menu

Games / Algemeen / Wat ben jij dit weekend aan het spelen?

zoeken in:
Dit weekend staat Pokémon White op het programma. Hoewel ik het design van de verschillende Pokémon niet altijd even geslaagd vind, is het verhaal wel interessant en leuk gedaan.

Grovonion schreef:
Nog steeds: Trails of Cold steel, de laatste baas is plots even moeilijk als alle bazen samen, wat een beetje grind-werk noodzaakt.

Ook tussendoor (en meer dan dat): Fall Guys, totdat ik rage-quit, dus...

Iemand een voorstel voor een kort PS4 game (max. 4 uur), liefst verhalend, dat ik tussendoor kan spelen?
Eindelijk, gevoeld voor het eerst dit jaar geen Trails of Cold steel. Wat het wel wordt weet ik nog niet. Zou Uncharted 4 eigenlijk verder moeten spelen.

centurion81 (moderator)
Ik moet ook even gaan kijken wat ik op wil pakken, neig naar Modern Warfare 2 Campaign Remastered of Valkyria Chronicles!

Zoals ik al aangaf bij het aankopen topic: The Uncharted reeks, voor nu proberen zoveel mogelijk Trophies, dankzij Squall en Centurion81 een flinke boost gekregen om wat meer fanatiek te zijn omtrent het halen van Trophies, binnen te halen, voordat ik aan 4 en Expansion begin.

Luigi’s Mansion 3 speel ik op de Switch en daarnaast probeer ik zowel Lion King als Aladdin op de ps4 uit te spelen zonder de rewind functie te gebruiken. Pittige opgave

centurion81 (moderator)
Valkyria Chronicles en speel af en toe WipeOut Omega Collection, en heb zin om weer GT Sport op te pakken

Een volstrekt onbekende game van een kleine developer die wel wat meer aandacht verdient: Red Dead Redemption 2

Rode Zomerzon schreef:
Een volstrekt onbekende game van een kleine developer die wel wat meer aandacht verdient: Red Dead Redemption 2

Staat ook nog steeds op mijn lijst. Ik kan me er maar niet toe zetten om de tijd te nemen het verhaal uit te spelen. Ben op 40% geloof ik.

Aangezien ik eigenlijk altijd weekend heb: GreedFall.

Breekt de week zo lekker.

Begint echt leuk te worden om deze spel te spelen.

Blijft bij mij een beetje hangen tussen Torchlight II, My Time at Portia en Mario+Rabbids. Zo hier en daar afgewisseld met een snel potje van een of ander arcade-achtig spel.

De game die ik al zo'n 18 jaar als mijn favoriete game allertijden bestempel. Ik heb hem echter al heel lang nietmeer gespeeld. Zal de liefde inmiddels bekoeld zijn? Final Fantasy X

Maak nu net een beginnetje met XV.

Gisteren al even een paar uurtjes in Tony Hawk gestopt, erg leuk maar de controls moet ik me eerst weer even eigen maken

Verder speel ik The Messenger op de PS4 en als mijn vrouw een serietje kijkt ga ik lekker verder met Luigi’s Mansion 3 op de Switch.

centurion81 (moderator)
GT Sport! Ben de GT League aan het doorwerken, lekker achteraan beginnen en me in een aantal rondes naar de kop van het veld proberen te racen

- Deemo op de PSVita
- Armello op de PS4, net de proloog afgerond en ik snap er nog steeds niks van. Geen idee of ik hier mee verder ga...

Grovonion schreef:
- Armello op de PS4, net de proloog afgerond en ik snap er nog steeds niks van. Geen idee of ik hier mee verder ga...

Armello is echt niet zo moeilijk. Na een game of 2 heb je het grotendeels wel onder de knie. Hoewel het al een tijd terug is voor mij dus ik zou het even terug moeten doorlopen. Wel is het zo dat het spel leuker is met menselijke tegenstanders.

Van het weekend ben ik bezig met Scribblenauts Unmasked, Rocket League en Forza Horizon 4.

