Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
1
geplaatst: 20 maart, 12:11 uur
Vanavond gaat mijn vrouw met vriendinnen weg dus ik ga lekker me nestelen op de bank en een mooie slag slaan in Ghost of Yotei. Van de week was ik ook alweer een uurtje wezen spelen en het is echt schitterend. Dit is hoe open wereld games voor mij moeten zijn, qua design echt uitmuntend.
Verder schiet ik ook al heel lekker op met mijn Leafgreen playthrough. Nog 1 badge en daarna de Pokemon League trotseren. Die pak ik tussendoor dus ook lekker op van het weekend.
Verder schiet ik ook al heel lekker op met mijn Leafgreen playthrough. Nog 1 badge en daarna de Pokemon League trotseren. Die pak ik tussendoor dus ook lekker op van het weekend.
4
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 29 maart, 17:24 uur
Momenteel Kingdom Hearts III aan het herspelen om in te komen voor het 4e deel. Na uiteenlopende meningen te hebben gehoord over KH3 begon ik mij af te vragen of de 4,5* destijds terecht was. Inmiddels zo'n 90% in de game en ik ben niet van mening veranderd. De Disney fanservice is fenomenaal, werelden zijn prachtig en Sora heeft een uitzonderlijk rijke hoeveelheid moves die je kunt gebruiken. Het is als vanouds heerlijk om legers aan heartless neer te timmeren met lange combos. Enige minpunt is dat de moeilijkheid laag is op Proud mode, terwijl Critical Mode daarentegen te moeilijk is. Er had een tussenweg mogen zijn. Binnenkort weer eens Birth by Sleep of Dreamdrop Distance opnieuw proberen.
3
geplaatst: 29 maart, 19:07 uur
Screamer af en toe, voor de rest nog "op zoek" naar de volgende switch RPG voor onderweg en tijd om eindelijk in de 3de Yakuza Kiwami te duiken.
5
geplaatst: 30 maart, 09:06 uur
Ik ben de eerste drie Uncharted games opnieuw aan het spelen. Ben al ver met Uncharted 2. Hierna ga ik eindelijk beginnen met Cyberpunk 2077.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 30 maart, 15:06 uur
Ik speel een mengeling van games momenteel, wat goedkope puzzelgames, Mario vs Donkey Kong via Switch Online GBA, en Mystic Quest Legend via RetroDeck op mijn oude laptop waar ik Linux Mint op geïnstalleerd heb....Linux is ook niks moeilijker dan Windows tegenwoordig...en als ik er even niet uitkom vraag ik het wel aan een AI chat en dan kun je weer door 

2
geplaatst: 31 maart, 10:38 uur
Ik ben de afgelopen week met een hoop games in de weer geweest:
- Super Mario Maker 2: blijft leuk om werelden die de community gemaakt heeft door te spelen. Sommige levels hadden zo van Nintendo kunnen zijn. Wat een waanzinnig concept is dat toch gebleken.
- No More Heroes: werd tijd om hem weer op te pakken en door te spelen. Wat een tof stijltje.
- Starship Troopers Ultimate Big War: heerlijk om even te knallen tussendoor.
- Ghost of Yotei
- Yakuza Like a Dragon
- Yooka Laylee and the Impossible Lair: loopt als een zonnetje op de Switch 2.
En eigenlijk wil ik games als Super Mario RPG en Paper Mario Origami King ook nog eens een replay geven op de Switch 2.
Teveel keuzes te weinig tijd…
- Super Mario Maker 2: blijft leuk om werelden die de community gemaakt heeft door te spelen. Sommige levels hadden zo van Nintendo kunnen zijn. Wat een waanzinnig concept is dat toch gebleken.
- No More Heroes: werd tijd om hem weer op te pakken en door te spelen. Wat een tof stijltje.
- Starship Troopers Ultimate Big War: heerlijk om even te knallen tussendoor.
- Ghost of Yotei
- Yakuza Like a Dragon
- Yooka Laylee and the Impossible Lair: loopt als een zonnetje op de Switch 2.
En eigenlijk wil ik games als Super Mario RPG en Paper Mario Origami King ook nog eens een replay geven op de Switch 2.
