menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
centurion81 (moderator)
CarealotCarrot schreef:
Probeer mij dit weekend dor Life is Strange te worstelen. Tot nu toe blijkt dat nogal een opgave te zijn...
Misschien toch maar Phoenix Wright 2 oppakken.

Tienerleed te lang geleden om nog interessant te zijn?

CarealotCarrot schreef:
Probeer mij dit weekend dor Life is Strange te worstelen. Tot nu toe blijkt dat nogal een opgave te zijn...
Misschien toch maar Phoenix Wright 2 oppakken.

LiS begint niet zo boeiend en sterk, maar eindigt wel zo. Volhouden!

centurion81 schreef:
(quote)

Tienerleed te lang geleden om nog interessant te zijn?

Nou, is allemaal nogal oppervlakkig tienerdrama. Hoewel ik daar ook wel van kan genieten (Degrassi bv.) Maar de game komt tot nu niet verder dan "ik haat mijn moeder/de wereld" en andere tienercliches. Opzich niet erg, maar dan verwacht ik wel dat de karakters/dialogen en presentatie dat allemaal ondersteunen, anders blijft het wel heel oppervlakkig.

LiS begint niet zo boeiend en sterk, maar eindigt wel zo. Volhouden!

Dat wil ik wel geloven, we zullen zien!

'Tis vrijdag, dus trap ik maar af waar ik me bevind dit weekend en dat zal zijn in Star Wars Battlefront II op de PS4.
Had gisteren al 3 campaign missies gedaan en een 3-tal arcade missies en tot dusver heeft de game me aardig verrast. De campaign begint al goed, al ben ik niet zo'n held in space-ship battles in battlefront kom ik er aardig mee uit de voeten. De arcade mode is leuk om de tijd te doden, later na de campaign eens snoepen aan de Multiplayer mode.

Aangezien ik deze week Metroid Prime 2: Echoes heb uitgespeeld, en ik mijn Wii U eigenlijk eens wil opbergen, ga ik (eindelijk) aan de slag met The Legend of Zelda: Twilight Princess HD.

Ik heb de GameCube versie ruim zes jaar gelden pas voor het eerst gedaan en ik was helemaal weggeblazen. Hij staat sindsdien dan ook in mijn top 10. Kijken of ik diezelfde magie nogmaals kan herbeleven in de HD-versie.

centurion81 (moderator)
Ik ben afgelopen week bezig geweest met Faery: Legends of Avalon, de eerste titel van Spiders, daar ga ik mee verder. Ik stream de PS3 versie van de game via PS Now. Trophies komen gewoon binnen, maar zonder meldingen in de app Ben tot nu toe bezig met de game te 100%-en. Da's voor mij een unicum, maar zul je net zien dat uitgerekend deze game geen platinum heeft

Aangezien ik komende week een weekje op vakantie ben zonder PS4, wil ik die dit weekend nog even uit gaan spelen Als ik dan nog tijd overhoud ga ik weer verder met 1e proberen te worden in iedere race van de campaign mode in GT Sport!

De Pokemon DLC nog steeds aan het spelen. Lekker weer bezig met het vullen van die Pokedex.

Een maat van mij die onlangs een Switch heeft gehaald is flink gaan knallen met Smash Bros Ultimate en is nu zover dat hij mij kan verslaan grrrr.. daar duik ik dus ook weer in. Even goed trainen om hem weer pak slaag te kunnen geven.

Eraser2 schreef:
is nu zover dat hij mij kan verslaan grrrr.. daar duik ik dus ook weer in. Even goed trainen om hem weer pak slaag te kunnen geven.
Daar draait het allemaal om, nice!

Heb Kingdom Hearts 3 weer fanatieker opgepakt. Ga ik nog even mee door.

Deze week helaas Red Dead Redemption 1 Undead Nightmare moeten eindigen omdat de game vanwege bugs me niet verder laat gaan.

The Legend of Zelda: Twilight Princess HD uitgespeeld (wat een meesterwerk!) en dit weekend aan de slag met Metroid Prime 3: Corruption.

Op de Switch Pokemon Shield afgewisseld met Smash Ultimate.

Op de ps4 gisteravond begonnen met Rise of the Tomb Raider en ik vraag me ten zeerste af waarom ik het zolang links heb laten liggen. Geweldige game, heb er al een uurtje of 5 in zitten.

Ik heb me weer even van het online zijn op de PS4 en de multiplayer van Star Wars terug getrokken. Was weer een vervelende week omtrent mijn moeder, die dinsdag gevallen was en nu sinds donderdag voor de rest dat ze nog op aarde mag zijn in een rolstoel gekluisterd zal zijn.

