, terwijl ik 80 minuten lang tutorials en expositie praatjes heb geluisterd. Maar het gebeurd vaker dat je bij zulke grote games door een lang begin moet.
Was dat bij "the Witcher III" niet ook zo? Ik herinner me dat ik pas na 10 uur spelen echt "hooked" was. Ik verwacht iets dergelijks ook hier. Momenteel effe proberen wennen aan al de game-mechanics, ben niet zo handig in tien verschillende knop-combinaties door elkaar te gebruiken.

Aangezien ik heb besloten om Cyberpunk 2077 aan de kant te leggen (zie het forum van de game over het hoe en wat) ga ik dit weekend maar beginnen aan Code Vein.

Ik ga dit weekend beginnen aan Shadowrun Hongkong.
Zeg maar de cyberpunk voor de budget-beperkte medemens.

Ik vind het geweldig om weer C64 spellen te spelen, maar niet meer dan 1 nachtje per week, dus dit weekend ga ik veel muziek luisteren en es wat series aan TvM toevoegen enzo.

centurion81 (moderator)
Ook dit weekend Far Cry 4! Inmiddels wel voor mezelf het punt bereikt waarop ik wat meer vaart achter de campaign begin te zetten

Grotendeels Cyberpunk en wat Switch titels. En me langzaam door die laatste 3 Humble Bundles werken.

mister-fool schreef:
Ik ga dit weekend beginnen aan Shadowrun Hongkong.

Zeg ook maar meteen een van de meest onderschatte TBS Rpg's van de laatste jaren. Ik weet niet hoe het zit met de fan community en of er ook degelijke modules zijn gecreeerd maar ik vond deze toch echt wel goed voor zover ik gespeeld heb. Hetzelfde met opvolger Battletech - die was qua mech strategy game ook erg goed. Alleen draait mijn pc hem amper.

Luigi's Mansion 3 en ik overweeg weer Xbox gamepass nu ik deze week de series X in huis heb.

Ga weer verder met Code Vein en ik ben ook nog bezig met de Vergil DLC in Devil May Cry 5.

Ik spring een beetje tussen 13 Sentinels, Cyberpunk 2077, Kirby Triple Deluxe en nog een paar andere die ik will proberen tijdens mijn kerstvakantie.

In de planning voor dit weekend staat Little Misfortune uitspelen en doorgaan met Football Manager 2021. Ook ben ik bezig om langzaamaan weer Life is Strange 2 op te starten

Ben RE7 aan het doen op Madhouse. Het blijft één van de beste games die VR ondersteunt. Ikzelf vind het ook makkelijker in VR (het openingsgevecht met Mia wilde niet eens lukken zonder VR bril): je richt naar het punt waar je naar kijkt ipv dat je de analog stick gebruikt. Hierdoor kun je veel eenvoudiger op hoofden richten. Daarnaast speel ik aanzienlijk meer Smash sinds Sephiroth uit is gekomen en heb een begin gemaakt aan Tell Me Why.

PS4 weekend voor mij.

Ik wil de Croft Manor DLC van Rise of the Tomb Raider uitspelen ik heb Blood Ties al gedaan en ga straks bezig met Lara’s Nightmare.
Verder ga ik verder met Mad Max. Ik ben nu al een poosje lekker aan het rondstruinen in de wereld om de optionele zaken te doen maar wil het verhaal nu weer gaan oppakken.

Ni No Kuni: Wrath of the White Witch nu aan het downloaden.
Verder schakel ik tussen Gravel , Two Point Hospital en Shadowrun: Hong Kong

Er zijn drie games waar ik momenteel tussen aan het schakelen ben en ik hoop die focus te kunnen houden zodat ik niet teveel gelijk ga spelen.

Als ik de PS4 kan gebruiken (als mijn vrouw geen tv kijkt):
Red Dead Redemption 2

Op de Switch:
Breath of the Wild
Cuphead

Ben al een paar dagen bezig met Doom 2 Hell on earth op de Switch. Hopelijk dit weekend klaar mee.

centurion81 (moderator)
Kom maar weinig aan gamen toe momenteel, de tijd die ik heb gebruik ik om Far Cry 4 af te ronden, alhoewel ik me ook alweer vermaak met de side quests nunik het een weekje niet gespeeld heb, dus misschien rek ik het nog wat

Dit weekend Code Vein afronden en dan ga ik misschien beginnen aan The Last Of Us Part 2.

Ik pik Cyberpunk wel weer op de komende dagen, maar ook al heb ik amper iets gedaan ben ik bekaf na dergelijke dagen. Dus da's meestal enkele dagen slapen. (oa medicatie ed).

JustMike schreef:
In de planning voor dit weekend staat Little Misfortune uitspelen en doorgaan met Football Manager 2021. Ook ben ik bezig om langzaamaan weer Life is Strange 2 op te starten

Ik heb Life is Strange 2 nog mooi kunnen uitspelen vorig jaar En op dit moment volop bezig met Yooka-Laylee.

13 Sentinels
Hades
Super Mario Party

Al zo'n beetje de laatste week in roulatie (13 Sentinels al langer)

centurion81 (moderator)
Hij staat weer bijna voor de deur, dat weekend!

Voor mij zal het Wreckfest op de PS4 zijn. Deze stond al een poosje op de lijst om eens in een sale op te pikken. Sinds vorige maand staat ie ook op PS Now, dus lekker voor "gratis" Destruction Derby spelen

Heb niet zo veel tijd dit weekend, maar ik ben Paper Mario: Origami King weer aan het oppakken.

Geen flauw idee. Na Cyberpunk zit ik weer in dat moment waarin je naar je collectie staart, enkele honderden opties hebt en totaal geen idee waar je aan wil beginnen.

Achievement challenge ten einde dus eindelijk weer es tijd om rustig verder te gaan met AC valhalla. Lundun arc net afgetikt gister dus op naar de resterende gebieden.

Sinner schreef:
Geen flauw idee. Na Cyberpunk zit ik weer in dat moment waarin je naar je collectie staart, enkele honderden opties hebt en totaal geen idee waar je aan wil beginnen.

Honderden opties? Mijn god, ik word al nerveus van die paar ongespeelde games die ik hier nog heb liggen

Ik zat gisteren het even na te gaan en ik heb nog 38 Switch en 14 PS4 games uit te spelen. Daar schrok ik al een beetje van. Ik wil eigenlijk voorkomen dat het er ‘honderden’ gaan worden.

Dit weekend maar verder met Cuphead afgewisseld met Pokémon Shield aangezien een vriend van mij (eindelijk) in Sword is gedoken.

Dit weekend staat The Last Of Us 2 weer op de planning.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:47 uur

geplaatst: vandaag om 08:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.