logo GamesMeter menu
logo GamesMeter

Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
geplaatst:
Fonzzz002 schreef:
Begin gemaakt aan Directive 8020. Ik heb jarenlang alle trailers en nieuws ontweken om zo blind mogelijk het spel in te gaan

Ik ontwijk nog steeds vol enthousiasme alle reviews e.d voor de game. De Dark Pictures reeks (of alles van Suppermassive) liggen me na aan het hart en zijn zo veel leuker als je eigenlijk helemaal niets of amper iets ervan af weet. Maar...volgende week vakantiegeld. Dan zullen we het dus wel zien. Ik weet enkel dat het Sci-fi is en dan weet je natuurlijk 'ongeveer' richting welke franchises het kan opgaan...maar alsnog benieuwd. En ik hoop dat nu er een begin gemaakt is aan seizoen 2 de overige episodes ook jaarlijks of bi-jaarlijks wel droppen zoals bij seizoen 1.

geplaatst:
Manny Calavera schreef:

En hoe leuk vindt je Yotei? Bijna klaar? In die game is echt veel te doen en ik vond het ook echt bijna allemaal leuk om te doen.

Ja fenomenale game. Grafisch waanzinnig en in alles een betere game dan Tsushima wat erg knap is. Het open wereld gedeelte werkt zo gestroomlijnd, eigenlijk amper frustraties te ontdekken.
Ik ben nu volgens de Ps5 op 56% van de story na 21 uurtjes. Klopt ook wel aardig want ik heb 3 van de 6 inmiddels neer. Maar ik neem mijn tijd voor de rest, het is te leuk om te rushen.

geplaatst:
Uiteraard Forza Horizon 6 en nog steeds zoet met RE9

geplaatst:
Nog altijd San Andreas.

Ik heb de super beruchte missie waar CJ een trein moet volgen (All we had to do was follow the damn train CJ( en je maatje bendeleden van het dak moet knallen in 1x behaald dit weekend. Geen idee hoeveel makkelijker de Definitive Edition is vergeleken met het origineel maar dit was totaal niet lastig.

Nog meer mensen hier die oude GTA's weer spelen in aanloop naar GTA 6? Merk dat ik er wel echt plezier in heb ook al zie ik echt wel bugs en minpunten.

geplaatst:
Ben nog steeds bezig met Cyberpunk. Nu al een tijdje bezig met Phantom Liberty. Wat een geweldige DLC zeg. Bijna (of misschien wel beter) dan het hoofdverhaal. Solomon Reed (Elba), Songbird, Alex, President Myers, schurk Kurt Hansen etc. Allemaal geweldige personages. Ik heb net het gedeelte met de party gehad, waarbij we de echte Songbird en Hansen ontmoeten. En broer en zus Cassel tijdens een potje roulette.

geplaatst:
Dit wordt wel een week met een groot dilemma. Ben nog altijd bezig met San Andreas maar die game is zo krankzinnig groot en uitgebreid. Ben nu pas uit het Countryside gebied en dan volgen nog San Fierro, de woestijn, Las Venturas en de finale in Los Santos.

De game blijft wel echt werelds, zeker in het buitengebied komt het gevoel weer terug wat ik vroeger ook bij deze game had. Veel leuker dan in Los Santos.

En deze week verschijnt 007 First Light, die ik heb gekocht en heel graag wil spelen maar ik kan GTA niet wegleggen

geplaatst:
Ben klaar met Phantom Liberty. Heb er voor gekozen om Song So Mi te steunen 'all the way'. Nog wat zijmissies (onder andere Julie en Claire), en dan wordt het tijd om de laatste hoofdmissies te gaan doen.

geplaatst:
Heb GTA SA even op pauze gezet om 007 FL te spelen en dat bevalt erg goed. Zelfs het enorm lange trainingslevel is echt prachtig gemaakt en voelt gewoon als een echt level.

Momenteel vooral Shadow Man.

Blijkt een stuk leuker om nog eens te spelen dan ik verwacht had.

Met het WK game ik wel wat minder, maar na deze week 007 First Light af te hebben gerond ga ik komende weken weer lekker verder met GTA San Andreas die twee weken op pauze heeft gestaan.

Tot Star Fox over twee weken verschijnt.

WK gaat ook even voor. Wordt (hopelijk) ook weer wat beter weer. Maar ga zeker wat tijd vrijmaken om met Spider-Man 2 te beginnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:06 uur

geplaatst: vandaag om 22:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.