menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:

Ik zal dit dit weekend te vinden zijn in Final Fantasy XV, kicking the Imperial's butt

Samen met mijn vriend op een nostalgie Nintendo 64 tour geweest:
Pokémon Snap en de minigames van Pokémon Stadium 2 gedaan!

(Console begint nu wel langzaam bij het eind van haar latijn te komen vrees ik. Games lopen steeds vaker vast de laatste tijd )

centurion81 (moderator)
Inmiddels bezig met episode 3 van The Council, daar ga ik dit weekend mee verder. Ook ben ik een poging aan het ondernemen om 25 jaar later nog eens Super Castlevania 4 uit te spelen!

Ik ben bezig met het herbeleven van mijn pubertijd met Mario Sunshine op de Switch. Echt fantastisch.

Verder van de week begonnen met Rocket League op de Switch ipv Xbox. Even daar gewend aan raken.

Zal wellicht een beetje een mix zijn van diverse dingen. Niet lekker genoeg om uren dezelfde game te spelen (Portia daargelaten), maar wel zin om een beetje de rest van de recente Switch games wat langer te spelen.

Ik ga eens beginnen aan Sonic Colors.

Uncharted 2 van de week uitgespeeld en tegen verwachting in niet zoveel zin om direct met 3 door te gaan. Mijn PS4 tijd zal ik dan ook besteden met het verder ontwikkelen van mijn skills in de Tony Hawk remake.

Voor de Switch heb ik gisteren toch Super Mario 3D All stars opgepikt. Heb al 17 sterren in Galaxy dus zal daar ook mee verder gaan.

Ik ben dit weekend op de PC te vinden, waar ik The Witcher 1 aan het herbeleven ben (5de keer), nu naast mods ook een texturenpack 2020 en SweetFx/Reshade me "Global Illumination" en "MSSAO" shader erover heen geinstalleerd, compleet andere ervaring nu.

De PS4 blijft even uit, even lonely gaming time op de PC, aangezien het slechte nieuws omtrent mams gezondheid er even heeft ingehakt, niet voor de mensen van Gamesmeter in mijn lijst maar meer even het gevoel hebben dat ik in solitude aan het gamen ben en zo weer even ruimte maak in mezelf om weer wat kracht te vinden om het slechte nieuws beter te kunnen dragen.

Veel sterkte Mithrandir. Virtuele knuffel.

Het is weer weekend.

Net 20 minuten geleden The Witcher uitgespeeld, maar zelfs na 5 keer wordt je toch steeds met de neus op de feiten gedrukt dat na een halve nacht de endgame een soort loterij is om er doorheen te komen. Want de combat is verre van perfect en eigenlijk zeer armzalig gebracht. Maar daar speel je de Witcher ook niet voor, deze game draait echt om het verhaal.
Nu wat gaan slapen en begin ik later aan The Witcher 2 om daarna voor de eerste keer The Witcher 3 te gamen. Toch benieuwd wat ik van die game kan verwachten, aangezien het door vele de beste RPG ooit word genoemd, de oude klassiekers ter zijde.

Nu iets voorbij halverwege FFVII Remake en het is genieten geblazen, wat een game! Nevenbij nog af en toe SM64 opstarten of misschien een paar DS-gamepjes uitproberen.

Kijk mama, ik ben een cowboy!
Red Dead Redemption 2

Mafia 1 Remake afgelopen week uitgespeeld (wat een gave versie) en sinds 1 oktober is Doom: Eternal (2020) geland op GamePass en gisteravond daarom even een paar uurtjes gespeeld. Echt een game die ik niet zomaar zou kopen omdat ik wat te oud wordt voor dergelijke snelle gameplay. Ik ben meer van de rustige (cover) shooters ipv als een idioot non-stop rennen en slashen. Op default niveau uiteindelijk wel met pijn en moeite de 1e paar levels overleefd. Benieuwd hoe lang ik het ga volhouden, maar dit weekend zeker ff verder spelen. Speelt namelijk wel heel erg lekker en ziet er goed uit.

Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (2018) en Sacred (2004).
Beiden spellen ver gevorderd. Ben deels al aan het kijken welk ander spel de laatste maandjes van het jaar gaat beheersen.

Hoe bevalt die? Ik heb hem ook nog liggen en heb er zo’n tien uurtjes in zitten maar ik vind hem vrij makkelijk waardoor ik een beetje tegen gehouden wordt om verder te spelen.

Ik speel zelf dit weekend de Recursion mode van Transistor. Echt een aanrader want je kunt dan vanaf het begin van de game al lekker spelen met alle abilities die je hebt en de uitdaging is ook erg lekker met de sterkere enemies.
Verder zal ik trachten de 120 sterren in Super Mario Galaxy te halen (heb er nu 102).

Eraser2 schreef:
Hoe bevalt die? .

Best goed, hoewel het spel inderdaad te makkelijk is. Speel het nu op de hoogste moeilijkheidsgraad en dan blijkt de combat/kingdom-building/RTS-battles best genietbaar te zijn. Heb er nu +- dertig uur inzitten.

Het is helemaal langs me geen gegaan dat er een moeilijke modus beschikbaar is! Dan ga ik me daar binnenkort eens op storten! De game ziet er namelijk prachtig uit.

Rode Zomerzon schreef:
Kijk mama, ik ben een cowboy!
Red Dead Redemption 2

Ben altijd benieuwd naar nieuwe meningen bij die game.

Ben zelf dit weekend bezig met Mario Galaxy. En een paar potjes Rocket League.

Ajax&Litmanen1 schreef:
Ben altijd benieuwd naar nieuwe meningen bij die game.

Die zal ik op een dag zeker neerpennen

centurion81 (moderator)
mrdig schreef:
Mafia 1 Remake afgelopen week uitgespeeld (wat een gave versie) en sinds 1 oktober is Doom: Eternal (2020) geland op GamePass en gisteravond daarom even een paar uurtjes gespeeld. Echt een game die ik niet zomaar zou kopen omdat ik wat te oud wordt voor dergelijke snelle gameplay. Ik ben meer van de rustige (cover) shooters ipv als een idioot non-stop rennen en slashen. Op default niveau uiteindelijk wel met pijn en moeite de 1e paar levels overleefd. Benieuwd hoe lang ik het ga volhouden, maar dit weekend zeker ff verder spelen. Speelt namelijk wel heel erg lekker en ziet er goed uit.

Dat met te oud voor echt snelle shooters herken ik vrij sterk haha

Ik heb dit weekend meer films gekeken dan gegamed, komt vaker voor laatste tijd ivm af en toe echt moe aan eind van de dag Hoop wel een dezer dagen Super Castlevania IV uit te spelen en dan denk ik even niets of iets heel kleins, tot dat dinsdag NFS Payback landt bij PS Plus, wel zin in een arcade racer!

Jullie lopen al tegen de 60 dan of wat.

Serieus mentaal verval indahouse.

Had ik niet gedacht.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:

Had ik niet gedacht.

Combi van mentaal verval en dat het m'n interesse minder weet vast te houden

Confusie schreef:

Had ik niet gedacht.

Laat ik het zo zeggen: De 60 is iets dichterbij dan de 20. Net wel weer 2 uurtjes Doom Eternal gespeeld en merk dat ik het ook niet veel langer dan dat in 1 sessie kan spelen. Tof is het wel maar beetje veel van hetzelfde.

Nou ben benieuwd.

Hoe dat bij mij zal vergaan over een jaar of twintig.

Mijn weekend begon eigenlijk afgelopen dinsdagmiddag al aangezien mijn vrouw een knie operatie moest ondergaan. Zit nu dus thuis gebruik makend van zorgverlof. Tussendoor genoeg tijd om lekker te gamen. Zit een beetje in de metroidvania vibe en speel daarom momenteel Dandara op de Switch en Super Metroid via de Snes Online app.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.