menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 (moderator)
Und das Wochenende ist wider da!!!

Voor mij wordt het n combi van The Wolf Among Us (tof zo'n comic game!) en verder met de campaign in Team Sonic Racing!

Wat staat er bij jullie zoal op stapel?

Hier wordt het dit weekend verder gaan met de DLC’s van Shadow of the Tombraider. Blijft een beauty die game en dankzij een Xbox achievement challenge heb ik die game weer wat herontdekt afgelopen week.

Dankzij die challenge ook weer es Hour of Victory uit 2007 aangeraakt, dat is volgens mij de Nr7 in de flop 100. Lol. Misschien die ook maar eens afronden alhoewel ik daar nu in de meest kloterige missie ooit ben beland.

Dankzij die challenge ook wat 2e hands Xbox360 games gescoord waaronder The adventures of TinTin die ik ooit op de iPad had gespeeld, geinige old school platformer met een leuke afwisseling tussen 2d, 2,5d en 3d. Wellicht daarvan de single player ff afronden.

Ben nog met Grim Dawn bezig, met als afwisseling Nier Automata.

All Seeing Fish
Vanavond met mijn kinderenLayton's Mystery Journey: Katrielle en het miljonairscomplot

Final fantasy vii remake is binnen! Vooral daar mee bezig dus.

Ja hoor... nog steeds GTA 5. Op nog geen 2 weken uitgespeeld, wat me eerlijk gezegd sterk verbaast. Na vandaag ben ik er wel klaar mee denk ik.

Wat zal de dag van morgen brengen? Talloze games smeken om mijn aandacht. De stemming waarin ik me morgen bevind zal hoogst waarschijnlijk de doorslag geven.

Voor wie dit vanavond nog leest: slaapzacht.

Cervantes schreef:
In het weekend ben ik van plan om verder te gaan met Super Mario Odyssey. Net de meeste manen binnen de woestijnwereld verzamelt en ik ben benieuwd waar het avontuur me verder zal brengen.

Dan heb je nog even. Wereldgame, staat op de volle 5 sterren bij me.

Mario games maken me altijd zo blij. Ook ik ga Odyssey nog eens verder spelen, moet nog honderden manen. Game qua verhaal wel uitgespeeld.

Het is op de valreep flOwer geworden, leek me wel bij het jaargetijde te passen

Ik ging eigenlijk Warhammer 40k Inquisitor spelen, maar heb buiten aan de deur in afzondering gezeten met een wat comics. Daarna een dutje gedaan. En daarna dacht ik een episode van Mr Mercedes op te zetten (een van de weinige Stephen King boeken die ik nooit gelezen heb). Mooi niet dus. Ik zit nu dus halverwege het seizoen.

Maar morgen ga ik dus wel proberen om Inquisitor te spelen.

Tenzijn ik me in het hoofd haal om de reeks comics te lezen die ik digitaal heb aangeschaft via de sales op Comixology. Er waren een heel reeks voor een 1 euro'tje of 2 euro'tjes per stuk dus eh...tja...

Weekend is voorbij... I know... Ik ben vandaag gestart met Red Dead Redemption 2. Tot nu toe prima te doen.

Sinner schreef:
Ik ging eigenlijk Warhammer 40k Inquisitor spelen, maar heb buiten aan de deur in afzondering gezeten met een wat comics. Daarna een dutje gedaan. En daarna dacht ik een episode van Mr Mercedes op te zetten (een van de weinige Stephen King boeken die ik nooit gelezen heb). Mooi niet dus. Ik zit nu dus halverwege het seizoen.

Maar morgen ga ik dus wel proberen om Inquisitor te spelen.

Tenzijn ik me in het hoofd haal om de reeks comics te lezen die ik digitaal heb aangeschaft via de sales op Comixology. Er waren een heel reeks voor een 1 euro'tje of 2 euro'tjes per stuk dus eh...tja...
Waar speelt Mr. Mercedes?

Grovonion schreef:
Waar speelt Mr. Mercedes?

Nou in Nederland hebben we hem op HBO (2 seizoenen) en Videoland (alle 3 seizoenen). Hoe het in Belgie zit weet ik echter niet. Staat voor zover ik weet niet op Netflix. Maar het is wel erg de moeite - moet nog 2 afleveringen en dan zit ik door het eerste seizoen heen.