Daarom nu op de PC sinds donderdag begonnen met een Interactive Visual Novel (Thriller) genaamd Acting Lessons. Ben nu dus ook een paar uur s'avonds bij mijn ouders om vooral mijn pa bij te staan waar nodig, waarna ik de PSP tevoorschijn haal en ik me weer verdiep in Parasite Eve Trilogy, voor mij is the Third Birthday gewoon het derde deel.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Deze week helaas Red Dead Redemption 1 Undead Nightmare moeten eindigen omdat de game vanwege bugs me niet verder laat gaan.

Dat is zwaar klote man. Waardoor komt dat?

Mithrandir schreef:
Ik heb me weer even van het online zijn op de PS4 en de multiplayer van Star Wars terug getrokken. Was weer een vervelende week omtrent mijn moeder, die dinsdag gevallen was en nu sinds donderdag voor de rest dat ze nog op aarde mag zijn in een rolstoel gekluisterd zal zijn.

Heel vervelend om te horen. Ik wens je veel sterkte (en hopelijk ook nog wat gameplezier) in deze lastige tijd.

solidKevin schreef:
(quote)

Heel vervelend om te horen. Ik wens je veel sterkte (en hopelijk ook nog wat gameplezier) in deze lastige tijd.

Dankje Kevin, gamen zal altijd een dagelijkse bezigheid blijven, al is het nu even gaming-light.

Mithrandir schreef:

Dat klinkt als een hele slechte week. Veel sterkte!

solidKevin schreef:
(quote)

Dat is zwaar klote man. Waardoor komt dat?

Zie mijn verhaaltje:

Red Dead Redemption: Undead Nightmare (2010)

Was wel teleurstellend ja. Maar ik ga niet constant alles opnieuw spelen omdat de game niet goed werkt.

Net voor de 2e keer Detroit: Become Human (2018) gespeeld. Wat blijft dat een heerlijke game.
Vanmiddag maar begonnen met Until Dawn (2015) . Stond al heel lang op het lijstje en ben tot nu toe zeer tevreden.

centurion81 (moderator)
Mijn vriendin heeft weer meer tijd s avonds dus wat minder gamen voor mij de tijd die ik heb rijd ik waarschijnlijk wat rondjes in GT Sport en denk dat ik er nog even n kleine indiegame bij pak voor de afwisseling!

Wargroove, Steamworld Dig en Planet Alpha voornamelijk.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Heb Kingdom Hearts 3 weer fanatieker opgepakt. Ga ik nog even mee door.

Idem voor dit weekend. Ben behoorlijk verslaafd geraakt en ga proberen om het binnenkort uit te spelen, ook al is het een gigantische game.

De Mario + Rabbids Donkey Kong DLC op de switch en op de ps4 nader ik het einde van Rise of the Tomb Raider. Ben al de hele week in ban van deze game, super leuk.

centurion81 schreef:
Mijn vriendin heeft weer meer tijd s avonds dus wat minder gamen voor mij
Schande! Met vriendin spelen is belangrijker dan videogames? #chooseyourpriorities

428 Shibuya Scramble aan het spelen de laatste twee weken, heerlijke visual novel in real-life met zeer abstracte karakters en een sterk verhaal.

Dat afgewisseld met Kirby Triple Deluxe op 3DS en sinds gisteren ook Day & Night op de switch.

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:
(quote)
Schande! Met vriendin spelen is belangrijker dan videogames? #chooseyourpriorities

Belangrijker...hehe....jongste is 9 maanden inmiddels dus er valt weer wat mee te spelen

centurion81 (moderator)
GT Sport zoals altijd tegenwoordig en ben er achter dat ik wanneer ik heel moe ben het simpeler point and clickwerk wel ontspannend vind, ben begonnen met Enigmatis: Ghosts of Maple Creek!

Ben eindelijk weer ingekomen bij Persona 5 Royal en het neemt zoals verwacht merendeels van mijn vrije tijd in beslag . Inmiddels ook aangekomen bij het 6e deel van Resident Evil op professional mode, met de intentie deel 7 op mad house erachteraan te gooien. Zo is het lekker inkomen voor deel 8.

Ik zal me dit weekend vooral bezig houden met de nieuwe football manager en daarnaast moet ik eigenlijk Hellblade: Senua's Sacrifice uitspelen

Beginnetje maken met Star Wars: Squadrons. Misschien een reden om eens plus te nemen even kijken.

JustMike schreef:
Ik zal me dit weekend vooral bezig houden met de nieuwe football manager en daarnaast moet ik eigenlijk Hellblade: Senua's Sacrifice uitspelen

En.. hoe bevalt FM21 tot nu toe? Heb nog steeds een leuke save lopen met FM20, dus wacht nog even met de nieuwe versie.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:30 uur

geplaatst: vandaag om 23:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.