Teveel keuzes te weinig tijd…
2
geplaatst: 12 april, 19:02 uur
Deze week uitgespeeld: God of War Ragnadok
Nu beginnen aan Life is Strange: Reunion
(je kan denk ik niet twee grotere verschillen in games hebben
)
Nu beginnen aan Life is Strange: Reunion
(je kan denk ik niet twee grotere verschillen in games hebben
)
3
geplaatst: afgelopen vrijdag om 16:40 uur
Life is Strange: Reunion ook alweer afgerond.
Nu komende tijd beginnen aan Donkey Kong Country 2 en GTA Vice City definitive edition.
Kortom, retro.
En ik denk dat ik komende dagen ook mijn Switch Online maar eens ga opwaarderen naar de meest uitgebreide versie zodat ik N64 en Gamecube ook kan spelen.
Nu komende tijd beginnen aan Donkey Kong Country 2 en GTA Vice City definitive edition.
Kortom, retro.
En ik denk dat ik komende dagen ook mijn Switch Online maar eens ga opwaarderen naar de meest uitgebreide versie zodat ik N64 en Gamecube ook kan spelen.
2
geplaatst: afgelopen zaterdag om 23:28 uur
De komende games staan in de roulatie. Ik wil ze allemaal de komende maanden uitspelen:
Pokemon Pokopia (3 uurtjes onderweg)
Ghost of Yotei (15 uurtjes, halverwege de story)
Mario + Rabbids Sparks of Hope (3 uur)
Metroid Prime 4 Beyond (ook 3 uur)
The Plucky Squire (net aan begonnen)
1
geplaatst: afgelopen zondag om 00:03 uur
Eraser2 schreef:
De komende games staan in de roulatie. Ik wil ze allemaal de komende maanden uitspelen:
Ik ben met Yotei wel echt een uur of 60 bezig geweest maar ik wilde dan ook alles doen. Dat heb ik maar heel zelden bij games maar Yotei had het. Geweldige wereld om in te verblijven.
1
geplaatst: afgelopen zondag om 09:40 uur
Ja zo vlieg ik hem ook aan. Story mission en daarna weer een beetje door het landschap te paard en kijken wat ik tegen kom. Fantastische game.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: afgelopen zondag om 11:05 uur
Momenteel met Pragmata bezig. Verslavend spel waar ik zeer over te spreken ben. Originele draaien aan het 3rd person shooter genre, spannend sci-fi mysterie over het verkennen van een verlaten basis op de maan en top-noth graphics. Knap dat Capcom zo rap achter elkaar twee hoogstaanders uitbrengt. Maar goed, momenteel zo'n 5 uur in de game. Eens kijken of ze dit niveau weten vast te houden.
0
geplaatst: afgelopen zondag om 19:06 uur
Manny Calavera schreef:
Kortom, retro.
Kortom, retro.
Rondrijden in Vice City voelt trouwens wel weer echt vertrouwd, met het Miami zonnetje en gouwe ouwe 80's hits uit je speaker. Dan is zelfs een bijna 25 jaar oude game nog weer heel fijn te spelen.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 10:21 uur
Afgelopen weekend had ik weinig tijd, maar ben begonnen met Cyberpunk. Heerlijke vibe tot nu toe. Heb alleen wel een mevrouw boos gemaakt door niet op een afspraak te verschijnen, en ik word nu door de hele stad opgejaagd en achtervolgt haha. Beetje irritant als je gewoon wilt cruisen.
1
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: afgelopen dinsdag om 10:28 uur
Vind het in real life ook erg vervelend als dat gebeurd
.
.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 11:11 uur
Manny Calavera schreef:
edition.
Rondrijden in Vice City voelt trouwens wel weer echt vertrouwd, met het Miami zonnetje en gouwe ouwe 80's hits uit je speaker. Dan is zelfs een bijna 25 jaar oude game nog weer heel fijn te spelen.
edition.
Qua sfeer helemaal niets aan kracht ingeboet die game. V-Rock en Wildstyle pompen keihard nog steeds.
1
geplaatst: afgelopen dinsdag om 14:43 uur
Eraser2 schreef:
Qua sfeer helemaal niets aan kracht ingeboet die game. V-Rock en Wildstyle pompen keihard nog steeds.
(quote)
En vergeet Emotion FM niet! Ik zit echt te genieten van de muziek en radioshows.
En toen Toto - Africa af begon te spelen ging ik net als vroeger even op het strand touren. Zenmomentje.
0
geplaatst: afgelopen dinsdag om 16:07 uur
Absoluut, altijd een enorm hoogtepunt die radiostations bij GTA games.
* denotes required fields.