Winkelwagentje (moderator)
Het is dan nog geen weekend. Maar ik heb deze week mijn PSP nog eens uit een lade gehaald. Af en toe moet ie nog eens aan de lader om de batterij een beetje goed te houden. En zodoende ben ik weer begonnen aan Valkyria Chronicles 3 - de enige game die er nog op stond, met 10 uur op de save file!

Ik zou dit weekend wel eens aan een onderneming durven beginnen die soms heel wat gevloek zal genereren... Platina halen in Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered. Wish me luck, ik zal het kunnen gebruiken.

Good luck

Ik ga verder met Wolfenstein II: The New Colossus. Het zou fijn zijn als ik vandaag Sniper Ghost Warrior Contracts binnen krijg, dan schuif ik die er ook nog ff in.

Edit: (16:58) binnen

Ben zelf bezig met Saints Row 2 (Xbox 360) ter voorbereiding van de Remaster van deel 3 volgende maand. Ondertussen ben ik het derde deel ook in co-op aan het spelen met een kameraad op de PS3.

centurion81 (moderator)
Ik ben begonnen met het artistiek geniale Tearaway Unfolded. Als ik even zin heb in wat meer snelle actie slinger ik Team Sonic Racing even aan...goede time trial tijdenen neerzetten en potjes online racen zijn momenteel een heerlijk tijdverdrijf!

Nog steeds Warhammer 40K Inquisitor. Iedere dag een missietje of 2-3 (pakweg een uur). Blijft me erg bevallen. Wellicht begin ik morgen ook aan Soma ter afwisseling.

Fonzzz002 (crew)
Laatste tijd vooral bezig met het herspelen van Batman: Arkham Asylum (Arkham City komt erachteraan) en met de nieuwe Final Fantasy VII. Beiden zijn lekker tijdrovende games waar ik wat weekenden mee zoet ga zijn .

Aangezien mijn beste buddy dit weekeinde Corona verlof heeft (werkt in de schoonmaak van scholen, winkels en ziekenhuizen), hebben we na lange tijd een Diablo III weekend. Rift runnen tussen torment 12 en torment 15. Gear snacken, legendary gems snacken, legendary and betere set items voor mijn Crusader aan het fixen.

Dit paasweekend met name de nieuwe Ori (2e playthrough maar dan op hard), Afventures of TinTin (xbox360) verder afronden en af en toe wat retro Amiga games. Super Tennis Champs uit ‘95 veel gedaan de laatste paar dagen, blijft goed vermaak.

Oh en samen met m’n zoontje af en toe wat potjes Brawl Stars (mobiele game) waar hij helemaal gek van is . Ook mooi dat hij me continu loopt te vertellen wat ik moet doen en welke ‘knokkers’ het beste zijn en wat en wanneer ik moet upgraden.

centurion81 (moderator)
Ik heb vanavond Tearaway Unfolded uitgespeeld, mooie game hoor! Controls en cameravoering die niet super zijn staan wat mij betreft een topscore in de weg, maar zeker een laatste paar uren waren echt genieten!

Dit weekend ga ik beginnen aan Uncharted 3, afgewisseld met wat potjes online vertier in Team Sonic Racing

Persona 5 Royal (PS4) is momenteel het hoofdmenu, met als aperitieven nog steeds Trails of Cold Steel (PSV) en af en toe Kards (PC)

Ik voorspel een webberig weekend: Spider-Man.

Aangezien Legend of Grimrock wel heel kort was, binnen 15 uur uitgespeeld, was ik aan het twijfelen of ik deel 2 zou gaan spelen of Dungeons (2011).

Heb dus voor Dungeons gekozen dit weekend en geen minuut spijt van gehad.

Wat een game weekend was dit zeg! Kromme handjes

centurion81 (moderator)
Ik heb uiteindelijk niet veel gegamed, wel gespeeld haa zaterdagavond een pubquiz gedaan met 23 teams via Google Meet...Gezellige gekte, maar maakte wel dat ik het gezellig een avondje doorzakken in een kroeg extra miste

Gisteravond uiteindelijk begonnen met Shadow of the Colossus trouwens, zat een paar maanden terug bij PS Plus.

@ HALVE TAMME. had je trouwens gezien dat Uncharted: Nathan Drake Collection (das deel 1 t/m 3) en Journey allebei gratis te krijgen zijn tot 4 mei in de PS Store? Zag je enthousiasme over Uncharted 4, vandaar

Gast
geplaatst: vandaag om 12:35 uur

geplaatst: vandaag om 12:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.