Sinner schreef:
Wel is het zo dat het spel leuker is met menselijke tegenstanders.
Kan ik inkomen, het is eigenlijk gewoon een digitaal bord-spel. Vermoedelijk geen cross-play met PC?

centurion81 (moderator)
Veel GT Sport gespeeld recentelijk, dat was leuk en is het nog steeds wel, maar ook weer zin in wat anders inmiddels. Voor dit weekend even kijken, wellicht wat kleins uit de backlog...Get Even, Seasons after Fall of Erica. Moet ik er ook even energie voor over hebben 's avonds, onze kinderen (2 en 0) zorgen momenteel voor korte nachtjes met als gevolg dat ik soms gewoon geen zin heb om te gamen, maar in plaats daarvan een filmpje aanslinger

Nog wel een filmtipje op Netflix trouwens: Wind River (2017) - MovieMeter.nl

Dit weekend van plan om Earthlock the finishen, heb alleen al 1 thropy misgelopen door een eigen fout, maarja dan haal ik die wel bij een 2de run. Daarna wordt het eens tijd om Terminator Resistance te spelen, die hier ook al een tijdje ligt.

Iets minder gamen dit weekend omdat ik in een film/serie mood ben. Tussendoor wel even Earthworms spelen die ik gisteren heb opgepikt. Tevens heb ik vanmiddag de game Indiana Jones and the Staff of Kings voor de Wii binnen gekregen. Volgens een game maat van mij is het bij deze game mogelijk om de legendarische game Indiana Jones and the Fate of Atlantis vrij te spelen. Dat ga ik morgenmiddag maar eens uitzoeken.

Net met FFVII Remake begonnen, dus dat staat de volgende weken vermoedelijk op het programma. Afgewisseld met Armello op PS4. Op de Vita nog iets kiezen, misschien Memories of Celceta, hoewel 2 RPG's op hetzelfde moment misschien iets te zwaar weegt.

Dit weekend staat voor mij Borderlands 3: Psycho Krieg and the Fantastic Fustercluck (ja, een hele mond vol) op het programma.

Het weekend is bijna om en nog steeds ben ik met Earthlock bezig, las afgelopen donderdag dat de game in 40 uur uit te spelen is, ben inmiddels al 52 uur bezig, maar wel een geweldige game, nu nog aan het na trillen van 1 van de 3 harde bosses in de game, wel een gouden Trophy erbij

centurion81 (moderator)
Hij staat weer voor de deur, dat weekend!
Ik ben van de week letterlijk door de Modern Warfare 2 campaign geknald en ben nu begonnen aan het veel kabbelender The Council (2018) ..Die bevalt goed en verwacht daar dit weekend nog wel zoet mee te zijn!

centurion81 schreef:
Hij staat weer voor de deur, dat weekend!
Ik ben van de week letterlijk door de Modern Warfare 2 campaign geknald en ben nu begonnen aan het veel kabbelender The Council (2018) ..Die bevalt goed en verwacht daar dit weekend nog wel zoet mee te zijn!

Die moet ik ook nog spelen. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Zelf ga ik aan de slag met Redout.

Uncharted 2 ben ik bijna doorheen, daarna zal ik direct doorgaan met Uncharted 3. Op de Switch ben ik bezig met Ori and the Blind Forest. We komen het weekend wel weer door!

Had ik maar de tijd om even door te spelen. Ik blijf doorgaan met mijn uurtje FFVII per dag, een uurtje waar ik veel plezier aan beleef. Ys Celceta heb ik ook al even aangespeeld, en Armello is ook nog niet van de harddisk geveegd.

Ga heel veel gamen dit weekend met alle nieuwe aankopen.

Super Mario All-Stars, even inkomen met SM64 en echt de focus op Galaxy.
Mario Party
Paper Mario

En ook nog gewoon Rocket League. En heb nog wel meer liggen, maar daar kom ik dit weekend niet aan toe.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:15 uur

geplaatst: vandaag om 17:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.