Games / Algemeen / Wat ben jij nu en dit weekend aan het spelen?
zoeken in:
4
geplaatst: 30 mei, 10:42 uur
Mijn hoofd lag er uit dus ik was out maar begin eindelijk weer een beetje back in de game te komen met The Precinct die ik al sinds release heb en waar ik lang naar heb uitgekeken en wordt ook serieus hoog tijd dat ik eens met DOOM: The Dark Ages ga beginnen waar ik eveneens lang naar heb uitgekeken.
1
geplaatst: 30 mei, 13:44 uur
Confusie schreef:
Mijn hoofd lag er uit dus ik was out maar begin eindelijk weer een beetje back in de game te komen met The Precinct die ik al sinds release heb en waar ik lang naar heb uitgekeken en wordt ook serieus hoog tijd dat ik eens met DOOM: The Dark Ages ga beginnen waar ik eveneens lang naar heb uitgekeken.
Ik heb serieus geen van de laatste drie Doom games gespeeld. Kwam op mij iets te hyper qua gameplay over, maar ik heb nog een paar maandjes Gamepass om te activeren, dus misschien later dit jaar toch maar eens proberen.
5
geplaatst: 2 juni, 20:50 uur
Super Mario Galaxy afgerond.
Ben nu bezig met Life is Strange Double Exposure en vanaf donderdag Mario Kart World.
Heb eigenlijk wel een beetje genoeg Life is Strange achtige games gespeeld, maar ik kan het toch niet laten om die ene die ik nog moet toch te starten. En Max Caulfield is terug.
Ben nu bezig met Life is Strange Double Exposure en vanaf donderdag Mario Kart World.
Heb eigenlijk wel een beetje genoeg Life is Strange achtige games gespeeld, maar ik kan het toch niet laten om die ene die ik nog moet toch te starten. En Max Caulfield is terug.
2
geplaatst: 8 juni, 23:22 uur
Dead Space en probeer richting de 100% te raken bij Kirby and the Forgotten Land maar dat vind ik nog niet zo eenvoudig. Die game is stiekem best wel pittig zo nu en dan als je alles wil verzamelen.
3
geplaatst: 19 juni, 01:37 uur
3
geplaatst: 19 juni, 09:27 uur
Nog steeds Assassin's Creed Odyssey. Ook tijdrovend. Ook heerlijk. Biertje erbij. Griekse eilanden afstruinen. Met Kassandra, wat een goede keuze is geweest.
5
centurion81 (moderator)
geplaatst: 19 juni, 09:33 uur
In mijn eentje nog immer Mario & Luigi: Brothership, inmiddels de 40 uur gepasseerd al, lange game! en met mijn zoontje samen Ridge Racer 64, met mijn dochters Just Dance 2025 

3
geplaatst: 19 juni, 13:07 uur
Astro Bot op de Ps5 (fantastische game!) en Octopath Traveler 2 op de Switch als mijn vrouw de Ps5 gebruikt om the Witcher 3 te spelen.
3
geplaatst: 20 juni, 10:16 uur
Eerste week Switch 2 amper iets mee gedaan nu genieten met Cyberpunk erg tof dat ie dit aankan meer dan tevreden mee.
4
geplaatst: 20 juni, 10:21 uur
Gezien het mooie weer, niet zoveel gamen, maar vooral in de tuin naast het zwembad hangen. Bier drinken, sigaren roken en BBQ’n 
Misschien af en toe potje Mario Kart World tussendoor.

