menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
ZZ TOP schreef:
(quote)

En.. hoe bevalt FM21 tot nu toe? Heb nog steeds een leuke save lopen met FM20, dus wacht nog even met de nieuwe versie.

FM20 was mijn eerste Football Manager game, dus ik ben misschien geen goed referentiepunt over de kwaliteit ervan. Hij bevalt me tot nu toe goed, maar moet zeggen dat ik weinig verschillen merk met FM20, dus het is een goed idee om nog even te wachten.

Ik was met FM20 op een punt in mijn save dat al mijn spelers naar grotere clubs wilden (en mij de schuld ervan gaven dat ze niet weg mochten), maar ik had geen vervanging ervoor en dat haalde de speelplezier wat weg bij mij. Dus ik zou toch opnieuw gestart zijn, als ik niet FM21 had gehaald.

Ben sinds eergisteren weer actief op de PS4, maar heb Battlefront even gelaten voor wat het is en heb ik Portal Knights and Spellbreak geinstalleerd. Spellbreak is wel grappig, excact hetzelfde als Fortnite, maar dan medieval-stijl.
Portal Knights is ook even licht behappen, wat questen, materials verzamelen om een begin te maken met je huisje te bouwen om te eindigen met een compleet kasteel en het verhaal te doorlopen.

JustMike Dan wacht ik nog even rustig af. Voorlopig vermaak ik mij nog wel even met FM20.
Dat probleem komt vaker voor. Meestal laat ik ze dan gewoon gaan, iedereen is vervangbaar zeg ik dan maar.
Houd me maar een beetje op de hoogte als je wil

centurion81 (moderator)
Net begonnen aan Far Cry 4! Denk dit weekend niet veel aan gamen toe te komen, maar zo wel, dan ga ik daar even mee aan de slag.

Gameplay lijkt heel sterk op FC3, wat me wat frustreert is dat, omdat ik nog n soort van muscle memory van FC3 heb die ik eerder dit jaar speelde, ik daarom verwacht alles te kunnen wat ik op het eind van FC3 ook kon, zoals bv iemand zn keel doorsnijden, zn mes afpakken en die in de volgende kerel zn oog gooien..Maar daar moet ik eerst weer mn skilltree voor doorwerken.

Maar wel weer lekker hoor! =)

428 Shibuya, nog de laatste hoofdstukken afwerken en hopen op een true ending

Ook tussendoor Rhythm of the Gods uitspelen en iets anders oppakken, nog geen idee wat.

Ik ga weer door met Kingdom Hearts 3. Verwacht 'm volgende week uit te spelen.

centurion81 schreef:
Net begonnen aan Far Cry 4!

Vet! FC4 heb ik me uitstekend mee vermaakt toen die uit kwam. Ik heb 5 nog steeds liggen. Moet ik echt nog een keer spelen.

Beetje Tetris, beetje Assassin’s Creed Valhalla en hier en daar wat achievements met een redelijke ‘ratio’ meepakken voor de TrueAchievements GTASC event: The Great TrueAchievements Score Challenge 2020

Dit is in feite een soort van afvalrace: na elke week moet je in de zoveel top % zitten anders wordt je uitgeschakeld. Individueel en in teamverband inmiddels in week 8 beland. Benieuwd hoe lang we het nog volhouden: aantal deelnemers wordt steeds kleiner en competitiever.

Games die ik op de radar heb om nog even wat punten mee te pakken dit weekend: Hotshot Racing DLC, Battlefield V, Seasons After Fall, FIFA 17, Modern Warfare 2 Remastered en als ik nog energie over heb: Kung Fu Kinect

Was eigenlijk bezig met Need for Speed Payback, totdat ik gisterenmiddag als verrassing out of the blue Marvel The Avengers game kado kreeg van mijn vriendin.
Dus mee begonnen en tot daarnet gespeeld...alleen weet ik zo net nog niet of ik 'em goed of mwah vind. De sfeer is goed, het verhaal is goed...maar het is net de gameplay die me met een ongemakkelijk gevoel achterlaat.
Soms lijkt het net alsof de game zo'n snelheid in de actie haalt, dat ik wel kan bijhouden maar de game zelf niet...
Zo moet je rennen, slingeren, vechten en repeat. Maar al vaak dood gegaan door een soort trail & error gameplay, ik zie wat ik moet doen, ren erheen en op de 1 of andere manier kan de game zijn eigen snelheid niet in alles bijhouden waardoor je de diepte instort, of net voor de rand stoppen, waarna het lijkt of de game het niet begrijpt en je alsnog over het randje naar beneden kukelt. Best wel frustrerend en dan de laadtijden tijdens het afgaan, die zijn tergend lang helaas. Maar toch vind ik de game tof tot nu toe, want grafisch is de game prachtig mooi.

Dit weekend ga ik aan de slag met ReCore.

Speel momenteel weer veel door elkaar:

Ps4: Rise of the Tomb Raider uitgespeeld, alleen nog wat DLC dingetjes doen. Daarna Mad Max trachten uit te spelen.

Switch: Mario + Rabbids (nog steeds) en met een nieuwe playthrough van Breath of the Wild begonnen, don’t ask me why.

3ds: Had ineens veel zin in een nieuwe run van Omega Ruby.

Ik kies gewoon waar ik op dat moment zin in heb tenzij de tv vrij is, dan pak ik de ps4.

solidKevin schreef:
Dit weekend ga ik aan de slag met ReCore.

Die moet ik ooit nog een keer uitspelen, jaren terug halverwege mee gestopt dus hik er tegen aan om het weer op te pakken. Hmm. Benieuwd wat je ervan vindt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:19 uur

geplaatst: vandaag om 04:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.