Misschien af en toe potje Mario Kart World tussendoor.
4
geplaatst: 20 juni, 11:46 uur
Clair Obsur nog steeds, net in de derde act aangekomen.
Oh, en ook Emio The Smiling Man als ik boven zit.
Oh, en ook Emio The Smiling Man als ik boven zit.
3
geplaatst: 20 juni, 16:09 uur
Ben een eind in Life is Strange: Double Exposure en ik speel nog elke avond een paar knockout tour races in Mario Kart.
Lekker zo de tijd volmaken tot over een paar weken Bananza op de deurmat ligt.
Lekker zo de tijd volmaken tot over een paar weken Bananza op de deurmat ligt.
3
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 21 juni, 10:32 uur
De laatste tijd speel ik van alles door elkaar. Zit tegen het einde van eerste Nonary Games aan, in de avond vaak wat Mario Kart potten en ik zit nu in Act 1 van Clair Obscur (het einde van die proloog, oef. 40 minuten aan opbouw voor een belangrijke missie, om vervolgens binnen nog geen 2 minuten rampzalig alles fout te zien gaan en bijna heel het team te verliezen. .
1
geplaatst: 21 juni, 22:52 uur
Fonzzz002 schreef:
De laatste tijd speel ik van alles door elkaar. Zit tegen het einde van eerste Nonary Games aan, in de avond vaak wat Mario Kart potten en ik zit nu in Act 1 van Clair Obscur (het einde van die proloog, oef. 40 minuten aan opbouw voor een belangrijke missie, om vervolgens binnen nog geen 2 minuten rampzalig alles fout te zien gaan en bijna heel het team te verliezen. .
Welkom in Lumiere! Wen er maar aan De laatste tijd speel ik van alles door elkaar. Zit tegen het einde van eerste Nonary Games aan, in de avond vaak wat Mario Kart potten en ik zit nu in Act 1 van Clair Obscur (het einde van die proloog, oef. 40 minuten aan opbouw voor een belangrijke missie, om vervolgens binnen nog geen 2 minuten rampzalig alles fout te zien gaan en bijna heel het team te verliezen. .

1
geplaatst: 23 juni, 21:39 uur
Nog altijd Nada. Noppes. Het weer is er gewoon niet naar. Wel komende week de Steam sales even in de gaten houden voor als het weer wat frisser is en zo. Ook al ligt er genoeg te wachten.
De populariteit van Clair Obscur is wel haast onwezenlijk moet ik zeggen. Vanochtend voor de bios even koffie wezen drinken en ook daar - twee man diep in het spel verzonken (obviously niet op hun werk - thuis). Zou me verbazen mocht deze niet erg hoog in de jaarlijsten eindigen.
De populariteit van Clair Obscur is wel haast onwezenlijk moet ik zeggen. Vanochtend voor de bios even koffie wezen drinken en ook daar - twee man diep in het spel verzonken (obviously niet op hun werk - thuis). Zou me verbazen mocht deze niet erg hoog in de jaarlijsten eindigen.
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 24 juni, 06:02 uur
Sinner schreef:
De populariteit van Clair Obscur is wel haast onwezenlijk moet ik zeggen. [..] Zou me verbazen mocht deze niet erg hoog in de jaarlijsten eindigen.
De populariteit van Clair Obscur is wel haast onwezenlijk moet ik zeggen. [..] Zou me verbazen mocht deze niet erg hoog in de jaarlijsten eindigen.
De GamesMeter toplijst 2025 so far het met je eens

...ik zit volgens mij inmiddels rond het einde van Brothership. Denk m ergens deze week af te ronden!
1
geplaatst: 25 juni, 22:47 uur
Life is Strange DE afgerond.
Nu wil ik beginnen met Mafia 2 (even in de sfeer komen voor de nieuwe over een paar maanden) en Sonic X Shadow Generations.
En 17 juli komt Bananza uit
Nu wil ik beginnen met Mafia 2 (even in de sfeer komen voor de nieuwe over een paar maanden) en Sonic X Shadow Generations.
En 17 juli komt Bananza uit

2
geplaatst: 26 juni, 10:18 uur
Overnieuw beginnen met Dave the Diver deze keer op het heerlijk grote scherm van de nieuwe Switch in plaats van het gepriegel op de Lite momenteel een serieuze optie.
Erg leuke sfeervolle game die mooi uit de verf komt denk ik zo.
Erg leuke sfeervolle game die mooi uit de verf komt denk ik zo.
2
geplaatst: 28 juni, 12:22 uur
Had plotseling zin in Captain Toad op de Switch. Ben er al weer aardig ver doorheen. Blijft een heel leuk en relaxt spelletje. Verder goed op weg naar de platinum in Astro Bot en ik moet ook nog een keer de laatste 2 chapters van Dead Space uitspelen.
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 juni, 12:56 uur
centurion81 schreef:
...ik zit volgens mij inmiddels rond het einde van Brothership. Denk m ergens deze week af te ronden!
En weer 10 uur verder haha...Wat een game

3
geplaatst: 28 juni, 13:03 uur
Metroid Prime Remastered op de Nintendo Switch 2.
Heerlijk om na al die jaren weer eens een Metroid gamevte spelen laatst was Corruption op de Wii die iknuit frustratie gestopt ben en Metroid Other M die ik wel heb uit kunnen spelen.
Was net ook bij die eerste piece of cake baas en dat was echt heerlijk en bedacht me dit is wat ik nu echt wil spelen.
Daarnaast speel ik ook Mario Kart World.
OneEyeFish SW-7274-6851-8604.
Heerlijk om na al die jaren weer eens een Metroid gamevte spelen laatst was Corruption op de Wii die iknuit frustratie gestopt ben en Metroid Other M die ik wel heb uit kunnen spelen.
Was net ook bij die eerste piece of cake baas en dat was echt heerlijk en bedacht me dit is wat ik nu echt wil spelen.
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 28 juni, 15:30 uur
UnicornZebra met TestbeeldPrint schreef:
He je toegevoegd... Centurion

2
geplaatst: 29 juni, 11:40 uur
Eraser2 schreef:
Had plotseling zin in Captain Toad op de Switch. Ben er al weer aardig ver doorheen. Blijft een heel leuk en relaxt spelletje. Verder goed op weg naar de platinum in Astro Bot en ik moet ook nog een keer de laatste 2 chapters van Dead Space uitspelen.
Captain Toad TT is echt een heerlijke game. Ik hoop al jaren op een vervolg.
1
geplaatst: 29 juni, 11:50 uur
Ja geweldige game, ik denk dat dit al wel de 4e keer is dat ik hem doorspeel. Een vervolg zou zeer welkom zijn!
4
centurion81 (moderator)
geplaatst: afgelopen vrijdag om 17:12 uur
Speel inmiddels Horizon Chase Turbo met mijn zoon van 3, daar zit een rookie tour in voor beginners, met zn drie jaar haalt ie inmiddels af en toe de top 5...trotse pa hier 

4
geplaatst: afgelopen vrijdag om 18:11 uur
Ooit vijf jaar geleden stelde ik bij gamepc.nl mijn eigen pc samen... maar zo'n drie maanden geleden ging de SSD (met alleen Windows en wat programma's erop) haperen en op een gegeven moment zelfs kapot en kreeg ik de pc niet meer opgestart. Gisteren voor een reparatie bij hen ingebracht met het verzoek een nieuwe SSD te plaatsen en Windows 11 te installeren. Dat hebben ze heel snel, netjes en voor een schappelijke prijs gedaan. De pc gaat weer als een speer en heb de Steam-bibliotheek (die nog op een andere schijf stond) vanmiddag weer operationeel gekregen. Wat een rijkdom, zo blij als een kind. Er is weinig zo fijn als met een verse Windows-installatie beginnen, en dan ook nog een gevulde Steam-library er op. Hopelijk kan de pc er nog vijf jaren tegenaan. Wat ik ga spelen? Weet niet waar ik moet beginnen.
3
geplaatst: afgelopen vrijdag om 19:27 uur
Ik twijfel ook wat te spelen, door een achievement challenge ergens de neiging om nu eens echt door te pakken met Bioshock 1 op de xbox360 of toch verder gaan met Cyberpunk 2077 waar ik voor die chievo challenge eindelijk echt in ben gekomen.
Assassin’s Creed Shadows heeft ook ineens een nieuwe missie waar één achievement aan is gekoppeld en is ook tempting. Hmm.
Verder vertelde me iemand deze week dat haar eerste spelcomputer als klein meisje een nintendo64 was en waar ze veel nostalgie voor heeft. Tering wat voelde ik me oud.
Assassin’s Creed Shadows heeft ook ineens een nieuwe missie waar één achievement aan is gekoppeld en is ook tempting. Hmm.
Verder vertelde me iemand deze week dat haar eerste spelcomputer als klein meisje een nintendo64 was en waar ze veel nostalgie voor heeft. Tering wat voelde ik me oud.
2
geplaatst: afgelopen vrijdag om 21:09 uur
Deze week begonnen met Mafia 2: Definitive Edition
Ik vermaak me er best mee, visueel is de poetsbeurt ook best behoorlijk maar je merkt wel aan de gameplay en de mechanics dat je een 15 jaar oude game speelt.
Ik vermaak me er best mee, visueel is de poetsbeurt ook best behoorlijk maar je merkt wel aan de gameplay en de mechanics dat je een 15 jaar oude game speelt.
1
geplaatst: afgelopen zaterdag om 21:42 uur
Ik zeg het al een tijdje maar Dead Space einde nadert nu echt, zit middenin het laatste chapter. Daarna is eigenlijk Spider-Man 2 aan de beurt maar ik heb stiekem ook even zin in AC Valhalla. Op de Switch speel ik Okami HD
* denotes required fields.